Ett År Med Oändlig Saknad

                                 
                             14657-48

Älskade Henrik

Det är svårt att leva med bara minnen, det enda man vill är att få krama Dig och säga hur mycket Vi älskar dig. Du är saknad av många och finns med oss i allt Vi gör. Tänk om man bara hade fått en önskan här i livet, då hade Vi fortfarande varit en hel familj. Det var viktigt att säga God Natt, Vi Ses Imorgon när Vi skulle sova och Vi vill inget hellre än att få se dig igen vår lilla ängel.

Ett år har gått sedan Vi fick krama och mysa med dig, det har långt ifrån varit lätt då du varje dag, minut och sekund finns i våra tankar och saknaden är oändlig. Du var alltid positiv och med ett stående leende på läpparna, du var alltid mån att alla mådde bra. Var det någon på skolan som slog sig så var det du som var framme först och frågade hur det gick. Du älskade att vara med dina och våra vänner, inte så konstigt att alla trivdes och älskade ditt sällskap. Var det inte fotboll eller innebandy som Vi spelade så rockade Vi runt i en dans, din energi var enorm. Det finns människor som aldrig kommer att få uppleva vad du fick under din korta tid på jorden. Tiden läker inga sår, men vi lär oss att leva med smärtan att du inte finns hos oss .   

Vi älskar dig lille Henrik, puss och kram

Mamma, Pappa och Christoffer

Kommentarer:
Postat av: jossan

skickar en stor kram till er!

Postat av: Åsa

Tänker på er!
Kram Åsa

2006-11-14 @ 13:14:07
Postat av: Agneta Eggenberger

Vi tänker på er!
Många kramar
Agneta Roger Niklas Johan och Robin

2006-11-14 @ 15:04:02
Postat av: Agneta Eggenberger

Tänker på er!
Många kramar
Agneta Roger Niklas Johan och Robin

2006-11-14 @ 15:06:20
Postat av: Elin

Tänker på er i familjen! Många varma kramar från Elin, gamla dagisfröken.

2006-11-15 @ 21:52:38
URL: http://ellan.blogg.se
Postat av: Marie

Tack Silvia, Christer och Christoffer för att jag fick möjligheten att lära känna lille Henke.
Kram från Marie (Evelinas änglamamma)

2006-11-16 @ 08:42:29
Postat av: Marion

Tænker på Jer!

Kram
Fam. Nielsen

2006-11-21 @ 09:25:22
Postat av: Vintage*Jessica

Tack fär att ni har delat med er av erat liv.
Mycket vackert son.

henrik Hoppas att du har det bättre där uppe bland alla änglar .

Mångra kramar från oss Jessica kenny Madicken

2006-12-07 @ 19:21:00
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Boris

Vi saknar dig Henkepenke.
Från Älmhult

2007-01-02 @ 10:34:39
Postat av: Catarina Löv (Alfons mamma)

Vi sågs på sjukhuset och jag minns när vi först kom, måndagen den 11 juli 2005. Henrik och ni hade rummet mittemot oss, och jag vill bara säga att ni gjorde sådant intryck på mig. Att ni orkade! Nu vet jag själv; att man orkar! Jag tänker ofta på er! Morfar är begravd på kyrkogården i Limhamns gamla kyrka och varje gång jag tänker på honom så går tankarna också till er. En stor kram från mig till er.

2007-01-20 @ 20:58:01
URL: http://www.alfons.blogg.se
Postat av: Alexander

Stora kramar från mig!
Vill att ni ska ska veta att jag länkar från min sida till eran. Besök www.delacruz.se
Hoppas mina handlingar säger mer än mina ord..

Kramar
Alexander

2007-02-14 @ 19:30:10
URL: http://www.delacruz.se
Postat av: Ståhlarna

Henke!
Saknar dej, dina glittrande ögon, ljudet från dina
"fotbollskickar".............

2007-02-21 @ 11:58:27
Postat av: boris

Ja vi saknar dig med men vi antar att du har det bra där du är och i våra tankar finns du ju alltid.

Kram Älmhult!

2007-02-27 @ 10:07:09
Postat av: sanna

Du finns i mina tankar.

2007-02-27 @ 12:45:10
Postat av: Elin

Tänker på er alla idag 2 år sedan Henrik blev en liten ängel! Många varma kramar från Elin, den gamla dagisfröken.

2007-11-14 @ 10:22:54
URL: http://ellan.blogg.se
Postat av: sanna

Jag tanker pa er allihopa. Henkrik, ha det bra ovan molnen. Du leker med Linn, Alfons, Matilda och Robin. Med alla anglabarn. Ta hand om er. Varmekramar!

2007-11-14 @ 12:19:43
URL: http://montecore.blogg.se
Postat av: Robin Eggenberger

Hej jag saknar dig puss och kram

2007-12-04 @ 13:19:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits