torsdag 30 juni

Vilken super dag att vakna idag var ju inga problem Brassarna vann ju igår mot Argentina och det blev precis som jag hade önskat. Morgonen ser alltid ut på samma vis daglig dusch kl 8 vägning, borstning av tänderna och nya lakan bytas.Under tiden vi gör allt det där spritar sjuksystrarna alla ytor i rummet. När allt detta är klart kryper jag ner igen och myser i min ren bäddade säng. Den här dagen blir alltid något stort för mig, jag fick ett mjukt paket som det stod till Henrik på. Vad kan nu detta vara för något spännande? Ni som känner mig väl vet att MFF är mitt älsklingslag just det i paketet låg det en signerad MFF tröja med alla fotbollsspelarnas autografer. Vilken Lycka, det måste vara någon snäll farbror som har hjälpt till att fixa detta, han måste nog vara någon form av Superman Stålis typ. Ni kan tro att jag är populär nu när jag besitter en sådan häftig tröja. Jag har precis haft besök av en jätte söt sjuksyster som kom in och ville se min fina tröja hon var nämligen stört fan av MFF själv. MFF killar ni som vill kolla in läget och är singlar välkomna till avdelning 64 i Lund Tjejerna är jätte söta som arbetar här. Beträffande mitt tillstånd så har jag det bra jag tror minnsann att mina värde steg med några pinnhål efter att jag fick tröjan. Jacek som är min läkare tycker att allt flyter på bra. det ända är att  jag måste komma igång med min mage annars kan risken vara att man kan få problem med att få infektioner i tarmarna. TUSEN TACK för alla mail jag blir jätte glad KRAMAR TILL ER ALLA HENRIK


Kommentarer:
Postat av: Anna

Vilken lycko-dag, Henke!
Jag kan förstå att dina värden steg! En signerad mff-tröja, det var inte illa. Det måste varit en av de bästa presenterna på länge. En sån tur att du är polare med Stålmannen. Han kan fixa både det ena och det andra (han är bara inte så bra på att snickra, men bra kontakter det har han minsann :-) Härligt att höra att du mår bättre. Bara det att du kollar in de söta syrrorna är ju ett gott tecken. Må så gott! Kramisar från Anna - resten av familjen hälsar så gott till dig, Supermannen Henke.

2005-06-30 @ 16:08:04
Postat av: Roger

Hej Henke !

Vilken lycka nu blev man allt lite avundsjuk ;-)
Brassarna var helt överlägsna igår och vilken fartfylld fotbollsmatch lite bättre än MFF för tillfället. Nu ser vi fram emot att du skall bli ännu friskare och att MFF slår HBK på måndag.

Många kramar från oss alla till er alla från familjen Eggenberger

2005-06-30 @ 16:48:42
Postat av: Erwin und Bea Nigg aus Zürich

Hallo Henrik
Ich habe Gestern den Match Brasilien-Argentinien mit grosser Spannung verfolgt wie du sicher auch.War das ein super Ronaldi der ging vor und der Ball war im Tor.Ein super4:1 Endresultat.Habe gestern Abend noch kurz zwischen den beiden Matchs mit deinem Grossvater Telefoniert. Er hat mir ein wenig von dir erzählt.
Wir wünschen Dir weiterhin viel Kraft und alles alles Gute. Liebe Grüsse auch an deine Eltern und Roger mit Familie. Deine Grosseltern grüssen wir auch ganz Herzlich.
Aus Zürich grüssen dich ganz lieb Erwin und Bea Nigg

Postat av: petter

Hallo hallo!!
idag kunde jag inte skriva direkt på morgonen så jag skriver nu istället för jag åkte in till stan med mamma och Annie. sen åkte vi och badade det var jätte skönt i vattnet.
kul de där med mff tröjan en sån skulle jag också vilja ha hehe jaja nu måste jag sluta hoppas att du blir bättre snart så att vi kan ses (och spela fotboll) kjamis Petter.
P.S annie hällsar jätte mycket D.S

2005-06-30 @ 17:14:08
Postat av: Hillevi o Sven i Höllviken

Hej "Stålmannen Henrik".
Vi följer noga alla Dina mail och gläds mycket över att Du nu mår bättre. Joel och Erika var här i midsommar och då blev vi orienterade om Dig. Därefter har vi följt händelserna via datorn. Vi är många som tänker på Dig dagligen och stundligen och hoppas att vi snart får se Dig i Din fina MFF-tröja. Vi önskar Dig all lycka.
Kramar från Hillevi och Sven

2005-06-30 @ 18:48:52
Postat av: JOEL

hello henke!!!!
det var gött att vakna ida för mej me brassarna vann ju med 4-1 är ju utklassning.lyckos dig som fick en signerad mff tröja.jag har en hemma men inte med alla autografer :(.idag har jag varit å spelat fotboll,varit me kompisar o badat.det e väldigt gött i vattnet(iallafall i min kompis pool).snart kommer det väl ett paket med alla autografer på en affisch?mff kramar från joel.
ja säger bara HIMMELSBLÅ!!!!!!

2005-06-30 @ 20:31:54
Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Henrik!
Vilken toppenpresent! Jag förstår att värdena ökade några pinnhål.
Hur känns det att vara en sådan "poppis" kille?
Kan tänka mig att många är avundsjuka nu.
Ha det riktigt bra
Kram
Anne-Maj, Lasse o Tindra

2005-06-30 @ 20:38:45
Postat av: lars tindfberg

Hej Henrik!
Jag heter Lars och är gift med Gisela som arbetar tillsammans med Din pappa.
Egentligen är jag från Malmö och håller på MFF (jag hoppas att Du inte berättar det för någon). Nu bor jag utanför Helsingborg och går ofta på Olympia och ser HIF (Helsingborgs IF). MFF ser jag bra två gånger om året.
I Helsingborg tycker man konstigt nog inte att MFF är skånes bästa lag. Tabellen brukar inte ljuga och Djurgården är bäst nu, eller hur? Jag tror att MFF kommer att vinna allsvenskan i år igen.
Vilken match det var igår mellan Brasilien och Argentina. Jag var och såg HIF mot Sundsvall i tisdags och kan konstatera att matchen igår kanske var lite, ja, bara aningens lite bättre.

Hoppas att Du snart kan spela i MFF-tröjan. Fanns det något nummer på tröjan?

Kramar från Lars (Gisela, Carl och Jacob)

2005-06-30 @ 21:16:42
Postat av: Ståhlarna

Hej Henrik!

Vilken jättehäftig present du fått! Ser fram emot att se tröjan på dej!!
Låter skönt det där med myset i renbäddad säng efter duschen. En vana som du kan tänka dej att fortsätta med hemma eller hur? Du kanske tar systrana också med dej hem, med tanke på att dom är så bra på att städa. Fast dom verkar ha det jobbigt med all sprit:)
Hoppas du får en lugn och skön natt.
Hälsa mamma!

Kram
Susanne o Bengt, Erik o Lina

2005-06-30 @ 22:18:33
Postat av: Clark Kent

Henke,

Kul att du gillar tröjan.
Som vi brukar säga i branschen; ge järnet! Då kommer allt att gå bra.

Kram
Clark

2005-06-30 @ 22:53:56
Postat av: Shrek

Nu ble ja avundsjuk! Ja vill åsså ha en tröja me en massa namn på och en massa söta syrror som tar hand om mej. Avd 64? Hmm. synd man inte håller på MFF! förresten kan de ta sig i Häcken 3-4. Hihi.

Kramar till hela familjen!
Shrek

2005-06-30 @ 23:32:29
Postat av: Christin..Ljunggren

Godmorgon .....skönt att natten varit bra....jag tycker nästan det e för varmt att sova...ville bara säga hej o att du ska ha en skön dag ....kramizz Christin......

2005-07-01 @ 08:48:56
Postat av: Erika

Hej Henrik superman!
Jag är med mamma på hennes jobb.
Jag spelar dataspel.
Dom grillade i restaurangen. Det var jättegott.
Vi ska till Åhus sen.
KRAM från ERIKA

2005-07-01 @ 13:09:51
Postat av: martin

Tjabba labba jag som trodde att du ville ha en riktig fotbollströja en Halmstad bollklubbs tröja ...hbk är laget som gäller!!....om inte jag har fel så tror jag att halmstad ligger före mff, men det kan ju vara så att jag läser tabellen fel!!... ha det så bra måste till jobbet nu vi hörs snart cousin kram kram

2005-07-01 @ 14:35:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits