Torsdag 23 juni

En ny dag och nedräkning fortsätter till min transplantation, på måndag gäller det och jag behöver så många som möjligt som håller tummarna för mig. Jag har det inte så bra, svettningar, febertoppar och kräkningar avlöser varandra. Pappa mår inte heller så bra, vi har fortfarande inte fått svar från blodcentralen om hur reningen av pappas celler har gått och om det kommer att räcka. Man tycker kanske att man borde ha skördat pappa innan man satte igång min behandling, men som ni vet så är det ett experiment.

Mamma och Christoffer kommer snart och det känns skönt när hela familjen är samlad, pappa skall åka hem senare i eftermiddag och lägga in sill till i morgon. Vi firar midsommar tillsammans med Linn, Monica och Billy samma härliga gång som firade Nyårsafton 2003, man hade bara hoppats att de skulle kunna vara på ett annat ställe.

Kram Henrik


Kommentarer:
Postat av: Anna

Såklart håller vi alla tummar vi har för dig, Superman! Tänk bara när alla mff:arna håller tummarna - det du Vi vet att du är starkare än någon annan så det kommer att gå bra.
Hoppas ni får det mysigt på midsommar med pappas goda sillarumpor! Jag vet inte om du tycker att de är så värst goda :-) Annars får du kanske lite köttbullar och prinskorv istället. Må så gott. Puss och Kram från Anna och hela familjen till er alla

2005-06-23 @ 12:48:10
Postat av: Monica

Hej min favviskille,

Förstår att det är jobbigt, men jag vet att ni är starka och fixar detta *ler*
Tänker på er varje dag.
Ha en jättego Midsommar så hörs vi efter helgen.

Kramar om er alla Monica

Alexzandra, Cornelia o Rebecca hälsar Puss&Kram

2005-06-23 @ 13:23:54
Postat av: Mia Norman

Hej Henrik Superman!
Vi är några jobbarkompisar till din pappa och vi sitter i Stockholm och lovar att hålla alla tummar vi bara har och kan!
Vad tyckte du om Brasilien igår?
Höll dom måttet?

En go midsommarkram till dig och din familj!
Hälsa pappa!

Kramar från
Mia, Anneli, Holger

2005-06-23 @ 13:24:57
Postat av: Jenny & Eric

Hallå världens bästa superman..
Tänk att du har en egen hemsida de va inte dåligt minsann.. vi håller alltid tummarna för dig & även för mff det behövs även där ibland eller hur!!
Hoppas att du får en trevlig midsommar vi ser fram emot att spela fotboll med dig snart..vi har smyg tränat :)
Pussa och Krama Mamma, Pappa & Stoffe
Älskar dig Kram Jenny och Eric

2005-06-23 @ 13:31:15
Postat av: Roger

Hej Henke Superman !

Vi håller tummarna också för dig att det skall gå vägen på måndag. Vi får se hur det går på måndag för dig och MFF ? Jag skall gå på matchen hade jag tänkt och mina tankar är splittrade tänker på er väldigt ofta. Du får kolla på lite fotboll i helgen om du orkar lö Tyskland-Brasilien och sö Mexico-Argentina. Vem går till final ? Mitt tips Tyskland-Argentina ;-)

Trevlig midsommar på er alla önskar

Agneta, Niklas, Johan, Robin och Roger

2005-06-23 @ 14:48:47
Postat av: Åsa & Kristian Rankloo

Hej Henrik Superman!
Du kan tro att vi kommer hålla alla tummar vi har på måndag. Du är ju en riktig superman med en superfamilj:) Vi firar midsommar hos Cina och Micke i Höllviken imorgon men vi blir inte så många som vi brukar. Ni kommer ju inte och flera andra familjer är bortresta på andra håll. Visste du att vår Christopher är AIK:are, kan du tänka dig en skåning som hejar på AIK?
Hoppas ni får en bra midsommar med pappas goda sill, vi får nog hålla till godo med vanlig "köpesill".
Stor kram till dig och din superfamilj, Henrik!
Åsa, Kristian, Christopher & Sanna

2005-06-23 @ 15:32:54
Postat av: Erik Ståhl

Hej vännen!
Tråkigt att ni inte mår riktigt bra, du och pappa. Hoppas att det ger med sej och att ni kan få en hyfsad helg. Håller alla tummar och allt annat man kan hålla också...........
Här är det som vanligt, nästan. Om du klickar på URL så får de se det senaste tillskottet i familjen Ståhl. En liten knatte på knappt 2 kilo. 9 veckor är han. Vi hoppas att det ska fungera trots att jag är så mycket på sjukhuset. Mormor har lovat att ställa upp, så det ska nog gå bra. Hoppas att du snart kan komma hit och träffa honom.

Kram till er alla.
Erik

Ps. Mamma och pappa hälsar.

Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Superman!!
Vad tråkigt att du och pappa inte mår bra. Jag lovar att vi i hela familjen kommer att hålla alla tummar för dig.
Hoppas att ni får en trevlig midsommarhelg tillsammans allihopa.
Pappa lagar säkert någon god mat, som han brukar.
Bamsekramar till dig och resten av familjen.
Anne-Maj

2005-06-23 @ 18:03:25
Postat av: Anna-Karin Lennartsson

Hej Henrik!
Självklart håller jag tummarna. Alla jag har och jag önskar att jag hade haft fler! Om du undrar vem jag är så kan jag tala om att jag är Eriks moster, Susannes syster. Hoppas att du får en mysig midsommar (trots platsen för firandet)!
Massor av kramar till dig framför allt men även till din familj!
Anna-Karin

2005-06-23 @ 18:28:56
Postat av: Goran,Helene,Antonio & Spike

Tack för ditt brev,vi håller alla tummar vi har och hoppas att ni får en trevlig midsommar.
Vi tänker på er!
Kram Familjen Bocina

2005-06-23 @ 18:56:58
Postat av: Andreas, Malin, Ebba och Hugo

Hej på dig Henrik!
Vi tänker mycket på dig och resten av gänget. Kanske kan vi få komma och hälsa på dig någon gång i sommar? Tills vi ses håller vi två tummar var för att du ska få ha det så bra som det bara går. Du kanske har sett nån bra film som du kan tipsa oss om? Hälsa mamma, pappa och brorsan så länge!!

2005-06-23 @ 21:34:07
Postat av: Annika,Fredrik Micke och Johanna

Hej Henrik och Familjen!
Tråkigt att du och pappa inte mår bra.
Vi håller tummarna för att ni snart ska må bättre.
Vi tänker på er och skickar stor kram här uppe från soliga småland.
Krya på er
Kram från Fam Dalefalk

2005-06-24 @ 01:21:21
Postat av: Annie och Petter

Hej henke!!

jag förstår att du nog inte har det så kul där på sjukhuset men jag hoppas att du har det så bra som möjligt.
Idag har vi åkt en guidad tu runt San Francisco och över Golden Gate (det är en stor bro här i Frisco)

vad gäller MFF så får vi ju hoppas att det blir bättre nu när vi får nya spelare (Anders Anderson och Jesper Bech) som börgar 1 juli.
vi kommer så klart att hålla tummarna för dig på måndag.

Hoppas att ni får en riktikt härlig
midsommar!!!!!
Många kramar från Petter Annie Eva och Håkan.

2005-06-24 @ 04:30:26
Postat av: Fam. Hammarström

Hej Henrik,

Superman, vilket passande namn till dig för du är absolut den starkaste kille vi känner. På måndag håller vi alla tummar vi har och med den viljan du har kommer det säkert att gå bra. Hoppas att du och familjen får en bra midsommar med mycket god sill och jordgubbar.
Många kramar till dig och familjen, vi tänker massor på er.

Pelle, Caroline, Sebbe & Simon

2005-06-24 @ 10:20:45
Postat av: Klara Frida Stefan och Mia

Hej Superman!

Självklart håller vi alla tummar vi har. Vi tar även de vi har på fötterna.

Skönt att hela familjen kan vara tillsammans på midsommar. Hoppas att du kan äta många jordgubbar.

Många och stora kramar till er alla från oss.

Klara Frida Stefan och Mia.

2005-06-24 @ 13:42:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits