Tisdag 28 juni

Godmorgon på Er alla. Jag vaknade redan klockan 05:00 i morse och sa till pappa att han skulle sätta på TV, men det var lite tidigt så jag somnade om och vaknade 07:00. Syrrorna kom in och bytte dropp och gav mig min medicin, sen var det en lång skön dusch som gällde. Igår så fick jag min omtalade transplantation och det gick utan komplikationer. Pappa frågade hur det kändes att få hans starka celler, då kände jag på min högra biceps och spände men det var som förut, pappa skrattade gått och länge.

MFF vann mot häcken igår, det var riktigt skönt för då halkar de inte efter Djurgården som leder. Till Marcus Rosenberg vill jag bara säga: LYCKA TILL med proffslivet, hoppas att du gör många mål i din nya klubb, annars är du alltid välkommen tillbaks till MFF, laget i vårt hjärta.

Jag och pappa är förvånade att jag mår så bra som jag gör, det enda onda jag har det är mina ben, men jag hoppas att även det skall försvinna. Idag blev det också en rostad smörgås med jodgubbssylt till frukost, plus att jag åt ett kokt ägg med kaviar, jag har även fått ner några småpåsar med godis, hihihi. Det är jättekul att ni kommenterar min dagbok, pappa och mamma brukar läsa upp det som kommer in. Det var nog allt för nu.

Kram och hej Henrik


Kommentarer:
Postat av: Roger

Hej Henke !

Skönt att allt gick bra igår med dig och för MFF.
Vi hoppas att vi snart kan få träffa dig igen och spela fotboll. Niklas,Johan och Robin har varit ute i Lotta parken och tränat nu i det finna vädret.

Hälsa pappa, mamma och Christoffer att vi snart måste träffas.

Hälsningar från oss alla

2005-06-28 @ 10:11:33
Postat av: Erika, Karin, Joel och Johanna

Godmorgon Henrik!
Godmorgon till din pappa också!
Kanon att allt gick som det skulle, men det hade vi redan på känn att det skulle göra.
Nu hoppas vi alla att du snart ska komma hem till ert hus och få leka med dina saker hemma.
Erika längtar att få träffa Dej, ja det gör Joel också.
Hälsa mamma och Christoffer!
Kram fån oss alla i Bjärred, Karin,Sölve,Joel, Erika och Johanna

2005-06-28 @ 10:24:15
Postat av: Håkan

God morgon Henke!

Härligt att det gick bra igår och att du känner dig bättre.
MFF vann ju efter ganska bra spel, 2-1 mot Häcken, och nu har vi ju förstärkt laget också med Anders Andersson och Jesper Bech. Det blir kanon. Imorgon får du titta på Brasilien när de slår Argentina i finalen.
Se till att fortsätt krya på dig så att vi kan ses snart. Hälsa mamma, pappa och Christoffer också och ge dem en stor kram från oss alla i familjen Jeppsson.
Bästa hälsningar (ljusblå givetvis)
från Håkan

2005-06-28 @ 10:43:14
Postat av: Frida med familj

Tja Henrik!

Var det gott med godis?, tänkte väl det, hihi.

Vi är otroligt glada att allt gick bra igår,kämpa på Henrik!

På lördag åker vi till Kroatien, så skriver vi inte till dig, så beror det på att vi inte får tag i någon dator. Men vi tänker på dig gigantiskt mycket ska du veta.

En hel bunt med pussar och kramar från Frida, Klara, Maria och Stefan.

2005-06-28 @ 10:49:28
Postat av: Åsa & Kristian

Hej Superman!

Det måste varit alla tummarna som hölls igår som gjorde att det gick så bra OCH att du är en superstark superman! Vi kanske ska köpa en segelbåt i sommar. Då kan ju du följa med ut och segla och bada när du kommer hem och känner dig bättre. Det hade varit jättekul:)
Hälsa hela din familj, superkramar från Åsa, Kristian, Christopher & Sanna

2005-06-28 @ 10:56:57
Postat av: Anna

Hej Henke!
Vad skönt att höra att allt gått bra. Men vad anat kunde man tro om en sån Superman som du!
Jag pratade precis med din mamma i telefon. Men det tog en stund innan jag nådde fram för hon gillar ju att prata, eller hur :-)Jag sitter här hemma och jobbar lie med min dator nu för någon har grävt sönder vår internet-kabel på jobbet. Ganska klantigt! Ha det så gott och häklsa pappa, mamma och Christoffer. Kramar från Anna
ps. jag är ju ingen fotbolls-fantast,men visst var det gött att mff vann igår!ds

2005-06-28 @ 12:13:00
Postat av: Benita Ljunggren

Hej Henrik!

Benita här! Vi har träffats några gånger hemma hos Michael & Christin som jag även fick adressen av till din hemsida. Du har lekt där med mina barn Mathias & Marcus. Verkligen kul att transplantationen har gått bra. Vi här håller alla våra tummar för dig och jag måste säga att du är verkligen Superman :). Kramar på dig och Sune & Ingegerd hälsar också.

2005-06-28 @ 12:13:23
Postat av: Linn Ydefjäll

Hej Henrik hoppas du mår bra det gör jag. Har clownen varit utanför ditt fönster? clownen var iallafall utanför mitt fönster och jag skrattade mycket för hon är ju inte redig och hon målade många röda bollar och en allra längst upp på fönstret. Jag hörde av min pappa att du skulle äta korv med mos hoppas det smakar mums. Hälsningar Linn, Billy och apan

p.s tack så jätte mycket för apan d.s

Postat av: Jenny Ekelund

hallå henke..
underbart att höra att allt gick bra, håller fortfarande tummarna för dig.. Du är rolig du när du spänner musklerna sådär, världens sötaste
Ha de gott krama alla
puss jenny

2005-06-28 @ 14:38:10
Postat av: Ståhlarna

Hej Henrik!
Skönt att allt är ok (utom korven....). Vad är det förresten för celler du fått? Du brukar väl aldrig vakna klockan fem!! Det måste vara riktiga "morgon-
piggceller". Fast inte visste vi att pappa hade sådana......
Hoppas du får en bra kväll. Det är säkert någon TV-kanal som sänder sådant där du vet, där en massa människor kutar runt och slåss om samma boll!

Hälsa mamma, pappa, Christoffer och alla syrrorna.

Kram
Ståhllarna

2005-06-28 @ 18:07:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits