Tisdag 21 juni

I dag är det ingen bra dag, jag mår bara allmänt dåligt. Morfar har varit här för att pappa har skördat stamceller av typ CD 34. När pappa kom tillbaka var han jätteglad för allting hade gått långt över förväntan, de hade fått ut över en miljard CD 34 celler vilket i praktiken skulle kunna transplantera 10 barn. Nu skall laboratoriet sortera bort de andra celler som inte behövs, sedan fryser man ner dem till på måndag då jag kommer få både benmärg och CD 34 celler från pappa.

Om jag orkar skall jag se Argentina mot Tyskland, jag hoppas att Argentina vinner.

Hej för idag Henrik


Kommentarer:
Postat av: Petter och Annie

Hej Henrik!

Bra att det fungerade för pappa idag. Kämpa på nu ni två så kommer allt att gå bra!

Vi flyger till San Francisco idag för att bl a besöka den gamla fängelseön Alcatraz.

Hej då så länge!

Petter och Annie

2005-06-21 @ 19:18:47
Postat av: Roger

Hej Henrik!

Bra kämpat av pappa !!

Johan, Niklas och Robin spelar TV-spel som du vet att de älskar. De spelar FIFA 2005 som du får hänga med på när du mår bättre. De har Ronaldinho och Zlatan i samma lag. Jag håller tummarna också för Argentina de har fler lirare än tyskarna.

Hoppas att du orkar se matchen ;-)

Hälsa "simkungen" Christoffer och pappa "stamcell" och mamma

2005-06-21 @ 20:04:44
Postat av: Hasse Mattisson

Hej Henrik,
Hoppas att du har hållt dig vaken o kikar på Argentina - Tyskland. Jag håller också på Argentina.
Tyvärr förlorade vi igår mot Elfsborg. Vi var riktigt dåliga, faktiskt! Men vi får ta revanch på Häcken på måndag istället.

Vi hoppas att du håller tummarna för oss då. Vi håller definitivt våra för dig!

Med vänlig hälsning

Hasse Mattisson o resten av Malmö FF.

2005-06-21 @ 21:14:56
Postat av: Erika

Heja Henke!
Härligt att höra att din pappan hade massor av starka celler! Tänk vad stark du ska bli sen Henke!
Inte visste jag att du var polare med MFF:arna men jag vet att du hejar på dom. Mamma och jag har ställt en kasse med olika filmer vid er altandörr som din mamma kan ta med tll avdelningen. Om du orkar och har lust kan du kanske kolla på någon av dem. Jag har varit med mamma i stallet och ridit ikväll. Nu sitter vi och fikar lite sen ska jag hoppa i säng för i morgon bitti är det fotbollskola.
Kramar till min kompis Henke från Erika. Mamma och grabbarna hälsar också. Ge en extra kram till din pappa från oss!

2005-06-21 @ 21:46:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits