Tillbaka från OP

När jag vaknade från OP så hade jag jätteont i mina ben, de visade sig att Jacek läkaren had vänt och dragit i mig för att det var svårt att få ut benmärg. Efter lite smärtlindring är det bra igen, men jag är trött. Pappa rakade av allt hår får det trillar av i vilket fall som helst, annars hamnar det bara överallt där man inte vill ha det. Snart blir pappa avlöst av mamma, för pappa skall åka till Åhus med Christoffer som skall tävlingssimma lördag och söndag. Lycka till Christoffer, vi ses på söndag eller måndag.

Kramisar

Henrik


Kommentarer:
Postat av: Petter och Annie

Hej Henrik!

Vi är i USA hela familjen och här är det många Supermen kan vi lova. Skönt att värken i benen försvunnit. Fler Stålmän hade också behövts mot Djurgården tydligen. Alltid trist när MFF förlorar, eller hur. Men vi kommer ju alltid igen...
Vi hoppas att du snart är bra så att du kan komma hem. Då får vi ses och grilla och spela boll.

Bästa hälsningar och massor av kramar från

Petter och Annie


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits