Söndag 26 juni

Nu är det söndag kväll och jag och pappa tittar på fotboll Mexiko-Argentina, ingen höjdarfotboll förrän förlängningen när Mexiko gjorde första målet. Nu skall straffläggningen börja och jag hoppas att Argentina vinner, då blir det en riktigt bra final. ARGENTINA är 100% i straff-läggningen, yiiippii! Idag är den bästa dag sen jag kom in till, sjukhuset denna omgång, de har fått bort infektionen så jag slipper ta mer antibiotika. Jag bad pappa köpa cola- och sura nappar, han kom även med en påse med många små påsar. Jag har redan ätit 5 påsar, och sen gjorde pappa taco till mig och det var jättegott. Det enda som inte är riktigt bara det är att jag har nästan konstant ont i benen, Jacek tror att det är tumören som sitter i ryggraden som gör att jag får ont. Jag får trycka på morfinpumpen lite oftare. I morgon är D-dagen, då skall jag få pappas stamceller och benmärg. Det var allt för idag, jag kommer tillbaka i morgon med en ny rapport.

Kram Henrik


Kommentarer:
Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Henrik!
Vad skönt att infektionen har försvunnit. Om du fortsätter äta sura nappar så kommer den nog inte tillbaka. Vill bara önska dig lycka till inför morgondagen, vi håller alla våra tummar.
Hälsa hela familjen.
Massor med kramar
Anne-Maj, Lasse o Tindra

2005-06-26 @ 21:17:28
Postat av: Jenny Ekelund

Hej Henke...
Hoppas att allt går bra imorgon...Vi håller tummarna för dig.. Midsommar var jättebra för oss precis som i barnen i bullerbyn minsann..Skönt att den va bra för dig med..
Tänker på dig kram jenny, eric, marthin och mamma anne hälsar också till dig...

2005-06-26 @ 21:31:31
Postat av: Anna

Hej Henke-penke!
Vad skönt att höra att du har haft en bra dag. Vi har kollat din blogg flera gånger idag och vi blev allt lite oroliga när vi inte kunde läsa något nytt, men ni har väl haft fullt upp med att käka gottis förstår jag. Du ska se att när du har fått pappas celler så kommer du att bli lika stark som han. Då kommer du inte att bli att leka med. Inte ens storebrorsan kommer att klara av att klå dig i armbrytning :-) Vi lovar att hålla alla våra tummar för dig i morgon, så att du snart kan komma ut och spela fotboll i solen. Massor av lycka till hälsningar o kramisar från Anna, Stefan, Joel o Erika

2005-06-26 @ 22:10:34
Postat av: Din bror

tjabba polarn!!! Jag och mamma tänker på dig hela tiden.Du måste säga till om du vill titta på crazy frog- Axel F. När jag kom hem så sdädade vi Mr White`s bur. Det såg " LITE äkligt ut hos han ,men nu har han det som en kung. jag saknar,saknar,saknar,saknar,saknar,saknar,saknar,saknar dig.Jag har chattat med hansson och jag skulle hälsa. Mamma tittar på film. det var nog skönt av henne att åka hem. Kram & Puss,Mamma christoffer och Mr White sniff, sniff.Oj! P.S Mr White vill att du ska komma hem. Så du kan gosa med honom.Hasta la vista Baby!!

2005-06-26 @ 22:39:42
Postat av: Ståhllarna

Hej Henrik!

Skönt att du mår hyfsat trots ont i benen. Sura nappar, fotboll och tacos är nog kanonmedicin!
Tänker extra mycket på dej imorgon.
Hälsa Christoffer och "di gamle".

Kramar
Susanne, Bengt och Erik

2005-06-26 @ 23:32:01
Postat av: Simon

Hej Supermannen Henke!
Va tufft och ha en egen blogg. Supercoolt!
Jag såg också matchen på TV. Tyckte inte att nån av lagen spelade speciellt bra men ska bli kul att se Brasilien spöa Argentina på onsdag. Eller hur?
Ungefär som när jag spöade pappa i varpa när ni hälsade på hos mig. Hoppas ni får tid att komma och hälsa på fler gånger. Jag skulle gärna spöa pappa igen på varpa.

Lycka till i morgon!

Puss o Kram
Simon

2005-06-26 @ 23:36:15
Postat av: Annie

Hej henke!!
nu är vi hemma i sverige igen o vad skönt!
Flygresan var lång och jobbig men nu är vi äntligen hemma.


Jag såg också den spännande matchen mellan mexico o argentina.
jag tyckte inte argentina var jätte bra i spelet
men dom vann ju ändå.
Då är det dags för MFF i kväll jag hoppas dom har skärpt sig detta är en viktig match.
Marcus rosenbergs sista match i MFF.

Vi håller tummarna för dig och hoppas att alting ska gå bra i dag på operationen.

kram Annie med familj!!!

2005-06-27 @ 07:25:11
Postat av: petter

Tjenare Tjenare!!! Ville bara önska lycka till med operationer och att du ska veta att jag håller alla tummar jag har och någraa til
hoppas att vi ses snart!!

Din kompis Petter

2005-06-27 @ 09:26:07
Postat av: Monica

Hej gosingen,

Lycka till idag...tänker på dig och håller allt som går att hålla för att det ska lyckas till 100%.
Kramen Monica

2005-06-27 @ 13:14:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits