Söndag 19 juni

I dag mår jag ganska bra och jag vill bara hem, men de skall börja min behandling idag så det är bara att bita i det sura äpplet. Mamma sa att pappa kommer och löser av henne, då blev jag jätteledsen och började gråta krokodiltårar. Det är inte det att jag inte tycker om min pappa, men som alla vet så är det en speciell känsla när man har sin mamma nära sig. Christoffer kom också och hälsade på, han berättade att han fick silver på 100 meter fjärilsim och blev 4:a på bröstsim som gjorde att han kom till final i 200 meter medley. Han är en riktig fena på att simma!

Nu har de plockat ner alla gardiner och tagit bort överdraget till soffan inför morgondagen, det känns väldigt tomt men det har man gjort bara för att jag kommer att bli infektionskänslig efter all cytostatikan. Nu är jag trött och behöver sova lite.

Henrik 


Kommentarer:
Postat av: Familjen Langåker

Hej Superdupermannen Henke!
Nu är det söndag kväll och vi tittar in på din blogg. Vilken it-nörd din pappa är! Inte visste vi att Pappa Chrille kunde skapa en blogg bara sådär.
Vi vet att du är en riktig superkille och kämpar som ingen annan. Vi tänker på dig och hoppas så innerligt att pappas friska, starka celler ska hjälpa dig att bli frisk igen. Hälsa din duktige simfena till storebror och gratta till tävlingsframgångarna. Och hälsa mamma och pappa också. Vi hörs! massor av kramisar från Anna, Stefan, Joel och Erika

2005-06-19 @ 22:03:10
Postat av: Håkan och Petter

Hej igen Henke!

Vi följer US Open i golf direkt nu och det är spännande. Dessutom följer vi dig förstås på din blogg. Fight on Henke och hälsa Christoffer och gratulera till alla framgångar!

Petter och Håkan
medan mamma och Annie ligger och solar

2005-06-19 @ 23:09:40
Postat av: Ståhlarna

Hej Henrik!

Hoppas att du mår bra efter "musbehandlingen" i eftermiddag. Vi var inne en sväng på ditt rum när det var fikadags, men du sov gott och vi tyckte det var synd att väcka dej.(Vi sparade lite jordgubbspaj ifall du blir sugen).
Du får hälsa Christoffer och gratulera honom från oss. Hälsa pappa också och säg att vi håller tummarna för honom imorgon!

Kram
Susanne och Bengt

2005-06-19 @ 23:09:51
Postat av: lena zippert

Hej,
sänder en hälsning till dig och hoppas att allt ska bli bra med denna behandlingen. Följer både dig o Linn genom era sidor. Hälsa mamma o pappa o Christoffer.
Kramar från Lena o Lars

2005-06-19 @ 23:23:31
Postat av: Erik Ståhl & Lina Nilsson

Hejsan Henrik, här kommer en lite annorlunda hälsning från mig och Lina. Jag skickar en adress här som du kan kopiera/skriva av och gå in på så ska det nog fungera. Annars får ni ta hjälp av Billy, tror han kan fixa det hela. Fixar ni inte det får ni höra av er så guidar jag er.. Här är adressen: http://www.tropikana.se/Henrik.mp3 <- Stora kramar!

Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Henrik m familj!Vi skickar lite kramar till er och hoppas verkligen att allt ska gå bra med behandlingen.Vad kul att kunna följa dig och hur du har det genom denna sida.
Kramar från Anne-Maj, Lasse o Tindra

2005-06-20 @ 09:12:41
Postat av: Fredrik Hansson

Tjabba Henke .
Nu ar vi i Luxemburg hos kompisar och har äntligen kunnat ga in pa nätet för att se din jättefina hemsida - du är superduktig. Fortsätt lägga in dina härliga kommentarer sa vi kan följa dina dagar.
Vi kommer hem till Limhamn pa söndag kväll och vi har en present med till Dig. Gissa vad ? Kan det ha med fotboll att göra ? Vi hoppas Du snart far komma hem sa vi far ha dig som gäst i Ahus med bad, sol och kottplockning.
Krama om mamma, pappa & simkungen fran oss sa hörs vi nästa vecka.
Jättekramar fran Hanssons

2005-06-23 @ 10:30:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits