Onsdag den 22 juni

Åååh MFF.
Vi älskar Malmö FF
Vi sjunger,
Vi krigar,
Vi älskar vårt lag
Ett skott,
Ett mål,
För Malmö

Jag sov hela natten för en gång skull och det var jätteskönt. Synd att Argentina inte vann igår, men de är i semifinal så jag har chansen att sen dem minst en gång till. Min drömfinal är Brasilien mot Argentina, och då hejar jag på Brasilien. Tack för hälsningen Hasse och övriga i MFF gänget, nu får ni skärpa er! Ni är det bästa laget, upp till bevis mot Häcken. Jag och pappa önskar er lycka till och håller tummarna för en storseger. Idag händer det inget speciellt mer än att jag får mina cytostatika Fludarabin och Orthoclone, den skall jag få i morgon också sedan får jag nya sorter. Brasilien-Japan idag, det skall vara ett lätt byte för Brasilien men man vet aldrig.

Tjingiling Henrik


Kommentarer:
Postat av: annie

HEJ HENKE!

Synd att Argentina inte vann i går men det är ju inte hela världen. Du har rätt i att mff måste skärpa sig dom är ju kassa två förluster på rak ajaj.

Idag ska vi åka till alkatraz det är ett gammalt fängelse.spännande tycker jag.

Krya på dig!!!!

soliga hälsningar Annie!!

2005-06-22 @ 18:01:04
Postat av: Petter

Tjenare Henke!!

jag läste vad du skrev om mff och jag håller med till punkt och pricka.
Vi kunde ju inte se matcherna men vi har fått sms och följt alla matcer på nätet, men ja måste säga att ja är besviken hoppass att de skär per sig och att du blir bättre M.V.H din kommpis Petter!!!!

2005-06-22 @ 18:08:28
Postat av: Anna Holgersson

Hej lille gubben!

Vi tänker SÅ på dig och hoppas att det går bra när du ska få din pappas celler! En stor kram till hela familjen från oss i Rydebäck!

//Gustav, Emil, Anna och Mattias Holgersson

2005-06-23 @ 10:02:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits