Måndag 27 juni

Oooo vilken morgon, jag mår bra. Jag vaknade klockan 08:00 och gick in i duschen så att syrrorna kunde bädda om våra sängar med nya lakan, det är viktigt med hygienen. Efter det ville jag ha frukost, en rostad smörgås med jordgubbssylt och en halv jodgubbsyoghurt för att sköljas ner med lite O'boy. Nu har Jacek och personalen från blodcentralen kommit med pappas odlade benmärg och CD 34 celler, allt är nerfryst och håller på att tinas i rostfri behållare. Jacek sa att jag kan må illa och kräkas för det är någon form av konserveringsämne i pappas celler. Jag är lite spänd men det får man väl vara, nu skall jag bli 100 % pappa.

Alla Ni där ute, håll alla tummarna så hörs vi senare.

Kramisar Henrik 


Kommentarer:
Postat av: Stoffe

Hej Henrik!! Idag ska jag titta på en MFF match. Det blir nog en seger ,hoppas jag. Vad kul att du mår bättre. Du är ju en kämpe. När du kommer hem så får du spela fotboll med mig hela tiden. Mamma är på ärenden och jag ska ducha och ta på mig nya kläder.Jag skriver senare hur det blev om matchen. Puss o Kram Stoffe Hälsa syrronrna och Ydefjäll.

2005-06-27 @ 10:56:24
Postat av: Roger

Hej Henrik !

Bra att du är mår så bra idag. Det blir en drömfinal med Brasilien - Argentina vilket vi kan se fram emot och en MFF seger ikväll ;-)

Vi håller tummarna din kämpe.

Hälsa mamma och pappa och Christoffer från oss alla
Agneta,Niklas,Robin,Johan och Roger

2005-06-27 @ 11:25:18
Postat av: Erika

Hej Henrik!
Vi håller alla våra tummar för Dej idag, vi det är mormor, morfar och vår kusin Johanna också är det Joel och jag.
Mormors syster har också fått ny benmärg och det klarde hon bra det luktade lite majs i hennes rum när de hade sprutat in benmärgen men det försvann fort. Vi är hos mormor o morfar idag och ska stanna till på onsdag när mamma hämtar oss.
Jag tror att mormor är ganska så slut den dagen.
Hälsa till alla dina nära och kära.
BAMSEKRAM FRÅN ERIKA OCH ALLA DE ANDRA
Vi tänker på Dej Idag.

2005-06-27 @ 12:30:21
Postat av: Stoffe

tjaba henke! Jag har chattat med Julia i min klass. Hon fick se Mr Whitei webben.Skule bara säga det Hej då!

2005-06-27 @ 12:34:46
Postat av: Anna

Hej Super-Henke!
Vilken smarrig frukost du fick i dig. Den lät inte helt fel. Hoppas att allt har gått bra så att du snart är en riktig Chrille-kopia till 100%. Tänker på dig och hoppas att vi ses snart. Joel o Erika är hos sin mormor o morfar. Jag såg att de hade skickat en hälsning till dig på bloggen. Kram från Anna. Stefan hälsar såklart också :-)

2005-06-27 @ 15:52:23
Postat av: Annie

tjenare henke!

vi håller halla tummar vi kan hitta för dig och vill inget hellre en att du ska må bra.
vi hoppas på en seger ikväll. och förlorar vi får du skälla lite på dom där mffarna.
jätte krammar annie!! =)

2005-06-27 @ 18:32:20
Postat av: Monica

Hej!Har nu kommit hem till Växjö, här är det kallt och regnigt inte alls skönt. Pratade nyss med Linn hon berättade att hon fått en jätte häftig apa av er, hon blev jätte glad. Skönt att du mår bättre idag.Hoppas du får sova skönt i natt, ha det bra hälsa pappa . Kram Monica

2005-06-27 @ 21:30:59
Postat av: Stoffe med information

Tjaba!!! Matchen slutade 2-1 till MFF, mot Häcken.Deras hejaklack bestod av 2 personer. Rosenberg gjorde ett mål och Afonso ett.Olof Persson gjorde ett Själv mål. Han brösta in den. Ledsen. Men det var ganska collt mål. de var det jag ville skriva åt en fantastisk bror. Puss o Kram ,Stoffe

2005-06-27 @ 21:47:52
Postat av: Ståhlarna

Hej Henrik!

Skönt att du åtminstone fick en bra morgon. Hur resten av dagen gått får vi förhoppningsvis veta imorgon. Håller tummarna för att allt gått bra och att du inte mådde illa av de "konserverade pappacellerna". Sov så gott. Kram

Susanne o Bengt, Erik o Lina

2005-06-27 @ 22:22:35
Postat av: lena zippert

Vi håller tummarna att allt ska gå bra idag. Ha en bra natt och hälsa föräldrarna.
Lena o Lars

2005-06-27 @ 23:27:40
Postat av: Anna Holgersson

Hej tuffing!

Vad skönt att höra att du mår bättre! Extra bra måste det vara nu när MFF vann!

Nu håller vi tummarna för att pappas celler gör susen och att du inte mår illa av dem.

Stor kram från Anna, Mattias, Gustav och Emil

2005-06-28 @ 08:17:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits