Måndag 20 juni

Hej alla mina vänner. Först vill jag tack för alla vykort, presenter och kommentarer på min blogg, jag tycker det är jätteroligt. Om ni vill skriva till mig så är adressen:

Barn och UngdomsSjukhuset                                                                                     Avdelning 64                                                                                            Universitetssjukhuset                                                                                                         221 85 Lund

 I dag mår jag bra ännu så länge, om en stund skall jag få min dos av cytostatika. Jag skall se om jag orkar, för då skall pappa och jag gå ner till lekterapin och pyssla. Pappa håller på med sina Neupogen sprutor, han har tagit 5 hitintills. Till skillnad från "Heja" Billy så mår pappa ganska bra efter omständigheterna, Billy rörde sig som en 80 åring men han är väl inte så vältränad som pappa, hihihi. I morgon skall pappa skörda och då kommer morfar på besök.

Det var allt för denna rapport. Tack och hej, leverpastej!

Henrik


Kommentarer:
Postat av: Familjen Langåker

Hej på er grabbar!
Hoppas ni får pysslat till något fint i lekterapin. Det var skönt att höra att din vältränade pappa mår bra trots omständigheterna så att ni kan leka lite tillsammans. Ha det så bra och hälsa till mamma och Christoffer. Kram från Anna och familjen

2005-06-20 @ 13:45:42
Postat av: Ståhlarna

Hej Henrik!
Skönt att höra att du mår bra och vi hoppas verkligen du orkar med lekterapin en stund. Det är verkligen uppiggande för både gammal och ung att komma dit ner en stund.
Härligt också att pappa inte rör sej som en 80-åring. Han nöjer sej med "pigg 75-åring", eller?

Vi hörs snart igen.
Kram
Susanne och Bengt

2005-06-20 @ 14:37:26
Postat av: Zachs pappa

Hej Henrik,

Det är kul att kunna läsa hur det går för dig nu när vi inte kan ses. Ikväll skall jag visa Zach din hemsida och då får han skicka dig en hälsning. Du kan ju fundera på om du vill låna filmer av Zach så kan vi skicka dem med mamma eller pappa vid tillfälle.

Vi hörs lite senare och hälsa din pappa att han inte skall skryta alltför mycket med sitt innebandyspel!

Kram Christian

2005-06-20 @ 15:25:26
Postat av: Marie

Hej Henke!
Hoppas du känner dig lite piggare idag.
Nu ska jag med min bil till verkstaden. Den är inte klok! Bromslampan LYSER när alla dörrar är STÄNGDA och SLÄCKS så fort jag ÖPPNAR någon av dörrarna. I helgen fick jag koppla ur batteriet och sk meka i motorhuven. Jag blev kolsvart om fingrarna och det gillar jag INTE!!!! Nåja nu ska jag se om det är skrotdags eller de kan göra ngt åt problemet. Stor kram, du lilla hjälte från Marie Tengvall (Evelinas mamma)

2005-06-20 @ 16:17:32
Postat av: zach

Hej Henrik,

Jag hoppas att du mår bra och snart blir frisk.
Hur har du det på sjukhuset?
Vill du sova över hos mig i Båstad när du är bättre? I Båstad har jag två sängar och det är jättebra. På stranden kan man bada för att det är jätteskönt. Det finns en liten ö man kan leka på. Du är en jättebra kompis. Det är allt för den här gången.

Snälla Henrik du är min kompis.
Min mamma undrar om du och din familj vill komma till Båstad i sommar och hälsa på? (Oj jag fes)
zach

2005-06-20 @ 19:32:07
Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Henrik!
Vad kul att höra att du mår bra. Vilken tur att du har en sådan vältränad pappa och att han mår bra. Jag hoppas att du hunnit ner till lekterapin och pysslat.Vem vet clownen dyker kanske upp, hälsa henne i så fall från mej.
En stor kram från Anne-Maj, Lasse o Tindra

2005-06-20 @ 19:53:35
Postat av: Erika

Hej Henke-penke!
Jag går på fotbollsskola nu på sommarlovet i 3 veckor. Jag har badat också med fotbollskompisarna. Tränarna är ena riktiga landkrabbor för de vågar inte bada, hihi!! Några badade med kläderna på.Hoppas du mår bättre så att vi snart kan ses. Du kommer väl till Åhus och hälsar på. massor av kramar från din kompis Erika

2005-06-20 @ 21:08:06
Postat av: Frida Wahlberg

Men tja. Läste att det var bättre med dig idag, mycket härligt att höra. Igår spelade ju Brasilien och Mexico, tyvärr förlorade Brasilen. Men som igår och alltid var Ronaldinho förstås bäst utav alla, eller vad tycker du?.

Saknar dig och längtar efter att få se ditt glada ansikte.

Frida.

P.S resten av familjen hälsar så klart också d.s

2005-06-20 @ 21:17:51
Postat av: osten

Hej Henrik
Det var roligt att både du och pappa mår bra idag. Hoppas att Ni har kunnat leka och busat ikväll på lekterapin. Det är alltid lika roligt att höra ifrån dig. Vi hörs snart igen. Stora kramar: Osten med familj. Hälsa Pappa ,Mamma ,Christoffer

2005-06-20 @ 21:51:53
Postat av: Agneta Eggenberger

Hej Vännen Min

Vilket fin hemsida du har. Jag hoppas du snart ska bli bättre, Niklas, Johan och Robin saknar sin fotbolls kompis. Vi ses snart superman!

En stor bamsekram till hela familjen
från Agneta

2005-06-21 @ 10:34:57
Postat av: Susanne

Hej Henrik!!

Vi hoppas att du kommer ner till lekterapin med pappa. I söndags spelade vi golftävling i Åkarp, Måns blev trea med sitt lag och slog oss duktigt. Kim, jag, Osten & Mia kom på jumboplatsen, fast kul hade vi. Så Måns han hade kul åt oss hela söndagen.

Ha det så bra så hörs vi snart igen.

Många kramar från Susanne, Kim & Måns

2005-06-21 @ 13:59:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits