Lördagen den 18 juni

När jag vaknade i morse kände jag mig så ledsen mina tårar rann och min haka bara darrade, mamma sade till mig att ibland känner man sig hel deppig och det är med all rätt att man måste få känna så ibland. Jag ville bara hem, mamma frågade läkarna om vi fick komma hem lite under dagen föratt komma tillbaka igen till kvällen. Vi fick åka hem för några timmar vad glad jag blev, tänk vad lite som kan glädja en sjuåring som har vistats på sjukhus i nästan 400 hundra nätter. Jag frågade mamma hur länge vi skulle vara på sjukhuset denna gången, hon svarade minst en månad om allting går vägen utan att det tillstöter något oväntat. Jag tycker det känns länge men jag har ju inte lärt mig något som de vuxna kallar för tidsbegrepp än. Idag har jag mått hyfsat bra under tiden mamma skriver detta tittar jag på film. Vi har hyrt filmen Håkan Bråkan och Josef den är jätte rolig jag har tittat på den på bio med min storebror Christoffer och tyckte redan då att den var kul. MEDICINSKT har det inte hänt såmycket idag,  jag har  fortsatt fått pencelin intravenöst ett par gånger om dagen mina värde börjar stiga men de är ytterst låga fortfarande. I morgon skall jag få cellgifter någon form av mus serum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer:
Postat av: Linn Ydefjäll

Hej Henrik.
Jag hoppas att jag kan komma in till dig i morgon och se på Håkan Bråkan och Josef för jag har inte sett den ännu. Vi ses imorgon /Linn

Postat av: Bjørn (Danmark)

Hej Henrik,
Vi har aldrig rigtig fortalt dig det,men vi synes, du er den tapreste dreng, vi nogensinde har truffet. Tapperhed er nok den vigtigste af alle livets egenskaber, så du er udrustet med et meget vigtigt våben. Vi elsker dig og din familie - igennem Jer har vi lært mere om livet end af nogen andre.

Puss och kram

Bjørn og Sussie og Emma og Nora og Julius

2005-06-19 @ 00:41:37
Postat av: Annie och Petter

Hej Henrik!

Vi vet att du ger allt vad du kan för du är en riktig kämpe. Sådana skulle MFF behöva fler av efter senaste matchen. Usch, 1-3 mot Djurgården...
Vi är i USA just nu, men kommer snart hem och då vill vi gärna träffa dig och din familj. Petter har snörat fotbollsskorna redan. För övrigt kallas Petter Ubåten här borta eftersom han är mer under än över vattnet.

Kramar i massor

Annie och Petter + familjen

2005-06-19 @ 07:36:38
URL: http://henriksuperman.blogg.se
Postat av: Mormor och morfar

Hej Henrik !

Hoppas att du mår bättre nu. Jag kommer och hälsar på dig snart.

Krya på dig

Morfar och mormor

2005-06-19 @ 15:10:54
Postat av: Roger

Hej !

Bra att du mår bättre. Vi hoppas på dig och att MFF gör en bättre match ikväll mot Elfsborg ;-)

Hälsa pappa att vi fick in en långenvinst i helgen, turen kanske vänder nu.........

Kämpa vidare

Roger

2005-06-20 @ 12:52:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits