Lördag 25 juni

Jag vaknade kl 07:00 i morse, jag kräktes och efteråt gick jag in och duschade. Nu har både jag och Linn blivit isolerade på våra rum, våra värden är så pass låga så att infektionsrisken är hög. Det är nog den bästa dagen för mig på länge, jag är piggare och så orkar jag prata. 

Nu är det väldigt noga med hygienen, så syrrorna kommer in en gång per dag och spritar ner allt i rummet. Mamma och pappa turas om att vara med mig, de får också använda sjukhuskläder. I natt har alla i familjen legat över på sjukhuset, Chrisoffer och pappa fick ligga i ett rum jämte oss. Christoffer och pappa åker hem vid lunch idag, för att komma tillbaka i morgon. Enlig Jacek så kommer vi kanske att göra transplantationen i morgon måndag, allt beror på om de har renoverat färdigt i det rum där det skall ske. Annars blir det på tisdag. Det var allt för denna gången.

Kramisar Henrik


Kommentarer:
Postat av: Familjen Eggenberger

Hej Henrik !

Bra att du mår bättre idag och vi håller tummarna för er i nästa vecka. Bra väder för inne aktiviteter idag ;-)

Många kramar till er alla från oss

Agneta,Niklas,Johan,Robin,Roger,morfar och farmor

2005-06-25 @ 11:41:32
Postat av: Pappa och Christoffer

Hej vår lilla ÄLSKLING, det var riktigt roligt och skönt och se dig idag. Du hade pigga ögon och så pratade du och nynnade på en sång. Nu har vi kommit hem och det hade regnat in för att pappa hade glömt att stänga fönstern på vinden, men det är bara lite vatten så det var bara att torka upp.
Sköt om dig så syns vi i morgon.
Puss Och Kram Christoffer och Pappa

2005-06-25 @ 12:20:47
Postat av: Johan & Robin

Hej Henke !

Kul att du mår bättre idag. Vi saknar dig, hoppas att du snart skall få komma hem. Vi har köpt ett nytt PS-spel Ratchet and Clank 3 och vi tycker det är roligt.

Puss och kram Johan och Robin

2005-06-25 @ 13:55:57
Postat av: Chrille

Hejsan svejsan Superman jag sitter och tittar på din blogg de är mycket rolig. Kan du gissa vem jag är? En led tråd jag är ofta på besök hos dig och äskar dig. Men det gör ju alla förstås. Jag gillar suchi.Kan du gissa. Det tror jag att du kan lisya ut vem jag är. Från en mystisk beunrarre

2005-06-25 @ 15:39:48
Postat av: joel o erika

Hej på dig lille Filur!
Vad kul att höra att du mår bättre idag. Vi kan väl tänka oss att det var mff-sången du sjöng på. Vi var på midsommarfest hos Wikeborgarna igår. Det var roligt som det alltid brukar vara. Och rikigt fint väder fick vi. Såklart saknade vi dig och din familj. Vi badadei havet och spelade brännboll. Föräldrarna fick mycket stryk av barnen . Vi vann med 52 mot 46 poäng. Micke drack lite mycket snaps så han skar fel så att jordgubbsstårtan hamnade på bordet. Men då är midsommar som den ska va, eller hur! Vi tänker mycket på dig och vet att en sån superman som du snart blir frisk så att du kan komma ut och vara med oss igen. Massor av kramar från Joel o Erika. Mamma o pappa hälsar också till dig och hela din härliga familj.

2005-06-25 @ 15:42:36
Postat av: postat av :familjen Ljunggren

Hej vår underbara kompis!
Superman det finns inget bättre namn på dig...
vi har 8 tummar o alla håller på dig ,ska bli härligt när du kommer hem igen så vi kan spela fotboll o nu e det ju sommar då kan vi vara ute i gräset...vi saknade hela din familj igår men ni finns hos oss alltid......skriver snart igen puu henrik o hälsa mamma o pappa o simfenan hihihi ....

2005-06-25 @ 17:24:51
Postat av: Annie och Petter

Hej Henke!!

Kul att du mår lite bättre i dag superman.

Idag flyger vi hem till sverige (snyfft snyfft). När vi har kommit hem så vill vi träffa dig och din familj så snappt det går. Då hoppas vi att du ska må bättre.

Det är väl rätt så tråkigt att vara isolerad men du fick lite sånger att öva på så det ska nog bli bra ser du.

bästa hälsningar Annie o Petter med familj!!!

2005-06-25 @ 17:50:04
Postat av: carolina o hennes kompisar anna o julia

hej henke jag saknar dig jätte mycket!!
jag har precis visat anna o julia din sida och vi har läst igenom hela dagboken..
hoppas transplationen ( vet ej hur det stavas) går bra..
o jag träffade christer och cristoffer idag dom åt hoss oss.
bara så du vet så är jag jätte braa på att hälla upp wisky gjorde nästan rätt varje gång haha

ha det så braa hälsa mamma, pappa o cristoffer

2005-06-25 @ 22:53:49
Postat av: Christoffer och Pappa

Hej Kompis,

Vi har precis kommit hem från en lång cykeltur, vi cyklade ner till västra hamnen och tillbaka. Halvvägs hem, frågade jag pappa vad vi skulle göra när vi kom hem, vet inte så pappa så jag förslog att vi skulle åka och hälsa på Ljunggrens. Först trodde vi att de inte var hemma, men terass dörren var öppen så vi hojtade till och det var bra för då blev vi bjudna på en riktig söndagsmiddag. Stek med färskpotatis och sås, det var jättegott och sen fick vi jordgubbar med mjölk. Vi ses i morgon.
1 000 pussar och kramar och återigen 1 000 pussar och kramar Din älsklingsbror Christoffer och Pappa.

2005-06-25 @ 23:07:37
Postat av: Christoffer

http://www.hamsterpaj.net/amuse/index.php?type=flash

Checka in grodan i full musikvideo

2005-06-25 @ 23:10:34
Postat av: Alice och Klaus Machnik

Hallo du kleiner tapferer Henrik Superman!

Wir wünschen Dir gute Besserung und drücken dir ganz fest die Daumen, dass du wieder gesund wirst, um wieder Fussball spielen zu können mit deinen Freunden und deinem Opa.

Hjärtliga hälsningar til dig och din familj,
dina vänar Alice och klaus fra Tyskland.

2005-06-25 @ 23:10:41
Postat av: Pappa

Godmorgon min lilla Solstråle,
Hoppas att du mår lika bra idag som igår, jag kommer in efter lunch till dig. Stefan var precis förbi och lämnade bullar som han hade köpt till oss, han är en riktig hyvens kille. Han hade varit ute och cyklat en lång runda och det är riktigt fint väder idag. Älskar dig, Puss och Kram Pappa

2005-06-26 @ 10:13:30
Postat av: Marie

Hej Henrik!
Idag ska jag åka till Möllegården med en som heter Anette. Hon har en pojke som heter Ludvig. Han är en ängel nu och tillsammans med min Evelina och med Otto. Jag tror att de firat midsommar tillsammans och att de spelar fotboll för det gillar de alla tre.
En stor kram till dig och din familj från Marie Tengvall

2005-06-26 @ 13:07:14
Postat av: erika

Hej Henke!
Idag har vi varit på tivoli på Sibbarp och lite marknad. Joel och hans kompis Chritopher åkte en som gick jättehögt upp och jätte snabbt runt. Jag tänkte gå till glasskiosken men mamma gjorde egen strutglass istället med saltströssel. Ikväll ska vi åka till mormor o morfar i Bjärred. Vi stannar där till onsdag kväll sen hämtar mamma oss så att vi kan vara med på vattenkriget på fotbollskolan. Kramisar från din kompis Erika

2005-06-26 @ 17:37:48
Postat av: carolina ljunggren

hej henke hoppas du mår braa idag!! nu har jag precis ätit grillat det va jätte gott synd att du inte fick smaka på det.. hela familjen saknar dig o hoppas attt du kan komma hem snart frisk o pigg... vad tyckte du om fotbolls dräkten hoppas den passade... själv har jag varit med mina kompisar idag kristin o samat... dom önskar oxå dig o pappa lycka till.. puss o kram från ljunggrens <3 <---- ska likna ett hjärta!!

2005-06-26 @ 19:21:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits