Fredag den 17 juni

 

 I dag mår jag mycket bättre, smärtan där jag har min CVK är helt borta och det är skönt. Morfar kom på besök för att pappa skulle röntga hjärtat och lungorna, det gick på fem minuter så igentligen hade han inte behövt komma, men jag var glad att se honom. Snart skall jag själv upp på OP, jag skall bli nersövd för att de skall kunna ta biopsi (benmärgsprov) och få en spruta med långtidsverkande cellgift i ryggen. Nu måste jag in och dusha innan jag blir uppkörd på OP. Jag kommer tillbaka när jag är på avdelningen igen.

Hola Hola Gorgonzola

Henrik 


Kommentarer:
Postat av: Heavenlyangel

Hej Henrik!

Jag vill bara skicka ett par kramar och önska dig lycka till!! Jag håller tummarna för dig!! "Heavenlyangel".

2005-06-17 @ 11:00:01
Postat av: Linn Ydefjäll

Godmorgon
Skönt att höra att du mår bättre,hoppas du inte behöver vara på uppvaket så länge,utan komma ner till avd så vi kanske kan ta en fika eller nåt.Vi syns i korridoren hoppas jag frammåt dagen.kram från Linn och Monica

Postat av: Familjen Eggenberger

Hej Henrik !

Vi tänker på dig din kämpe hoppas att vi snart kan träffa dig snart igen för att spela fotboll.

MFF förlorade tyvärr igår mot Djurgården vilket du säkert redan vet med 3-1. Asper gjorde en blunder vid 2-1 målet :-(

Många krammar från oss alla Niklas,Johan,Robin,Agneta ocg Roger

2005-06-17 @ 20:52:01
Postat av: Klara Wahlberg

tjena tjena

Det är Klara från Staffanstorp. Skönt att du mår bättre, nu när solen skiner och det är sommarlov.
Vi är hemma mycket i sommar, så när du orkar får du gärna komma hit och leka med katterna.

När jag och Frida var på innebandy cup i Göteborg. Var mamma och pappa och såg Sverige - Malta matchen 6-0 till Sverige. efter matchen gick jag och mitt innebandylag till landslagspelarnas hotell. När vi såg dom komma vinkade spelarna till oss och det var jätte kul.

Jag saknar våra tuffa matcher i källaren och nästa gång vinner nog du.

Ha en fortsatt bra sommar // hälsingar Klara Frida Osten och Mia

2005-06-18 @ 14:57:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits