Fortfarande tisdag

Nu har jag fått ny cytostatika som heter Mabthera, Lola säger att den kan ge kraftig huvudvärk och andningssvårigheter, därför går den in väldigt långsamt som man inte äventyrar något i onödan. Men forfarande har jag inte kännt något konstigt och skönt är det. Jesper var här precis, han ville bara förvissa sig att jag mådde bra och sen ville han givetvis prata med min pappa.

Nu är jag hungrig så pappa får gå ut och hämta dagens lunch som är korv och potatismos, mmm det skall bli gott. Korven var inte så god, men det är helt ok ändå.

Kramisar Henrik


Kommentarer:
Postat av: petter

Hallo Henke!!

Jag var på stadion igår (och skrek mig hes så jag kan inte prata idag) och det var en härlig kännsla att vi van igen. Men roligast var det nog när klacken tackade av Rosenberg för då tog han av sig tröjan,skorna och till och med byxorna och kasta de upp till publiken tyvärr kunde jag inte fånga något trots att jag stod längst framm de hadde blivit ett bra minne anars.
Kul att det gick bra med transplantationen och att du mår bättre!!

häsningar Petter....

2005-06-28 @ 13:27:35
Postat av: Jenny

Jaså du korven va inte så god den, så är det ibland.Igår va ja,eric, marthin och 3 kompisar till på Audioslave, de va jätte bra det, vi kom hem halv 4 inatt så jag är allt lite trött, men det blir man när man åker fram och tillbaka till Stockholm på en dag.. Nu ska ja snart ut på Hajk med jobbet och sova för öppen himmel.. Kan säga Henke att ja 1000 gånger hellre skulle vilja lira fotboll med dig...
puss och kram
Eric och mamma hälsar

2005-06-28 @ 14:45:28
Postat av: Simon

Hej Henrik!
Nu när Rosenborg försvinner kommer MFF åka ur högsta serien och AIK kommer ta över platsen. Heja Gnaget!
När jag spelar Fifa 2005 på PC vinner jag alla matcher med AIK och spöar både DIF och MFF med en klack spark!

Lätt som en plätt!

Hoppas medicinen funkar och maten blir bättre!

Kram
Simon

2005-06-28 @ 14:58:06
Postat av: Bell

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva men jag kan ju alltid säga att jag hoppas att du blir bra, snart...för ingen ska behöva vara sjuk.

Kram =)

2005-06-28 @ 14:59:40
Postat av: Anna

Hej igen Henke!
Så gott det lät med korv o potatismos. Även om sjukhus-maten inte är något att jämföra med pappas delikatesser :-)
Nu är jag tillbaka på jobbet och kan du tänka - någon har lagat kabeln - så nu kan jag använda min dator som vanligt igen. Kramar från Anna

2005-06-28 @ 15:23:20
Postat av: Oliver Kalthoff & Alex Ljunggren

Hallå Henke, vi saknar dig mkt ! :D kom hem snart så vi kan lira fotboll o bandy.. ! kramar ollie och alex

2005-06-28 @ 23:12:52
Postat av: carolina ljunggren

hej henke! vad bra att du mår bättre idag har jag vart o badat.. det var jätte skönt i vattnet 17 grader!! ha det bra så länge ... puss från carolina

2005-06-28 @ 23:28:00
Postat av: chrille

tjaba henke ! jag har tittat på din blogg och det är kul. Vad kul att du har god aptit. jag kommer i eftermiddag och hälsar på. Ha det bra så länge ,chrille

2005-06-29 @ 14:55:36
Postat av: Fam Hammarström

Hallo Superman,

Så himla skönt att transplantationen gick bra, nu hoppas vi att du snart känner dig "fit for fight".
Vilken aptit du har, härligt att läsa.
Såg du finalen mellan Argentina och Brasilien? Bra match eller hur? Vem hejade du på?
Simon och Sebbe hejade på brassarna.
Nu börjar klockan bli mycket hoppas du får en god natts sömn.
Vi hörs snart!

Kramar från
Pelle kula och de andra nissarna på Karsholmsgatan

2005-06-29 @ 22:46:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits