Första inlägget

Onsdagen den 15 juni 2005

Eftersom jag ännu inte kan läsa eller skriva, så låter jag Pappa stenografera och överföra allt jag säger i ocensurerat skick till min blogg. I dag har det varit lite bättre, men jag har fortfarande jätteont på höger sida där jag har min CVK. Jacek som är läkare säger att det kommer att gå över om ett par dagar och det hoppas jag på för det är inte alls roligt.

I förra veckan så fick jag en MIBG behandling som är ett radioaktivt ämne som har till uppgift att leta upp alla oönskade, elakartade Nero Blastom celler och dödar dem. Under den tiden så var jag isolerad från allt det roliga utanför, mamma och pappa turades om att vara med mig. För att Ni skall förstå hur stor dos som jag har fått, så vill jag att ni föreställer er ett mindre Barsebäck som släpps in i min kropp.

Jag och även Pappa blev jätteglada att mitt lag MFF vann över Helsingborg med 1-0, just nu så tittar jag på EM i damfotboll, det är Finland mot Tyskland. Jag skulle inte vilja vara finne idag, dom blir utklassade. Jag hoppas att det svenska damlaget vinner över norskorna i morgon, jag tippar att det blir 1-0 till Sverige.

Hola Hola Coca Cola, det var allt för ikväll.


Kommentarer:
Postat av: Linn Ydefjäll

Hej Henrik
Sitter och tittar på fotbollen,sverige gjorde just mål.Linn ligger här och heja på och håller tummarna att de ska vinna.Hoppas att du haft en bra dag och inte haft så ont.Hälsa pappa .God natt sov gott.Kram Monica

Postat av: Christoffer Ekelund

Tjaba Henke! Jag bara undrade hur du mår nu? Hoppas att altt ÄrOK. Jag ska till Åhus. där ska jag tävla ,de blir nog Jätte kul. tråkigt att de nu står 1-1 innan stod det ju 1-0 till MFF. på simmningen var de det varmt i vattnet vi tränade med två andra grupper vi hade laggkapp och miyy lag vann hela tiden! JIPPI!!! kramar och pussar ,din bror. P.S:MFF vinner helt klart.

2005-06-16 @ 21:35:17
Postat av: Christoffer Ekelund

God morgon Henke! Idag ska jag till ålasimmmet i Åhus.Uccchh va tråkigt att MFF förlorade med 1-3 till DIF.Erik kommer på besök ``min simmar kompis´´.Det är muligt här och det blir lite synd om jag måste simma utomhusbassäng.Vi har fått en ny film ``Håkan och Josef´´ Jätte kul är den du kanske vill låna den.Är de gott med godiset som du tycker om? Jag däremot pratar med mina vännner och simmar mycket.Mamma diskar,tvättar och städar.Puss & kram din brorsa.P.S. HA DET SÅ BRA!!!!

2005-06-17 @ 10:42:53
Postat av: Christer M

Tjenare Superman!
Måste säga att du är kanonduktig. Men det är nog bara för att du håller på rätt lag: MFF! Du håller säkert på Manchester United också. Hälsa Brorsan & dina föräldrar. Kämpa på Himmelsblå! M F F
Ha de'
Christer

2005-06-21 @ 11:51:19
Postat av: Fredrik Hansson

Hej Henke !
Träffa precis din mamma och fick höra att du fått pappas celler idag och att allt gick bra - härligt.
Vi tänker på dig jättemycket och hoppas att de kommande veckorna går jättefort så vi snart får träffa dig.
När mamma kommer till dig senare så glöm inte att fråga henne efter en liten present från oss.
Krama pappsen från oss.
Höres snart !

Kram

Fredrik

2005-06-27 @ 14:24:41
Postat av: Kari

Hej Henke
Jag är med i din pappas tipsgäng och heter Kari.
Din pappa är duktigare än mig på att tippa men säg det inte till han då retar han mig bara.
Jag tänkte lägga in lite fotbollsbilder från champions league finalen som jag har tagit med min mobil men jag klarar inte av det tekniska, så jag skickar dem istället till din pappa
Det är en fantastisk känsla att sitta på en stadium med 70 000 fotbollälskare, nästa lika bra som på iff's hemmamatcher
MFF FOREVER

2005-06-30 @ 11:19:45
Postat av: Maja

Hej Henrik! Kommer du ihåg mig? Vi var hemma hos dig för länge sedan och bodde i er källare några dagar med Simon, Du ville pussa på min lillasyster Anita hela tiden, Kommer du ihåg nu?
Hoppas allt blir bra med dig.
Kram Maja

2005-06-30 @ 23:12:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits