ZLATAN IBRAHIMOVIC

Zlatan 

Vilken överraskning, 1 000 tack söta Anna. Snacka om att jag blev glad, jag fick ett formulär som Zlatan har fyllt i med vad han gillar och inte gillar plus hans namnteckning. Jiiiipppi, vilken grej. Jag skall be pappa att rama in den så att den inte blir förstörd.

Tack även kusin Jenny, jag blev jätteglad för fotbollstidningen, jag skall plocka ut de bästa bilderna och be pappa rama in dem också, jag hade redan ett rosa band, men jag skall ge ett till Christoffer och ett till pappa. Det sista bandet behåller jag nog själv,

Idag fick jag mycket post, pappa har läst alla brev och vykort. Jag blir jätteglad av alla hälsningar jag får från vykort, brev och inlägg på min blogg.

Stora kramar till Er alla, Henrik




Kommentarer:
Postat av: Anna

Hej Henke Penke!
Hoppas du mår lite bättre nu i eftermiddag. Nu kommer ju mamma och bor hos dig i några dagar. Då kan du sova gott om natten för mammor snarkar inte så som pappor gör :-)!! Kul att du blev glad för brevet och autografen från Zlatan. Såg du hans självporträtt? Ganska likt, va? Idag kommer skepparna från Åhus hem. Joel o Erika ska åka till sin farmor o farfar i Höllviken ikväll för Stefan o jag måste jobba. På torsdag, fredag o lördag ska vi till Falsterbo och kolla in hästtävlingarna. Det ska bli kul för jag gillar ju hästar. Ha det så bra Supermannen! Hälsa mamma, pappa o Chrisse. Kramar från Anna

2005-07-05 @ 16:31:18
Postat av: petter

halloj henke!!
gud vad coolt det där om Zlatan den bör värkligen ramas in.
jag har forfarande besök fgrån Göteborg här och idag spelade vi golf jätte kul hehe.
ses snart hälsningar Petter

2005-07-05 @ 17:22:34
Postat av: Jenny

Tänkte nästan att du redan hade ett rosa band, bra att du ger till pappa och stoffe. Marthin fick ett av mig. Annars så har jag fått ont i halsen igen, jag va ju sjuk i 3 veckor sen Eric i 3 och nu jag igen, attans vill inte det minsann.. Men jag badar ändå och hoppas på det bästa..
Sköt om dig gubben..
Puss Eric hälsar också

2005-07-05 @ 17:57:28
Postat av: Karin

Hej Henrik!
Hoppas att du mår bättre idag!
Albin har kommit hem i dag han har varit med fam Langåker i Åhus.
Han måste till veterinären i morgon för han har ont i vänster tass (trampdynan)vi se vad hon har att säga om det jag tror att det är en inflamation han har kanske fått in en pigg i trampdynan.
Nu har Albin gått och lagt sig han fick en halv alvedon. Nu har väl mamma kommit så får ni två mysa tillsammans i kväll.
Kram från Karin o Sölve

2005-07-05 @ 18:35:29
Postat av: Maija

Hej Henrik!
Maija här igen. Som du vet är jag kusin till Joel och Erika Langåker. Vi skiftas om att vara i Höllviken hos mormor morfar, som är farfar och farmor för dem. Så nu har jag haft lite ledigt från mitt sommarjobb och solat.. även badat i havet - tyvärr var det inte mer än 13 grader i vattnett. BRRR!! Inte roligt det inte.
Den 9:de juni tog jag STUDENTEN - nu är jag undersköterska. För tillfället jobbar jag på ett äldreboende och är samtidigt på jakt efter mera jobb-till efter sommaren. Det roligaste och bästa hade varit om jag fick jobb på sjukhuset, men det får tiden utvisa.
Vi har läst din dagbok och hoppas att du mår bättre imorgon! Jag tycker Zlatan är snygg, men fotboll gillar jag inte precis. Men jag håller på MFF i alla fall!!
Vi tycker du är en stark och modig kille därför får du en JÄTTELKRAM från oss.
Puss och kram skummbanan!!!
Maija, Ingrid & Mats

2005-07-05 @ 19:14:21
Postat av: postat av :familjen Ljunggren

Hej Henke.....
Du har nog redan gått o lagt dig....idag har jag träffat mamma o hon har blivit fin ihåret....alexander har varit på sin första arbetsdag på tourning tourso....jätte spännande...o carolina e i Tylösand hos en kompis hon kommer hem på torsdag kväll...carolina o jag o ebba har v arit i göteborg över helgen dom har varit på konsert o sett Green Day o så tog vi en tur på Liseberg....när du kommer hem o har fått lite krafter så kan vi ta en tur till Tivoli.....sov sött o massor av kramizzar från oss alla ....hälsa pappa mamma o storebrorsan...

2005-07-05 @ 22:20:01
Postat av: Håkan

Hej på dej Henrik!

Mot HBK igår var det en kämpainsats med tio man i mer än halva matchen. Synd att vi inte kunde göra ett framåt. Afonso hade ett par bra chanser. Vi får vara nöjda med en pinne den här gången.

Jag är avundsjuk på din Zlatan-bild. Är den till salu???

Kämpa på och många kramar till en fighter

från Håkan på arbetsresa i Göteborg

2005-07-05 @ 23:30:36
Postat av: Pappa

Godmorgon min lilla älskling,
Jag hoppas att du mår lite bättre idag så att du och mamma kan busa lite och titta på fotbollsfilmen du fick. När vi kom hem igår så var Fredrik på ett litet besök, han skulle hämta lite kläder som mamma och Christoffer hade lånat. Sedan hälsade vi på Farfar Lasse och Irene, vi fick saft och kaffe med ett nygräddat wienerbröd. Idag har jag lovat Christoffer att vi skall snickra ihop en kaninbur till Mr White så han kan vara ute nu på sommaren.
Jag ringer dig och mamma lite senare under dagen.

2005-07-06 @ 08:21:38
Postat av: veve

vevev

2005-07-06 @ 09:08:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits