Torsdag 7 Juli

Min dag har varit mycket bättre, min snälla läkare tyckte att så som han hade sett mig idag var ett positivt tecken. Mina vita blodkroppar har inte kommit igång än, men vi tror med all sannolikhet att om några dagar kommer detta att ske. Marianne min absolut favorit från lekterapin var här och hjälpte mig att montera en baskettkorg. Tanken är att jag skall spela lite basket och träna lite fysiskt eftersom jag har varit sängliggandes i nästan 5 veckor.

Pappa och Christoffer har varit här, Christoffer fick möjlighet att prova på att få massage av Gertrud. Mamma gick ut en liten sväng för att få lite luft under tiden pappa och Christoffer var här. I vanlig ordning fick man efterlysa henne och fråga var i hela friden hon hade tagit vägen. Jag vet att hon älskar att gå i affärer,  hon hade säkert fullt upp under de två timmarna hon var borta att springa runt i varje butik som finns i Lund.

Vi såg faktiskt ingen shopping påse  när hon kom tillbaka, om vi känner henne rätt har hon säkert gömt den.  När pappa och Christoffer åkte hem idag grät jag, jag kände mig så ledsen och hade hemlängtan till mina saker och till kaninen Mr White. Vi hörs imorgon igen njut av sommarvärmen och de fina kvällarna.

 Kramar Henrik och mamma.


Kommentarer:
Postat av: Matilda

Hej Henrik!
Ville bara ge dig en virituell kram!
Lycka till!
*kram*

Postat av: Karin

Hej Henrik!
Skönt att höra att din dag har varit bra och att
din läkare är nöjd, det är ett gott tecken.
Det lät härligt med massage, hoppas att Christoffer blev nöjd med det.
Brukar du få massage om dagarna?
Tror du mamma har gömt undan en liten påse med något riktigt fint i som hon köpt i Lunna stan, men isåfall är hon värd det.
Tänker på ER alla!
Kram Karin o Sölve

2005-07-07 @ 18:35:12
Postat av: Maija

Hallå Henke Denke!
Vad härligt att höra att du mår bättre! WOW VILKA HÄFTIGA ELVISFRILLOR!!! Man blir faktiskt LITE avundsjuk Hehehe.
Ja på lördag ska farmor, jag och mamma sticka till Lomma och flumma på en blomma. Bada alltså - i alla fall sola. Sist var det ju inte så kul med bad så jag tror att åtminstone JAG avstår från dopp.
Tack å hej leverpastej!
Kram till er alla från MIM i Stehag

2005-07-07 @ 22:23:49
Postat av: Ståhlarna

Hej Henke Penke!

Va skönt att höra att du haft en hyfsad dag. Nu hoppas vi att pappas celler sätter riktig fart, så att du snart blir "utsläppt" och kan hålla koll på mammas shopping!
Vilken häftig frissa du lagt dej till med, förresten. Bengt undrar om du delar med dej av hemligheten. Kan det vara ett nytt shampo, eller?
Ha en bra natt med busiga drömmar.

Kram.
Ståhllarna

2005-07-07 @ 22:56:44
Postat av: Simon

Hej Henrik o familjen!
Sitter och kollar på dina roliga bilder. Tänk va lite hår kan göra så man ser alldeles tokig ut. Jag har fått värsta ryggskottet så jag går omkring som en krokig gubbe. men jag får också massage och det hjälper. Tur att det finns massörer. Hoppas det onda går över till på onsdag för då ska jag åka till Dublin på en liten minisemester. Det är alldeles för varmt i sverige. Bara skoja. kan det bli för varmt? Blev lite avundsjuk på Zlatan autografen. Vill du byta mot Annika Söderstam?

Ha de så bra och hoppas att du snart får öppna fönstret och komma hem och leka med kaninen.

Kram
Simon

2005-07-07 @ 23:56:06
Postat av: Pappa och Christoffer

Hej världens bästa,
Vi vill bara önska dig och mamma en god natt och att du blir pigilin imorgon för då kommer vi igen.
Älskar dig
1 000 pussar och kramar från Christoffer och Pappa

2005-07-08 @ 01:16:07
Postat av: Anonym

Hoi Henrik
Wir kennen deine Grosseltern , sie haben schon viel von Dir erzählt und wir denken oft an dich.Wir wünschen dir viel Kraft und Mut und hoffen alle,dass es dir bald wieder besser geht, gib nicht auf,denn alles ist möglich,wenn du fest daran glaubst.
Alles Gute und Gottes Segen wünschen Miriam u.Andreas Tischhauser mit Fabian und Manuel

2005-07-26 @ 15:10:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits