Torsdag 28 juli

What a night 

 

Vilken natt, jag sov som en stock och vaknade inte förrän klockan 09:00. Det kanske inte är så konstigt för jag har ett lågt blodtryck, jag skall bli upp tankad på både blod och trombocyter senare idag. Annars har det varit en bra dag, förutom att jag blir fort trött.

 

Mamma och Christoffer har varit på besök idag, mamma hade köpt ett par presenter till mig, jiippi. Jag fick ett par paket med Pokémon kort och så fick jag ett spel som heter Pirater & Skatter, det stora sjörövarspelet. Det stod att det var från 7 år, men reglerna var så krångliga att inte ens pappa orkade läsa dem. Sen försökte jag, Christoffer, Nina och mamma spela, allt efter vi satte upp spelet så läste mamma reglerna och ni förstår nog vad som hände, efter att Nina tagit över tolkningen av reglerna så packade vi ihop spelet och började spela Fia med knuff istället. 

 

Albert var också inne en stund idag, jag vet inte varför men jag pratar inte med läkarna. Det är lite dumt för det är de som hjälper mig så att jag skall bli frisk, jag lovar att bättra mig. I alla fall var han glad att se mig så pigg och glad, det kan tyda på att något händer i min kropp, det är dock för tidigt att säga. Vi måste lugnt avvakta minst tre dagar till och så kanske vi inte skall ta ut segern i förskott för det kan hända mycket på vägen.

 

Grattis till vinsten MFF grabbar, nu är det bara att ladda om batterierna inför returmötet på onsdag. Mitt tips är att det blir 1-2 till er grabbar.

 

Kram Henrik

 




Kommentarer:
Postat av: Alexandra Rankloo

Hej Henrik och ni andra! :D skönt att höra att du verkar må bättre nu ju. Jag hoppas att vi ses snart igen :) puss & kram alex

2005-07-28 @ 22:58:28
Postat av: marie m familj

hej pa er alla
vilken kul ide att skriva dagbok.sussi och jag pratade just vid i telefon och det var hon som berattade detta for mig.skont att hora att du mar battre henrik.horde att ni fatt tag pa nagra namn har i usa dar jag bor(om inte din pappas celler fungerar)jag kommer att ga in lite senare och se om jag kan se lite bilder pa er.just nu haller vi pa att flytta sa det ar ganska stressigt.vi mar alla bra.halsa familjen
1000 kramar fran oss har i alameda ca
marie

2005-07-29 @ 08:39:00
Postat av: Hanssons

Hej Superman !

Det är härligt och läsa att du nu äter, skojar & mår bättre. Vi väntar på lördagens inlägg.
Vi vill gärna chatta med dig över MSN med webcamera och ljud. Jag väntar tills du är online.

Ha det tills dess.

ÅhusaHansson

2005-07-29 @ 09:27:39
Postat av: Familjen Jeppsson

Hallå Henke!

Skönt att du sover bra nu. Jo visst kan spelregler vara krångliga även för barnspel...

Igår var vi i Åhus och festade med Langåkers och Hanssons hela familjen, så nu är vi helt slut (det blev sent). Vi tittade på Langåkers nya hus. Kanonfint!!

Och så Superman; du glömmer väl inte att MFF har hemmamatch mot Elfsborg imorgon. Håll alla tummar! Landskrona slog ju Djurgården så det kan fortfarande bli SM-guld, SM-guld, SM-guld (ska sjungas alltså).

Vi hoppas att vi kan hälsa på dig snart.

Kramar från Jeppssons

2005-07-29 @ 11:02:59
Postat av: Monica

Hej!
Efter några gråa dagar här i Växjö så lyser faktiskt solen!!!Det där med sömn tror jag är en mycket god beprövad bra medicin fortsätt med den. Sov dig frisk, tiden går ju lite fortare då. Igår var jag och shoppade på rean det var jätte kul, måste ju ha lite nya kläder när städerskan tyckte att de jag hade var bara skräp.Busa på med sköterskorna och hälsa från oss.Varma bamse krama från Ydefjälls.

2005-07-29 @ 11:12:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits