Torsdag 21 juli

Scary cat 

Jag vaknade klockan 07:30 efter en förhållandevis god natt och kände mig ungefär som katten förmodligen gör, jag kräktes och jag var så matt att jag inte orkade lyfta huvudet. Pappa hjälpte mig och torkade rent så gått det gick, efter en timme och många kräkningar senare så hjälpte pappa mig in så jag kunde duscha och syrrorna fick bädda rent.

 

Klockan 09:00 kom Albert in med pappas nerfrysta celler, nu var dags igen för Haploid transplantation. Varför jag har mått dåligt skylls på det Kanin serum som jag fick igår, det är mycket starkare än de Mus serum som jag fick första gången. Kanin och även Mus serum har till uppgift att hålla tillbaka mitt eget immunförsvar, detta gjorde inte Mus serumet så bra, men nu hoppas vi på att den dos Kanin serum som jag har fått skall hålla tillbaka mitt immunförsvar så att pappas celler får lugn och ro att etablera sig i min kropp.

 

Nu har Maria och Carina satt in en ny sond, så att jag slipper tänka och oroa mig för att jag måste äta och ta min medicin. Det är alltid lite obehagligt när de stoppar ner slangen i näsan, men det är skönt när det är över. Vi har ännu inte fått något svar på benmärgsprovet, men givetvis hoppas vi på ett positivt svar.

 

Kram Henrik  

 




Kommentarer:
Postat av: Bea u.Erwin Nigg aus Zürich

Hallo Henrik
Auf dem bild vom donnerstag siehst du super aus.Ich schaue jeden tag in deine seite rein. Kann aber leider gar nichts verstehen. Vielleicht könnten deine eltern einmal ein zwei sätze auf deutsch schreiben.Erwin und ich fahren am samstag für 4 wochen ins tessin (südschweiz)wir haben dort einen wohnwagen direkt am see.Ich habe die bilder von dir und deiner familie auf meinen compi kopiert.Ich werde gegen ende august wieder in deine web seite reinschauen.Wir wünschen dir und deiner familie alles alles gute.
Bis dann.
Viele liebe grüsse Bea und Erwin Nigg

Postat av: Bea

Ich glaube ich habe was falsches angeklickt

2005-07-21 @ 19:17:01
Postat av: Frida Wahlberg

Tja Henke.
Idag var min sista dag på jobbet..jag har jobbat hela veckan hos kim på hans golfbana.
Det har varit riktigt kul faktiskt, och speciellt när jag kör traktor och hämtar bollar...hihi.
Och att tjäna pengar är inte så fel heller.

Imorgon åker vi till Karlskrona, jag och familjen. För att pappa ska vara med i stadskampen.
Nordsjö sponsrar det och han ska stå där vi det torpet som dom lottar ut och måla det, typ, hehe.

Men henrik ha det jättebra, så hörs vi snart.
Längtar efter dig!

Gigantiskt många pussar och kramar Frida och familjen.

2005-07-21 @ 19:32:07
Postat av: Karin

Hej på DEj du lille kille Henrik!
Oj,oj, oj vad du får gå igenom varje dag men du ska veta att vi tänker mycket på ER alla.
Det måste vara jobbigt när de stoppar in slangen i näsan, jag har aldrig fått gjort det tror inte att jag skulle klara det men du gör det du är stark och duktig.
Tappa inte sugen - världen är full av tappade sugar.
Jätte kram från Karin

2005-07-21 @ 20:11:26
Postat av: carolina

hej henke!! vi är i höllviken nu i vår stuga!! vi hoppas att det går bättre denna gången!! vi håller tummarna! ha det bra vi ses puss från fam. ljunggren!!!

2005-07-21 @ 20:44:29
Postat av: Stoffe & mamma

Tjabba Stålmannen! Idag har jag och mamma ätit på Nama. Vi träffade Jonas kompisar. De hälsar. Jag och Erik har haft vatten krig hemma hos honom,hihi. Vi saknar dig så jag kan ofra mitt liv för dig. Erik skriver också då & då. Men immorgon så kommer vår kusin, Jenny och Eric. Det kommer till sjukhuset. Så att du kan träffa dem. Mr White eller;guchi,guchi hälsar också. Han har fått det ny städat i sin bur.Vi kommer imorgon och hälsar på.Samt äter.

Alla saknar dig Henrik alias Superman,Puss& Kram Familjen.

2005-07-21 @ 20:53:20
Postat av: Jenny Bjarnmark

Hej Henrik!
Det är mycket du får gå igenom varje dag, tänker på dig.Jag berättade för min pappa Lejf och syster Rebecca om din sida och vad du skriver, skulle hälsa med bamse kramar till dig.
Vi hörs snart igen.
Kram och gonatt!!

2005-07-21 @ 21:30:49
Postat av: Håkan

Hej Henke!

Har precis bevittnat Malmö FF bli utspelat av Häcken på Nya Ullevi i Göteborg. Visserligen bara 0-1 efter jättetavla av Mattias Asper i målet, men spelet var bedrövligt. Man blir helt knäckt...

Som vanligt följer vi din utveckling noga och hoppas att pappas nya celler ska göra susen.

Hoppas att vi kan ses snart igen.

Jättekramar till hela familjen från oss Jeppssons.

Håkan Stålis

2005-07-21 @ 22:36:40
Postat av: Jonas med familj i Skanör

Hej Henrik hoppas att Du kommer ihåg vem vi är, vi har träffats några gånger hemma hos Alexander och Carolina, när vi träffades senast så spelade Du fotboll med Carl-Jonas han hälsar speciellt till Dig, vi håller tummarna att allt går bra denna gång med Pappas celler ha det bra så länge hälsa Mamma Pappa och Christoffer Hälsn familjen Nydahl i Skanör

2005-07-22 @ 09:41:05
URL: http://henriksuperman.blogg.se
Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Henrik!
Nu håller vi tummarna för att kaninen gör bättre nytta i din lilla kropp.
Jag o Tindra var och hälsade på dig i onsdags men du sov så gott. Nu hoppas vi att du ska få må bättre så att vi kan få komma tillbaka och träffa dig.
Du ska veta att vi tänker jätte mycket på dig/er.
Vi skickar en hel massa lyckokramar till dig o din familj.
Kram
Anne-Maj, Lasse o Tindra

2005-07-22 @ 10:03:04
Postat av: Åsa

Hej Henrik!
Den där katten ser riktigt sjuk ut, ungefär som Kristian när han är lite förkyld skulle man kunna säga. Idag börjar vi vår semester, det ska bli skönt. Ikväll kör vi till Göteborg och hämtar vår gula segelbåt. Det blir bara jag, Kristian och Christopher för Sanna är hemma och tar hand om en fransk pojke som har kommit på besök. Han vill lära sig svenska och så är han lite trött på sina föräldrar och behövde byta miljö lite grann. Vi kommer hem om 10 dagar ungefär så då hörs vi igen! Du kan tro att vi hoppas på det allra bästa för dig och alla celler som ska börja jobba i din kropp.
Kram till hela familjen,
Åsa

2005-07-22 @ 10:04:59
Postat av: Roger

Hej Henke !

Trakıgt att höra att det ınte fungerat med pappas stamceller. Vı far hoppas att de hıttar kvınnan ı USA. Det ar ınte latt att skrıva pa ett Türkıskt tangentbord utan a. Vı aker hem ıkvall efter en vecka ı 40 grader.

Manga kramar fran oss alla fam Eggenberger

2005-07-22 @ 12:02:17
Postat av: Hanssons

Hej Henke !
Lovisa, Gustaf, Ursula och jag (Fredrik) sitter nu vid datorn i Åhus och läser Din blogg.
Nu hoppas vi att pappas celler får fritt spelrum i din kropp och att det kaninserumet du fått varit värt ditt illamående. Vi förstår att du går igenom mycket och obehagliga saker.
Vi hoppas dina värden snabbt går uppåt och att du snarast möjligt får komma hem så vi alla kan krama om dig igen.
Lovisa hoppas du snart mår bra och kan komma och hälsa på i Åhus, Lovisa har flera fotbollar som väntar på dina skott (bollen i mååååååååååål).
Hälsa pappsen, mamsen & simkungen !

Kramar från ÅhusaHanssons

2005-07-22 @ 12:27:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits