Torsdag 14 juli

Hej på er alla glada vänner och dem som jag inte känner. Jag lever fortfarande med magsmärtor som inte verkar att ge med sig. Jag har i stort sätt fått allt man kan få, för att hjälpa mig och min mage att komma igång. Jag fick ett lavemang klockan 16:00 och det var meningen att jag skulle försöka knipa i minst 5 minuter. 5 minuter, jag har fortfarande inte varit på toaletten och nu är det över SEX timmar sedan!? Ursäkta mig, men nu är det på tiden att det släpper.

Min aptit har det inte varit fel på, när pappa kom så ville jag ha fiskgratäng, mmm det var gott, sen gjorde pappa och jag mat, det blev marinerad lammfilé med potatisgratäng, smasken värre och innan vi gick in i rummet så ville jag ha en rostad smörgås med kaviar, salt och gott. Men behöver jag gå på toaletten, gissa tre gånger. Svaret är nej och åter nej, så i morgon är det dags för lavemang nummer två om inte magen skulle få för sig att tömma sig i natt.

Mina värden har dessvärre nästan halverats och det är inte alls roligt, både mamma och pappa blev givetvis nervösa och rädda. Vad är nu detta, jag det vet man inte, men man har satt in medicinen igen, som man satte ut i går för säkerhetsskull. Det värsta som kan ha hänt är att min kropp stöter bort pappas celler och det hoppas jag innerligt inte att det är. Det andra är att pappas mogna celler dör bort och att de nya inte hinner med. I vilket fall som helst så kommer vi inte få svaret på detta mysterium förrän om en vecka. 

I morgon åker Jecek med familj på en välbehövlig semester till Italien och vår kära vän Albert är tillbaka. Nu är det Albert som tar över rodret medan Jacek är borta. Välkommen tillbaks till BUS vår kära vän Albert!

Kramisar Henrik

 


Kommentarer:
Postat av: Karin

Hej Henrik superman!

Jag svarar på gårdagens info.eftersom det inte har kommit ngt. nytt för dagen.
Jag får innerligt hoppas att magen har börjat röra på sig, för det är inget vidare att ha ont i magen pga. förstoppning, men din läkare kommer säkert på ngt idag om den inte redan har kommit igång.
Nu håller vi tummarna att värdena går upp igen, du som har fått sådana kraftceller som pappas vahhuu.
Ha det gott vi hörs snart av igen
Kram Karin o Sölve

2005-07-15 @ 08:20:11
Postat av: carolina ljunggren

heej henke! jag sitter o håller tummarna på att din värden ska gå upp igen.. jag saknar dig jätte mycket! o hoppas som vanligt att du kan komma hem s¨vi kan ha det skönt!! det var allt för mig idag.. puss hajj

2005-07-15 @ 09:41:57
Postat av: Petter

Hallojsan skojsan!!

Det var ju konstigt att dina värden har halverats det låter inte alls bra.
Men jag vet att du kämpar på så det ordnar sin nog ska du se...

Många kramar Petter

2005-07-15 @ 13:12:33
Postat av: jenny

Tjabba din krabba..
Hoppas att värdena går upp snart och att cellerna blir som de ska vara..
Din mamma ringde imorse och jag hoppas att vi kan ses till "Fenans" födelsedag, i vilket fall så ses vi ändå.. Saknar dig
Imorgon åker vi till Halmstad jag och Eric sen kommer bror efteråt på måndag med erics lillasyster som är 20 år.. Ha de gott
Puss och Kram Jenny

2005-07-15 @ 13:16:02
Postat av: Christin.Ljunggren

Heej på er......
tycker synd om dig o lilla magen,hoppas att det ordnar sig snart...o att värdena blir bättre...idag var jag uppe med tuppen skulle besiktiga bilen.....funderar på en ny bil...Viklen tycker du jag ska ta henrik?....o vilken färg e din favorit?....nu börjar det närma sig nästa MFF match mot Halmstad....vet att mamma e hemma så jag ska ringa henne kanske kan vi ses lite ....hoppas att pappa o du får det mysigt tillsammans o jag tänker på dig massor ...puss o kramizzz...Christin...

2005-07-15 @ 15:50:12
Postat av: Jonas M

Halloj Henrik,
skumt med dina värden men får du väl fart på magen ska du se att även de och pappas superceller skjuter fart. Nu börjar det regna och åska i Landskrona och även om det är skönt med sommar så är det ju lite mysigare att sitta inne när det regnar.
Kan nu bara MFF tvåla till Halmstad på söndag och dina värde vänder uppåt igen så börjar allt bli som det ska!
Ha en mysig helg och hälsa pappa + resten av familjen.
Kramar till er alla
Jonas

2005-07-15 @ 16:24:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits