Tisdag 12 Juli

Hejsan alla mina vänner! Ni kanske undrar var jag har tagit vägen, mamma fick inte rätsida på de tekniska detaljerna och Heja Billy som brukar hjälpa henne har åkt hem. Linn deras dotter fick åka hem igår hon har genomgått samma behandling som jag. Grattis Linn och Lycka Till där hemma! 

Vet ni vad? Jag har fått slippa isoleringen, vilken lycka jag känner mig fri. Mina värden är följande Vita blodkroppar 1.6 och mina Neutrofila 0,97. Det är kanske lite svårt för er att förstå innebörden i värdena som sådana, men det finns ett gränsvärde på de neutrofila på 0.50 för att komma ut från isoleringen. 

Jag fick höra av mamma, att Christoffer och pappa hade tagit sina cyklar och cyklat ner till Ljunghusen för att bada. Det var verkligen tufft gjort av Christoffer det är nämligen 30 km att cykla enkel tur, snacka om att få ont i "häcken".

Vår dag idag blev väldigt trevlig vi fick nämligen permis från sjukhuset och åkte ner till Ystad för att titta på mitt favorit lag, MFF som spelade mot YSTAD. Våra vänner, ni vet han som jag kallar för Stålis, var där med sin familj. Vi tittade på matchen och hejade på vårt älskade lag, denna tränings match vann MFF galant och vi hoppas att matchen på söndag mot Halmstad går lika bra. Det var Nina på avdelningen som tippsade mig om denna händelse Tack kära Nina. När jag kom till avdelningen kännde jag mig glad men helt slut

Många kramar till er alla från Henrik och Mamma


Kommentarer:
Postat av: Andreas Jonsson

Henrik! Underbara nyheter. Jag följer dig på webben dagligen och gläds verkligen med dina framsteg. Min fru Mia jobbar med dina pappa. Kul att MFF vann mot Ystad, tror dessvärre att ni får det tufft mot Djurgården i allsvenskan i år. Djurgår'n är "mitt" lag... Bästa hälsningar Andreas

2005-07-13 @ 12:47:25
Postat av: Marcus Christensson

Henke
Tack för din/ditt fina hemsida/brevet.Dina bilden är jätteroliga-speciellt den där du klädde ut dig. Jag saknar dig mycket, när kommer du. Äter du mat själv. Hur ser ditt rum ut på sjukhuset?
Hej så länge
Marcus Hugo Christensson

2005-07-13 @ 15:15:22
Postat av: Åsa

Härligt att dina värden är på väg upp och att du fick komma ut från ditt varma rum på sjukhuset en stund! 25 km...men Christoffer är trots allt en storebror till en riktig Superman så vad kan man vänta sig!?
Nu ska jag nog snart smita hem från jobbet och fixa lite i trädgården, ha en mysig kväll!
Kram Åsa

2005-07-13 @ 15:16:38
Postat av: carolina ljunggren

hej henke.. grattis. vad skönt att du slipper isoleringen. o grattis MFF som vann mot ystad. mm man kan verkligen säga att man får ont i "häcken" avatt cykla så långt det skulle jag aldrig orka. jag hoppas att du har sett hälsningen som pappa christer spelade in på film kameran. men du får ursäkta mitt hår på hälsningen. jag hade " a bad hair day" just den dagen. o jag såg ditt godis regn det var jätte kul. 150 påsar godis det är ju inte klokt. o jag såg också när du skulle äta chicken nuggets, pommes o coca cola det såg mumsigt ut.. hoppas också som vanligt att du kan komma hem snart så vi kan spela fotboll o bada o ha det skönt. vi alla saknar dig. ska också hälsa från farmor o farfar " ingegerd o sune".. saknar dig puss från tutti =)

2005-07-13 @ 15:37:14
Postat av: Stålis med familj

Henrik,

Det var verkligen kul att få träffa dig igår och se att du mår så mycket bättre även om du var trött förstås. En underbar sommarkväll och offensivt MFF-spel som gav fem strutar mot Ystad. Det var väl härligt? Vi hoppas att vår Superman nu fortsätter att bli bättre för varje dag så att det kan bli fler och längre träffar. Men med den vilja och kraft du visar kommer det att gå vägen. Det är vi säkra på.

Kämpa på!

Kramar från

Stålisfamiljen

2005-07-13 @ 16:31:43
Postat av: annie

hej hej!
det var väl kul att få komma ut och titta på mff ellerhur. och det gick ju så bra också för dom 5-0 inte dåligt. synd du inte orkade träffa spelarana efter dom blev lite ledsna dom ville så gärna träffa dig dom har hörttalas om en super man som är du. men det får bli en annan gång eller hur.
speciellt niklas skoog ville träffa dig han är ju också sjuk. det blev en rolig efter fest.... jag tror asper blev lite full eller vad tror du??


många soliga hälsningar annie!!

2005-07-13 @ 16:59:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits