Till slut ...

fick vi reda på mina värden. Dessvärre så hade de Neutrofila gått ner till 0,41, vilket innebär att jag fortfarande är isolerad. Det är ganska normalt att det går lite ner och sen upp igen Övriga värden ser bra ut så det är bara att bita i det sura äpplet och gilla läget. Mina Leukocyter har stigit från 1,1 till 1,2, det går inte fort men huvudsaken är att de är på rätt väg.

Jag sover mest och det är ganska bra för då går tiden som fortast, för övrigt så mår jag hyfsat bra, men lite ont i magen har jag ännu. Idag kommer mamma och Christoffer och hälsar på, det skall bli roligt för jag längtar efter dem. Mamma skall lösa av pappa som har varit här i tre dygn nu. Nu hoppas jag på att "Det kommer ordnar sig, det gör det alltid" som Timbuktu sjunger.

Hoppas att ni har det skönt i det fantastiska sommarvädret.

Kram Henrik och pappa


Kommentarer:
Postat av: Familjen Jeppsson

Hallå Henke!

Trist att du inte slapp isoleringen. Men samtidigt är det så varmt ute idag att vi alla känner oss mer eller mindre isolerade.... Puh! Vi hoppas givetvis att värdena snart är på rätt nivå (varför inte redan imorgon) så att du får komma ut. Vi ser då fram emot att få träffa dig och familjen när ni orkar.
Kämpa på Superman så är du snart fit for fight. Förhoppningsvis till på söndag åtminstone då Halmstads BK kommer på besök och ska få sig en rejäl omgång på stadion!! Jag tippar 4-0 till di blåe..

Kram från oss alla Jeppssons

2005-07-11 @ 15:36:13
Postat av: jenny

Åhh vad tråkigt att du inte slapp isoleringen, antar att det är väldigt varmt åt dig.. Vi har varit barnvakt jag å eric från igår tills idag åt en liten flicka som heter Beata, det va roligt. På lördag åker vi hoppas att vi kan ses snart och att du kommr ut från isoleringen snart.. Puss och Kram Kusin Jenny Eric hälsar också

2005-07-11 @ 16:56:24
Postat av: Åsa

Typiskt att du inte slapp isoleringen, hoppas dagarna går fort så att du snart får komma ut. Men jag håller nog med Jeppssons, det är väldigt varmt ute särskilt för oss som fortfarande jobbar och jobbar. Om två veckor ska vi ha semester och då hoppas jag verkligen att du också får komma ut och njuta av sommaren. Kristian var och köpte en båt i helgen, en segelbåt. Håll utkik efter något riktigt gult på havet, då är det vi. Jag ville ha en vit båt fast Kristian säger att gult är en bra färg för då ser Sjöräddningen oss bättre...
Ikväll är min pappa säker på att Djurgården vinner i Sundsvall, då får dom 6 poäng och hamnar i ledningen. Kan du tänka dig hur det är att ha en son som är AIK:are och en pappa som är Djurgårdare, hmm...
Stor kram till er alla fyra, jag håller på att ni snart får komma hem igen!
Åsa

2005-07-11 @ 18:04:04
Postat av: Simon

Hoppas du slipper isoleringen snart. Det låter jobbigt. Men det blir säkert mycket bättre i morgon och som några redan sagt så är det för varmt att vara ute just nu.
Nu åker jag bort och kommer inte kunna surfa in på din blogg på några dagar. Vi får "snacka" sen.

Kramar till hela familjen!

Simon

2005-07-11 @ 20:32:17
Postat av: Roger

Hej Henke !

Trist som övriga säger angående isoleringen bara att hålla med.

Djurgården hade tur ikväll mot Sundsvall och fick en poäng på ett slumpmål i 4:e övertidsminuten trist det är typiskt ett topplag som har flytt :-(

Vi får se om vi kommer förbi en liten stund denna veckan om du orkar innan vi åker iväg på semester ?

Vi har haft en liten mellandag med lite diverse ärende men det blir stranden imorgon igen.

Många kramar från oss alla till er alla
Agneta,Niklas,Johan,Robin och Roger

2005-07-11 @ 23:46:29
Postat av: Pappa

Hej vår lilla Älskling,
Det känns som att du blir bara bättre och bättre för varje dag och tur är väl det. I gårkväll innan jag och "Fenan" Christoffer åkte hem så hade du show, du var så god som bara du kan vara. Vilket godisregn, 152 påsar det är inte illa. Men du måste bjuda syrrorna på ett par påsar, annars blir de för gamla.
Vilken underbar känsla att se Lotta i full action, vi fick oss ett gått skratt eller hur?
Nu har jag och Christoffer varit ute och cyklat en lång runda, innan vi kom hem så hamnade vi hos Ljunggrens. Jag har en hälsning med oss till dig från Tutti på vår videokamera.
Jag och Fenan hoppas att du mår mycket bättre i morgon och att du slipper ISOLERINGEN. Klockan 06:30 kommer klockan att ringa, för jag och Christoffer skall cykla till Ljunghusen och bada i morgon tillsammans med Michael och Tutti.
Vi älskar dig
Puss och Kram Pappa och Christoffer

2005-07-12 @ 00:46:59
Postat av: Fam Wahlbergs

Hejsan Hejsan Henrik. Så kul det var att läsa om din fantastiska vecka med Zlatan. Det är nästan att man blir lite avundsjuk. Vilken grej att få två signerade tröjor. Vi har inte skrivit till dig på ett tag eftersom vi har varit på semester i Kroatien. Där har det varit lika varmt som hemma. Hoppas att du slipper isoleringen imorgon så att du också kan få känna den varma solen utomhus. Vi håller tummarna. Många stora kramar från oss alla till dig. Krama mamma ,pappa och Christoffer också .
Vi hörs Klara, Frida. Stefan och Mia

2005-07-12 @ 18:52:14
Postat av: Marie

Hej Henrik!

Så har jag äntligen hittat in på din fantastika sida. Du är en kämpe Henrik och jag är säker på att du slipper isoleringen "jättesnart"!
Felicia och Olivia hälsar så jättemycket. Om jag känner dem rätt så ligger de hemma och sover tills jag ringer och väcker dem!

Kram från Marie (i ett svalt arbetsrum)

2005-07-13 @ 08:05:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits