Söndag 10 juli

Tack för alla varma hälsningar på min blogg, snart är det 5 000 personer som har varit inne och tittat. Jag har lagt in 36 inlägg med detta och dessa har kommenterats 254 gånger, Fortsätt gärna att kommentera med korta eller långa meddelande.

På bilden ser du mig och Christoffer när vi var på Mallorca i fjol, detta är sann syskonkärlek.  

syskonkärlek

Pappa fick gå ut och fråga efter mina värden, de hade glömt att komma in med dem. Så kan man väl inte göra, jag är alldeles för nyfiken för att vänta på dem och för den delen även alla som följer mig på bloggen.

Jacek kom in och hälsade på även om det är hans lediga dag, du är underbar vilket engagemang 1 000 tack. Han tycker att allt flyter på som det skall, även mitt magont kommer att gå över man får ha tålamod bara. Mina Leukocyter har gått från gårdagens 0,84 till 1,1, och för första gången efter behandlingen har man mätt de Neutrofila, de var 0,51, vilket innebär att jag kommer att få gå ut med pappa lite senare i eftermiddag. Det skall bli jätteskönt och om de Neutrofila ligger över 0.5 i morgon, så kommer jag att få slippa isoleringen. 

Mitt HB ligger på topp YES, CRP har gått ner JIIIPPII, mina Trombocyter ligger lågt men stabilt och Jacek sa att nu kommer "pappas" trombisar växa i antalet så det knakar. Det är allt för nu, jag får se om jag kommer tillbaks med en rapport lite senare.

Har det så bra där ute i sommar värmen

Kram Henrik och pappa



 


Kommentarer:
Postat av: Håkan "Stålis"

Hej Henrik!

Härligt att värdena går på rätt håll och att du kanske kan gå ut ett slag. Själv sitter jag och jobbar fast det är söndag och sommar så det skriker om det. Men så är det ju ibland.

På tisdag åker jag med familjen ner till MFF:s sommarläger i Ystad. Jag hoppas att de sköter sig och laddar ordentligt inför Allsvenskan och Champions League. Jari Liitmanen blir hur som helst en rejäl förstärkning tror jag. Du får en rapport när vi är tillbaka hemma på onsdag.

Hälsa pappa att han inte ska glömma att använda rakhyveln....

Kramar
Håkan

2005-07-10 @ 16:35:16
Postat av: Roger

Hej Henke !

Skönt att du kanske snart får slippa isoleringen håller tummarna.

Vi var också i Kämpinge idag ett par timmar sedan kom det lite åskväder med regn så vi fick åka hem. Robin tappade bort sin tandställning på stranden och vi fick leta men hittade tyvärr inte den.

Vi får hoppas att Sundsvall kan ta alla poängen imorgon mot Djurgården.

Kramar från oss alla till er alla

2005-07-10 @ 18:21:03
Postat av: jenny och eric

hallå där ditt lille blåbär..
Igår va ja och eric på Iron Maiden det va skojjigt minsann, men väldigt varmt och svettigt. Fortfarande förkylda är vi men hoppas att det blir bättre snart.. Jätte roligt att du det åt rätt håll för dig.. Ha det super
Kramas och pussas jenny och eric

2005-07-10 @ 18:41:09
Postat av: Karin

Hej HENRIK!!

Alla tiders att allt går på rätt håll, som jag sagt innan så håller vi tummarna här i Bjärred.
Va härligt om du kanske har varit ute på en liten promenad med pappa, men det har varit varmt idag också puuuuhhh nästan för varmt.
Jag var på långa bryggan och bada doppa tårna det var kallt i vattnet, det kom ett kraftigt åskregn så jag fick stanna kvar på bryggan som tur är har det kommit en restaurang så jag satt där inne och tog en fika.
Ha det bra stor kram från Karin o Sölve hälsa din familj

2005-07-10 @ 18:44:22
Postat av: Mamma och jag

Tjaba henke! Jag är jätte glad över vad pappa sa till mig i telefonen att ni får komma ut och ta luft. Jag och mamma har varit i ljunghusen och badat och varit på stranden. Alex,Tutti och Kristin och deras släckt+ Oliver. Vi hade ´´super´´kul. Och inte nog med det det var varmare i havet i ljunghusen än det var ipå lindängsbadet. Vi badade hela tiden. Sen när vi åkte hem så började regna. Men n så skriver jag till dej. Det går ju bättre och bättre. Jag blev också lycklig när du pratade i telefon med mig. Jag blrv nästan så lycklig att jag nästan grät. Mr White längtar efter dig förstås, och det gör ju alla. När du kommer hem så ska du önska vad du vill. Kanke till och med en båt. Men det får vi se.Ha en fortsatt fantastisk dag. OJ! P.S. mamma sa arr hon älskar dig och det gör ju alli hop. Puss & Kram,Stoffe,Mamma och lille Mr White.

2005-07-10 @ 21:05:45
Postat av: Anna o Joel

Hej Henke!
Vad skönt att dina värden stiger. Men du får säga till att de skärper sig och inte glömmer att berätta det för dig! Vi hoppas att du fick en skön tur ut i sommarvärmen. Vi har badat och åkt i badringen efter båten idag. Erika är på ridläger och det tycker Joel är skönt och lugnt! Må så gott ch hälsa mamma, pappa o Christoffer. Kram från Joel, Anna, Erika o Stefan

2005-07-11 @ 22:37:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits