Onsdag 6 Juli

Min natt har varit ganska stökig, jag har kräkt och haft det ganska tufft. Ont i magen det har jag också, vi har varit iväg och röntgat min mage samt mina lungor och allting såg bra ut. Varför mitt CRP är så högt vet ingen, men vi får hoppas att det ger med sig. Pappa har byggt en kaninbur till Mr White storlek King Size. Mr White verkar trivas som en kung ute i trädgården. Idag skall Håkan "Stålis", farfar Lasse och Irene grilla med pappa och Christoffer.

Min längtan att få komma ut är nog ganska stor, men jag säger ingenting till mamma jag är mest tyst. Jag vet att hon upplever det som jobbigt, jag orkar inte prata med någon varken läkare systrar eller någon annan. Heja Billy har  fixat pizza till oss på avdelningen. Vi kallar honom för heja Billy för att han gör så mycket fina saker för oss inneliggande barn. Han är vår ordförande i barncanserföreningen.

Min mamma vill också hjälpa till inom föreningen, men vi får vänta med det för vi har det rätt så körigt just nu. Jag undrar vad hon skulle kunna göra för att stödja föreningen, jag vet att hon gillar att sälja saker och att stå på loppis tycker hon är jätte kul. Många kramar från mig och mamma,  om en förhoppning om en bra morgondag. Jag älskar mamma!

En stor kram till Er alla, Henrik

 

 

 


Kommentarer:
Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Henrik!
Vi tänker jättemycket på er och vi håller alla våra tummar att det onda ska ge med sig.
Det låter som om kaninen får en riktig lyxvilla.
Vi åker till Kolmården imorgon så det dröjer någon dag tills jag skriver igen. Jag har inte glömt dig.
Hälsa mamma och ge henne en kram.
En jättekram till dig
Anne-Maj

2005-07-06 @ 21:56:53
Postat av: postat av : Alexander Ljunggren

Hallå Henke, min bästa kompis !
snart är det dags för mig att gå o lägga mig, har fått jobb på Turning torso, så nu jobbar jag och sliter varje dag... går upp klockan halv 6 på morgonen o slutar vid 4.. Jag tänker på dig mycket och vill bara att du ska bli bra och komma hem så att vi kan lira fotboll o leka :D ... Ha det bra vi hörs Superman. MVH ALEX LJUNGGREN!

2005-07-06 @ 22:40:36
Postat av: Anna

Hej Henke!
Vi hoppas verkligen att det onda går över och att värdena kan skjuta i höjden så att du kan få komma ut i den fina sommaren. Men du vet att vi håller alla tummar för dig, lille vän. Jag måste nog cykla bort och spana in Mr Whites lyx-bur. Kalle kanin har också en utebur som han gillar att skutta runt i.
Må så gott Superman och hälsa mamma! Många kramar från Anna
ps. Vilken data-freak mamma Silvia har blivit!!:-)

2005-07-07 @ 08:01:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits