Onsdag 27 juli

När jag vaknade idag klockan 08:30, så mådde jag bra efter omständigheterna. Pappa skicka in mig i duschen och där satt jag tills jag kände att jag började bli skrynklig, sen gjorde pappa en rostad smörgås med prickig korv på och ett glas O'boy. Efter frukosten så blev jag trött och så jag sa till pappa "jag är trött", han tyckte att det var en god idé att jag skulle vilade och det gjorde jag för nästa gång som jag vaknade var klockan 14:30, oj oj oj vad tiden går fort när man sover.

Nu har pappa fixat en cam kamera till datorn, så nu kan ni som vill, få chansen till ett videosamtal med Henrik Superman. Min adress är givetvis; [email protected] . Både i går och idag har vi haft videosamtal med fenan, min bror Christoffer. Det är jätteroligt att chatta med bild och ljud, för då får man nästan känslan att vara hemma, Christoffer var snäll och hämtade många saker från mitt rum som jag fick se och sen hämtade han Mr White, guchi gushi vad söt han är. Jag har även chattat med Alexander (den store), han skulle gå och titta på MFF matchen, jag tror att MFF vinner med 3-1. Lycka till MFF grabbar!!!

Idag har Albert visat Yvonne hur man går in och söker på nätet i navelsträngsregistret, de var inne och surfade i över 90 minuter. Det roliga var att det ser positivt ut, nu skall Albert bara sätta sig i lugn och ro och gå igenom de som matchar mig bäst. Men givetvis hoppas vi att vi slipper gå igenom detta och att pappas celler får fäste i mig denna gång.

Nu sitter pappa och jag och lyssnar på sportradion och det var ingen munter lyssning precis, redan efter 1 minut och 10 sekunder gjorde Maccabi Haifa mål. Kom igen nu Malmö, får jag be om skärpning! Ni är värda att vinna så kämpa nu i 90 minuter, heja heja heja! Nu har jag precis ätit en rostad med kaviar, mmm det var gott.. Nu har jag lagt mig ner i sängen och fortsätter att lyssna på sportradion,

HEJA DI BLÅE - FORZA MALMÖ...

Kram Henrik

 


Kommentarer:
Postat av: joel o Anna

Hej Henke Penke!
Det är alltid kul att höra att du mår bättre. Sist vi sågs var du ju pigg som en mört, din lille Sushi-kille! Men de där bomberna du smällde dom gillade inte jag (Anna). Har du käkat upp hockey-snuset som du hällde ut i sängen, din lille spille-vink?
Som tur var vann ju MFF, men det var väl på håret.
Ha det så bra och hälsa Pappsen!
Kramar från oss alla i familjen Langåker
ps. snygga brillor :-)ds

2005-07-27 @ 22:39:28
Postat av: Jonas "Sushikungen"

Hmmm... Får inte detta att fungera..???

2005-07-27 @ 22:46:09
Postat av: Jonas "Sushikungen"

Hallå din lille skit! (Nu funkar det äntligen...!)
Vi fick din bloggadress av din söta mamma, så nu kan vi hålla kontakten tills du kommer och äter min goda sushi! Det har hänt en hel del på nama sen du var här sist... Vi har ju uteserveringen nu, och så får vi servera öl, vin och sprit. Din mamma verkar uppskatta vinet och din pappa ölen - men jag ska lära dig (när du blir tillräckligt gammal) att dricka sake till sushin! Det gör bara vi riktiga sushiälskare!
Din pappa och Christoffer var här härom kvällen - din bror visade upp sina skådespelaretalanger - jag skrattade gott! Han är en riktig pajas!
Du måste kolla med din läkare vad som gäller med sushin, och varför du inte får äta den. Något kan vi nog trolla fram, som du kan äta!!!
Ha det bra, din lille fis och hälsa din underbara familj och de andra skitungarna på avdelningen!
Vi saknar dig här på nama och hoppas att vi ses snart!
Kramar Jonne och Jenny

2005-07-27 @ 22:48:11
Postat av: Simon

Hej Henrik och familjen!
Kul att höra att du mår bättre. Jag blev lite fundersam när bloggen var nere. Vad glad jag blev att det bara var för att uppdateras. Det är kul att läsa din blogg och som i värsta Big Brother får man ju full koll på vad som händer i ditt liv.
Jag och min nya tjej Mia ska åka till Malmö och Höllviken i morgon och stanna till på söndag. Tänkte hälsa på Ljunggrens och några andra kompisar. Skulle vara kul att träffa dig och familjen.
Jag ringer pappa på mobilen i morgon (torsdag) så får vi se hur det går.
Kramar från Simon

2005-07-27 @ 23:27:30
Postat av: Julia Westerberg

Hej henke nu e tuttis kompis här igen. Jag sitter på ett hotell i Göteborg nu å vi ska gå på Liseberg. Nu hinner ja inte skriva mer för dom andra väntar. Hoppas att det fixar sej så du får komma hem . Hejhej Julia

2005-07-28 @ 10:40:01
Postat av: Hillevi o Sven, Höllviken

Hej Henke m fam!
Tack för kortet! Skönt att Du mår bättre. Vi hoppas nu innerligt att allt fungerar denna gång! Häftiga briller Du har! Har Du skaffat dem för att du skall kunna smygtitta på de snygga sjuksystrarna?
Kram till hela fam. / Hillevi o Sven

2005-07-28 @ 11:53:31
Postat av: Jenny and Eric

Hallå där superman..Nu är vi hemma i Åmål igen och här är det lika dåligt väder som det varit hela semestern.. Vi är på Jennys jobb och betalar räckningar och skriver till dig förstås.. Vi hoppas också att chrilles seller fastnar hos dig, men va skönt att höra att det var positivt i navelsträng registret.. Saknar dig bra mycket ska du veta.
Tänkte att jag skulle få följa med dig på en MFF match så kan du visa för mig vilka som är bäst o.s.v
Vi hörs snart igen gubben Kramar om stenhårt
Krama familjen

2005-07-28 @ 13:10:16
Postat av: jenny

Räkningar ska det ju givetvis stå.. ha,ha ;)

2005-07-28 @ 13:11:40
Postat av: Frida Wahlberg

Hallojsan!
Jag hörde att du tittade på stadskampen, såg du mig? Jag stod bland publiken precis efter nudisten.
Vem tyckte ni vann?, karslkrona eller kalmar?.
Jag tyckte efter att ha kollat på reprisen en massa gånger att karslrona var uppe med alla människor först men att kalmar var uppe med flaggan först. Men jaja, dom har ju en chans till på lördag karlskrona.

Härligt att du mår bättre, saknar dig.

En massa kramar och pussar Frida med familj.

2005-07-28 @ 14:52:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits