Onsdag 13 Juli

Kära vänner nu var det dags för min dagliga rapportering till Er! Dagen igår tog nog lite på mig för att jag har sovit väldigt mycket, men vad gör det när man har sett en MFF match. Mina vita blodkroppar var på 1.5  en liten pinne ner jämfört med gårdagen men det gör inget, imorgon tror jag att det har repat sig ingen, Deppa inte nu mina vänner jag kommer igen!

Även om jag har sovit mycket har jag hunnit med lite bus på avdelningen, jag bjöd nämligen på karameller men inte vilka som helst! Jag började med Helena hon tog en karamell och tyckte att den var så himla god tills hennes ansiktuttryck ändrades med ett skrik "Vad är detta för något äckligt" Hi Hi det var en karamell som smakade peppar köpt på Buttericks.

Jag passade på att bjuda Ingrid som är läkare på avdelningen. Hon blev så glad, tusen tack Henrik nu måste jag rusa, jag skall till ett möte tack än engång. Hi HI jag har nog aldrig sett någon komma ut från ett möte så snabbt som hon gjorde. Alla vi som stod i receptionen på avdelningen skrattade gott.

Förlåt Tjejer att ni fick stå ut med detta, men så är det att känna Henke Penke Superman. Tack för alla trevliga mail, fortsätt skriva till mig. Vad glad jag blev att du skrev till mig Marcus, vi har ju busat och haft så kul på förskolan.

Många kramar till Er fån Henke Penke Superman och mamma!


Kommentarer:
Postat av: Anna med familj

Hej Henke Penke Superman!
Vilken grej - att gå på match så fort man blir utsläppt från isoleringen. Vilken fotbollsgalning du är! Jag förstår att du måste vara lite trött idag, men det kan det väl vara värt.Idag har vi haft besök av Ulf, min bror, och Johanna, hans dotter. Och så kom även min mamma, pappa och hunden Albin. Albin stannar kvar ho oss här i Åhus ett tag nu.
Joel har haft namnsdag idag och det firade han med en JÄTTESTRUT på Glassbåten - med 16 kulor!! Då kan man snacka om glass! Kanske du också ska ha en sådan när du kommer till Åhus?!! Jag nöjer mig md 2 kulor för, som du vet, så betyder 2 Glassbåten-kulor att man får 4!!! Må så gott Suoermannen. Kramar i massor från hela familjen Langåker

2005-07-13 @ 21:32:41
Postat av: Roger

Hej Henke !

Kul att du orkade gå på matchen igår och har tid för lite bus också det piggare alltid upp.

Nu är det bara två dagar kvar till vi åker iväg. Vi hoppas att du har fått komma hem när vi kommer hem från vår semester så vi kan få träffas utanför sjukhuset och spela lite fotboll.

Många kramar till er alla från oss alla familjen Eggenberger

2005-07-13 @ 21:42:00
Postat av: Klara

tjena tjena!

Kul att du får gå ut nu när det är sånt fint sommar väder.

Idag har jag varit i lomma o det var ganska blåsigt. men i vattnet var det varmt. Lite synd att man måste nästan gå till Danmark för att doppa sig.

Vilket bra bus du kom på. Jag skulle helst inte vilja smaka dom när dom smakar peppar.

Ha det bra //Klara

2005-07-13 @ 21:44:57
Postat av: Alex,stoffe,tutti

hallå henke! vi är hemma hos er nu o har ätit å lekt lite :D .... önska att du hade vatt med, så att vi kunde spela fotboll o bandy.. maten är mycket god... och sen så tog vi lite glass där fanns bara trollerimix att välja på idag, men det gick också bra :D längtar tills du kommer hem så att vi kan spela fotboll, det e lite svårt nu när vi bara är 3 personer o jag behöver hjälp av min lilla Zlatan / alx ;) ..... ha det bra vi hörs, älskar dig mycket, Ciao!!

2005-07-13 @ 22:01:52
Postat av: Alex,stoffe,tutti

hallå henke! vi är hemma hos er nu o har ätit å lekt lite :D .... önska att du hade vatt med, så att vi kunde spela fotboll o bandy.. maten är mycket god... och sen så tog vi lite glass där fanns bara trollerimix att välja på idag, men det gick också bra :D längtar tills du kommer hem så att vi kan spela fotboll, det e lite svårt nu när vi bara är 3 personer o jag behöver hjälp av min lilla Zlatan / alx ;) ..... ha det bra vi hörs, älskar dig mycket, Ciao!!

2005-07-13 @ 22:02:38
Postat av: Alex,stoffe,tutti

hallå henke! vi är hemma hos er nu o har ätit å lekt lite :D .... önska att du hade vatt med, så att vi kunde spela fotboll o bandy.. maten är mycket god... och sen så tog vi lite glass där fanns bara trollerimix att välja på idag, men det gick också bra :D längtar tills du kommer hem så att vi kan spela fotboll, det e lite svårt nu när vi bara är 3 personer o jag behöver hjälp av min lilla Zlatan / alx ;) ..... ha det bra vi hörs, älskar dig mycket, Ciao!!

2005-07-13 @ 22:02:45
Postat av: Alex,stoffe,tutti

hallå henke! vi är hemma hos er nu o har ätit å lekt lite :D .... önska att du hade vatt med, så att vi kunde spela fotboll o bandy.. maten är mycket god... och sen så tog vi lite glass där fanns bara trollerimix att välja på idag, men det gick också bra :D längtar tills du kommer hem så att vi kan spela fotboll, det e lite svårt nu när vi bara är 3 personer o jag behöver hjälp av min lilla Zlatan / alx ;) ..... ha det bra vi hörs, älskar dig mycket, Ciao!!

2005-07-13 @ 22:02:45
Postat av: Zachs mamma

Hej Henrik,
Då Zach är i sommarstugan och vi inte har någon dator där så berättar jag för honom om vad du skriver på din blogg. Han hälsar massor till dig och tycker att du är "supermodigman". Zach ville att jag skulle berätta om han har en dvärg hamster som heter Herkules. Herkules har en kompis som heter Gun som han delar bur med. Gun är Alexandras hamster men hon är aldrig hemma så Zach tar hand om båda två.
Skönt att du kommit från isoleringen och är ute och busar igen. Karamellerna som du skriver om har jag själv råkat ut för och vet du....de är JÄTTE ÄCKLIGA!!! Vad bra du är som lyckas hålla masken när du bjuder på dem.
Stor kram till dig och hela familjen från Zach och hans familj.
ps. Ben och Skott tycker det skulle vara kul om du kommer och busar med dem snart.

2005-07-14 @ 09:59:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits