Mina vita fortsätter...

att sjunka och det är inte alls roligt, det hade varit mycket bättre om det hade gått på andra hållet. Nu säger Jacek att man inte enbart skall titta på Leukocyter och Neutrofila, utan även något som heter Retikulocyter som är det samma som att pappas celler lever, men att det kan gå upp och ner när det gäller de andra vita blodkropparna.

Jag vaknade klockan 05:15 och kände att det tryckte på, så marsch in på toaletten och gissa om jag tömde mina tarmar, jajamen! Efter det mådde jag mycket bättre och det blev en dusch och tandborstning innan frukost. Jag har haft god aptit idag så det blev fiskgratäng till lunch och Taco till middag, där emellan lite godis.

När Helena skulle spruta in min medicin i sondslangen så var det något som fastnade och det gick inte spola den. Så det var bara att ta ut slangen, så nu har jag ingen sondslang och det är ganska skönt även om jag kan sakna den när jag skall ta flytande medicin, för det är det värsta jag vet.

I morgon hoppas vi att mina celler antingen har stabiliserats eller stigit några pinnhål så att vi slipper ännu en period med isolering. Om vi hjälps åt så kommer det säkert att gå.

God Natt och Sov Gott önskar Henrik


Kommentarer:
Postat av: Håkan och Eva

Hallå Superman!

Vi hoppas verkligen att värdena har vänt upp imorgon. Är det någon som ska få det att hända så är det väl en Superman som du... Annies och Petters farmor, farfar, mormor och Ingvar har precis åkt hem efter en gemensam grill. Vi fick flytta in mitt i regnet som kom tyvärr. Ett regn som ändå behövdes efter lång torka. På söndag åker Petter till Gothia Cup i fotboll i Göteborg och vi åker efter hela familjen. Du kan väl hålla tummarna för Limhamns IF P92 så att det går bra för dem. Vi hoppas också att du kan följa MFF-HBK på något sätt, helst live, på söndag. Vi tror att det lossnar rejält nu efter lite semester. Visst såg det bra ut i Ystad i veckan??
Se till att få upp värdena nu så att vi kan träffas snart igen.

Hälsa allt vad du kan till Sille, Chrille och Stoffe!! Vi håller på er allihopa!!

Kramar
Eva och Håkan

2005-07-15 @ 23:47:30
Postat av: Bjørn, Sussie, Emma, Nora og Julius

Hej Henrik Super-killa....
Her i Danmark buldrer det, det regner - og hele himlen glimter af lyn - og det er 100% sikkert fordi, den store mand, der styrer verden, arbejder på højtryk for at få dig i topform igen.
Dine værdier skal nok komme på plads.....bare hold appetitten og humøret i top.
Vidste du, at det er stærke mennesker som dig, der gør en forskel her i verden? Vidste du, at alle vi andre lærer mere om tilværelsen, end du aner, blot ved at være vidne til din tapperhed?
Klø på - vi er lige bag ved dig.....hele tiden!

En gigantisk kram til dig og din dejlige familie ønsker vi her fra Danmark.

PS - Julius plukkede en stor pose ærter til dig hos vores nabo igår....og spekulerede over, hvordan han skulle få den transporteret over til dig. Han tog de allerstørste, fordi han gik ud fra, at en jætte-stærk dreng som dig havde brug for de ærter med mest "ammunition"

2005-07-16 @ 03:26:13
Postat av: Christoffer Jönsson

Hej Supermannen,
Hoppas att du kan se MFF på söndag. Jag ska dit med pappa och Rebecka. Jag tror att Malmö vinner med 3-0. Roligt att se bilden på Marcus och dig tillsammans. På måndag ska jag börja på fritids igen efter en varm och härlig semester. Jag undrar om det kommer att finnas någon från vår klass. Kommer att sakna dig. Hoppas att där är någon som vill spela fotboll med mig.
Hälsningar Chrille.
Rebecka hälsar.

2005-07-16 @ 09:56:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits