Marcus och jag

Marcus och jag

Tja, tjenare Marcus

Här är en bild på mig och en av mina bästisar, Marcus. Du frågade hur mitt rum på sjukhuset ser ut, jo det är faktiskt fint. Jag har en elektriskt inställbar säng, sen finns där en bäddsoffa som mamma eller pappas sover i, ett bord och två stolar och skön fåtölj. Eftersom jag har varit isolerad så hade jag en såkallad sluss innan man kom in till mitt rum. På alla rum så finns det TV och video, om man vill spela TV-spel så finns det också.

Jag har fått sondmat rätt så länge, det är flytande mat som man får genom en slang som går in i näsan och ner i magen. Annars kan jag äta och dricka nästan vad jag vill, d.v.s. när jag blir sugen.

Jag vet inte när jag kommer hem, men är jag bara pigg och är hemma, så slår jag dig en signal så du kan komma hem till mig och leka. Under tiden får du gärna skriva i min blogg.

Kram på dig, jag saknar dig också.

Henrik



 


Kommentarer:
Postat av: Två fenor

Tjabba henke! Hoppas du mår bra. Vi ska vara med Julia Och Petronella. De ska stutsa. Erik och jag saknar dig och pappa. Vi ses snart vi skriver senare ciao!

2005-07-16 @ 10:13:40
Postat av: Julia ( Christoffers kompis )

Hej henke jag tycker synd om dig !! hoppas du blir bättre min mamma och pappa hälsar till dig också !!!! Din kompis Marcus , han saknar säkert dig också + det var ett jätte fint foto på dig och Marcus !!! PS . hoppas det finns roliga TV - spel så du har något att gör! M.V.H julia !

2005-07-17 @ 12:36:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits