Måndag 26 juli med FILIDUTTER

Bloggen har varit nerlagd över helgen för uppgradering, därav har det inte kommit in något nytt inlägg från mig. Men nu skall jag försöka komma ihåg vad som har hänt den senaste tiden, nu är pappa här efter att mamma har varit här tre nätter. När pappa lämnade senast så började jag att må bättre och de sista dygnen med mamma har bara varit på topp. Jag och mamma brukar ha sovmorgon, och det är skönt att ligga och dra sig.

Jag har fått Adam & Eva på huvudet, jag har nog sett filmerna 20 gånger i helgen. Jag tycker de är riktigt bra och jag tycker Eva är söt. Nu tittar jag på simning, det är VM i Canada, och nu skall Josefin Lillhage simma 200 meter frisim och hon vann sitt försök, YES!

Jag äter rätt så bra nu, jag är sugen på det mesta, det och dock inte allt som jag får äta. Nu har jag hittat ett nytt favoritgodis, de heter FILIDUTTER, först salt...sedan söt...&sist sur, mmm de är jätte jättegoda. Nu har jag gett en gåta till pappa "vad är det som går och går och aldrig kommer till dörren", pappa svarade klockan men det rätta svaret denna gång var rulltrappan, hihihi. Nu fråga jag honom igen, det är samma gåta men denna gång svarade pappa rulltrappan och då sa jag att det var fel, det rätta svaret denna gång är klockan, hihihi och lite till hihihi.

Just nu fick jag lite ont i benen så jag tryckte på knappen och Helena min lilla favorit kom in, pappa sa till henne att jag ville ha en morfin klubba. Samtidigt tryckte jag av en spruta med vatten som nästan träffade henne, det var nog för långt avstånd, men nu har jag laddat sprutan igen så jag är redo när hon skall lämna klubban till mig. Denna gång fick hon det över sig, hihihi hahaha hohoho, det var rolig.

Kram till nästa inlägg Henrik


Kommentarer:
Postat av: jenny och eric

Hallå på dig superman..
Nu är vi påväg hem från mamma, vi har stannat på vägen hos Jennys gamla kompis Jimmi han är jättesnäll han. Va roligt att du mår bättre nu och va busig du är men det är bra att humor ligger på topp.. Vi skriver till dig igen när vi kommer hem..
Kramar och Pussar
Tacka och Krama familjen från oss..

2005-07-27 @ 15:08:29
Postat av: Håkan

Hej Henrik!

Härligt att du mår lite bättre.
Själv ska jag till stadion nu för att se MFF mot Maccabi Haifa från Israel i Champions League. Jag hoppas att jag också mår bra efter den matchen.... Idag har vi ju ett starkare lag än senast mot Häcken.
Hälsa och krama hela familjen!

Håkan lill-Stålis

2005-07-27 @ 15:55:41
Postat av: Monica

Hej
Här i Växjö är det som om hösten har kommit,grått och lite kallt.Jag har varit uppe på dagvården i Växjö och hämtat dunk till att samla urin i, vi ska ha med den när vi kommer på måndag, där träffade vi Fredrik och Annika, jag berättade att vi hade haft mkt kul med de där bomberna.Linn mår bra ligger som vanligt och titta på TV, ögonen är snart fyrkantiga..Vi tänker på dej,kämpa på Superman.Vi syns på måndag.Kramar från oss i Växjö

2005-07-27 @ 16:08:11
Postat av: Karin

Hej Henrik!
Allatiders att höra att du är mycket bättre idag.
Du får ta det försiktigt med godis annars kanske du får ont i magen, men du vet själv vad du klarar att äta. Ni får ha det gott resten av dagen du o pappa.
Jag vet inte vad som händer, jag skrev ett brev i fm men det har tydligen inte kommit fram.
Sölve har kommit hem från sjukhuset, han är väldigt pjoskig så jag får vara lite sjuksyster till honom.
Hälsning o kram Karin o Sölve

2005-07-27 @ 16:50:35
Postat av: Helena

NU håller du och pappa tummarna va....om 30 min smäller det. Afonso 2 mål och Yksel 1....säkert tips. Vi syns imorgon med ett stort leende på läpparna efter en härlig vinst.
Många kramar Helena

2005-07-27 @ 19:32:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits