Lördag 30 och Söndag 31 juli

järn gänget

Vi har slagit ihop två dagar p.g.a. att mamma inte har fått igång datorn, det är tur att pappa och Christoffer har kommit och fixat uppkopplingen. På bilden ser ni jag, Marcus och Christoffer x 2, I miss you guys!

Jag fick höra att det varit riktigt Ekelunda kalas i går, "med mye mad å dryck". De sista gästerna gick hem klockan halv två på natten, och Mr White fick var ute hela tiden, han var så glad att han hoppade upp fyra gånger i Agnetas knä.

Jag har frossa och när jag får de så kommer febern som ett brev på posten, då får jag lite Alvedon så går febern ner igen. Sen får jag medicin (antibiotika) i förebyggande syfte och av den så mår jag illa och kräkts ibland. Men det inget att vara orolig förr, detta är en normal symtom vid min behandling. Jag vill bara informera er att jag inte behöver ta fler lavemang, och det tycker jag är så skönt, prutt prutt.

Kram Henrik


Kommentarer:
Postat av: susanne

Hej Henrik!
Det var väl skönt och slippa lavemaget, för det är inget roligt, jag vet. Kim har haft golftävling hela helgen, det var lite över 100 deltagare sammanlagt på alla tre dagarna. De två första dagarna var det blött men det blev en bra avslutande dag idag. Du får hälsa och gratta i efterskott till Christoffer så gott från oss Olssons.
Vi var hos Carlgrens igår och Amelie var på MFF-matchen och var lite besviken på att den blev oavgjort, men de förlorade inte vilket ju är bra.

Ha det så gott så hörs vi snart av igen.

Prutteliprutt från Susanne, Kim & Måns

2005-07-31 @ 20:51:36
Postat av: Monica

Hej
Grattis Christoffer i efterskott, hoppas du fick en bra födelsedag. Tråkigt det där med febern, men det är tur att det finns alvedon och antibiotika. Igår störtregnade det oavbrutet hela dagen, Linn och jag låg på soffan och tittade på film med tända ljus, det var riktigt mysigt. Imorgon kommer vi till Lund, då syns vi. Ha det så bra tills dess. Kram från Monica

2005-07-31 @ 21:38:09
Postat av: JENNY BJARNMARK

HEJ HENKE! DET ÄR JOBBIGT MED FROSSA, DU FÅR BÄDDA NER DIG ORDENTLIGT. HOPPAS DET GÅR ÖVER FORT SÅ DU KÄNNER DIG BÄTTRE. DET VERKAR VARIT FULL RULLE DE SISTA DAGARNA, JAG HAR FÖRSÖKT SKRIVA TILL DIG MEN DET HAR INTE FUNGERAT.
DET HAR VARIT FULLT UPP HÄR MED, MIN POJKE FICK SINA FÖRSTA TÄNDER, EN I TORSDAGS OCH EN PÅ FREDAGEN SÅ HAN HAR MED HAFT LITE FEBER OCH IDAG LÄRDE HAN SIG KRYPA.
HÄLSA OCH GRATTA TILL BROR DIN.
DU FINNS ALLTID I MINA TANKAR, KÄMPA PÅ!
KRAM OCH GODNATT!/JENNY

2005-07-31 @ 21:44:08
Postat av: Agneta

Hej Henke!
Det är inget vidare att ha frossa, jag hoppas du känner dig lite bättre nu i kväll. Skönt att du slipper ta fler lavemang, för det är ingen höjdare.
Mr White är en riktigt gosig kanin, han gjorde ett litet märke på min mage med sina klor, men det gör inget för han är så sött.
I dag har Roger målat huset, Niklas Johan och Robin har spelat TV-spel. Jag själv har tagit det lite lugnt, tvättat och suttit och solat lite i trädgården.
Många kramar
från oss alla till er alla
Ps Tack för god mat och dryck på kalaset

2005-07-31 @ 23:08:56
Postat av: Håkan

Hej Superman!

Jag hoppas att febern går ner snart så du känner dig bättre.
Idag är det inget vidare väder så det är helt OK att vara på kontoret...
MFF:s match mot Elfsborg var ingen höjdare. Bara
1-1 trots mängder med målchanser. Vi får hoppas att Afonso och grabbarna siktar bättre på onsdag i Tel Aviv. Jari Litmanen lär göra debut och det ska bli spännande.
Hälsa mamma och pappa och tacka för trädgårdshjälpen. Det var kanon!!

Massor av kramar från Stålis

2005-08-01 @ 09:14:00
Postat av: Sandra

Hejsan Henrik,
Jag heter Sandra och jag jobbar tillsammans med din pappa på iittala. Idag kom jag till jobbet och fick höra att Du har en egen hemsida där du skriver din dagbok. Jag och min familj har tänkt väldigt mycket på dig och din familj och hållt alla tummar som finns så att du ska blir frisk. Jag måste säga att du är verkligen en liten superman som kämpat dig igenom allt detta, jag tror faktiskt att du har en stor dos av hjälteceller i ditt blod!!
Hoppas nu att din feber går ner så att du kan "busa" med sköterskorna snart igen.
Tusen kramar till Er alla från hela familjen Lindgren

2005-08-01 @ 09:54:57
Postat av: daniel

tjena !! jag har inte hunit skriva så mvcket. Men nu gör jag det som du ser! I cupen som jag spelade i danmark kom vi till kvartsfinal där åkte vi ut mot ett tyskt lag den matchen blev 3-2. Det var jätte roligt där. hoppas du mår bra och har det roligt jag håller fortfarande tummarna. Jag vill jätte järna hällsa på din så snabt såm möjligt Stora kramar daniel. Ps: ge en stor födelsedagskram till brarsan från mig

2005-08-01 @ 12:03:43
Postat av: Stoffe o Danne

Hej Henke nu så har Daniel.N kommit på besök hos oss. Vi tänkte på att vi ändå kunde skriva tillm dig superman.Har din feber lagt ner sig sedan jag var här igår?Hoppas det ialafall. V hörs senare Henke på msn kanke! Hej då! Puss o Kram Stoffe o Daniel

2005-08-01 @ 13:03:20
Postat av: Christoffer Jönsson

Hej Henke
Jag saknar dig med, har ingen att spela fotboll med på fritids.
Christoffer

2005-08-01 @ 17:49:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits