Lördag 23 Juli

Idag är det mamma som kommer och skall ligga över hos mig, jag frågade pappa när mamma skulle vara här. Pappa trodde att hon skulle komma på förmiddagen och visade mig på en klocka ungefär vilken ankomst tid som han trodde gällde. Vi gick in i duschen och plötsligt stod hon redan där och klockan var bara 9, jippi vad glad jag blev!

Mamma berättade att hon hade blivit stoppad av poliserna på vägen hit, de hade alkohol test, ni vet sådana som Kikki Danielsson ofta hamnar i. Idag mår jag mycket bättre! Jag har en jätte längtan till att få äta Sushi, tyvärr får jag inte äta detta på ett tag, vissa saker får man inte äta när man har blivit transplanterad. Jag tror att Jonas, som är min Sushi Kung, saknar mig. Jag brukar nämligen sitta vid baren och titta när han gör mina bitar. En vacker dag kan jag kanske göra mina egna bitar!

Ikväll skall vi se på stadskampen, en kompis till oss skall vara med Heja Stefan! Stefan har till uppgift att sätta färg på torpet, ni skall veta att han är även en baddare att sätta färg på tillvaron! Lycka Till Stefan.

Det känns som det tråkiga som hände med den förra transplantationen är borta och att vi som familj tittar framåt och hoppas att vi har bättre tur denna gång.

Många kramar Henrik och mamma

PS: Mamma är smått hysterisk hon har nämligen skrivet detta för tredje gången och är livrädd om det kommer att försvinna igen. när hon trycker på knappen!


Kommentarer:
Postat av: Karin

Hej Henrik superman!
Idag kändes lättare att läsa från Er, skönt att det är mycket bättre idag.
Synd det där med att du inte får äta din älsklingsrätt men det kommer med snabba steg verkar det.
Vilken morgonpigg mamma du har som kom så snabbt till Dej idag och så blev Christoffer glad att pappa kommer hem till honom så att det får vara tillsammans några dagar.
Tur att polisen inte fångade din mamma hi hi hi.
Gårdagen är historia
Morgondagen blir en överraskning
Dagen i dag en gåva.
Jätte kram till Er all Karin o Sölve

2005-07-23 @ 19:59:47
Postat av: tutti

heej henke!! vad kul att du mår bättre! nu håller vi tummarna för att det ska gå bättre denna gången!! vi sitter hoss maria o anders henriksson o har käkat middag.. nu sitter vi o äter godis!! mums :P jag tycker verkilgen synd om dig som inte får äta suschi.. du som gillar det så!! vi ses ha det bra puzz // tutti

2005-07-23 @ 21:19:17
Postat av: Jenny Bjarnmark

Hej Henke! Vad skönt att du mår bättre idag. Det var rolig kommentar du skrev om Kikki. En gång när jag körde bil i Helsingborg blev jag stoppad tre gånger av polisen på tio minuter. Det hade nog hänt något allvarligt!
Jag håller tummarna att allt ska gå bra. Kram till dig från mig. God natt!

2005-07-23 @ 22:18:32
Postat av: jenny och eric

hej vår söta duva..
Vad roligt att mamma kom idag till dig, vi har haft det jätte bra idag med Irene, Farfar Lasse, Stoffe och med din pappa såklart.. Imorgon så åker vi till Halmstad igen.. Vi hörs. Natti Natti
Puss och Kram
Hoppas att vi ses igen snart

2005-07-24 @ 00:20:37
Postat av: Hanna o Julia

hej henrik! kul att du mår bättre :D vi saknar dej o brossan! :D hehe.. Vi har sovit hoss min kusin ikväll i tält! :D det va kul men vi vaknade av att derras hund gnällde utanför , för att hon ville komma in.. hhee. vi hade tagit in dvd o teve så på kvällen satt vi med godis o popcorn o såg på film :) hhee pussar Julia o Hanna

2005-07-25 @ 18:07:42
Postat av: Annie

Haj Henke!

Gud vad skönt att du mår bättre det är de vi alla vill.Du kanske behöver ett roligt skämt som du kan skratta åt här kommer iallafall ett: Det var en gång två muffins som satt i en ugn då sa den ena -det börjar bli varmt här inne. Då sa den andra -hjälp en talande muffins. Hahahaha. god natt o sov gott. kram annie :)

2005-07-25 @ 20:51:31
Postat av: Annie

Haj Henke!

Gud vad skönt att du mår bättre det är de vi alla vill.Du kanske behöver ett roligt skämt som du kan skratta åt här kommer iallafall ett: Det var en gång två muffins som satt i en ugn då sa den ena -det börjar bli varmt här inne. Då sa den andra -hjälp en talande muffins. Hahahaha. god natt o sov gott. kram annie :)

2005-07-25 @ 20:51:55
Postat av: Jonas "Sushikungen"

Hallå din lille skit!
Vi fick din bloggadress av din söta mamma, så nu kan vi hålla kontakten tills du kommer och äter min goda sushi! Det har hänt en hel del på nama sen du var här sist... Vi har ju uteserveringen nu, och så får vi servera öl, vin och sprit. Din mamma verkar uppskatta vinet och din pappa ölen - men jag ska lära dig (när du blir tillräckligt gammal) att dricka sake till sushin! Det gör bara vi riktiga sushiälskare!
Din pappa och Christoffer var här ikväll - din bror visade upp sina skådespelaretalanger - jag skrattade gott! Han är en riktig pajas!
Du måste kolla med din läkare vad som gäller med sushin, och varför du inte får äta den. Något kan vi nog trolla fram, som du kan äta!!!
Ha det bra, din lille fis och hälsa din underbara familj och de andra skitungarna på avdelningen!
Vi saknar dig här på nama och hoppas att vi ses snart!
Kramar Jonne och Jenny

2005-07-26 @ 00:56:58
Postat av: Jonas "Sushikungen"

Hallå din lille skit!
Vi fick din bloggadress av din söta mamma, så nu kan vi hålla kontakten tills du kommer och äter min goda sushi! Det har hänt en hel del på nama sen du var här sist... Vi har ju uteserveringen nu, och så får vi servera öl, vin och sprit. Din mamma verkar uppskatta vinet och din pappa ölen - men jag ska lära dig (när du blir tillräckligt gammal) att dricka sake till sushin! Det gör bara vi riktiga sushiälskare!
Din pappa och Christoffer var här ikväll - din bror visade upp sina skådespelaretalanger - jag skrattade gott! Han är en riktig pajas!
Du måste kolla med din läkare vad som gäller med sushin, och varför du inte får äta den. Något kan vi nog trolla fram, som du kan äta!!!
Ha det bra, din lille fis och hälsa din underbara familj och de andra skitungarna på avdelningen!
Vi saknar dig här på nama och hoppas att vi ses snart!
Kramar Jonne och Jenny

2005-07-26 @ 00:57:39
Postat av: Jonas "Sushikungen"

Hallå din lille skit!
Vi fick din bloggadress av din söta mamma, så nu kan vi hålla kontakten tills du kommer och äter min goda sushi! Det har hänt en hel del på nama sen du var här sist... Vi har ju uteserveringen nu, och så får vi servera öl, vin och sprit. Din mamma verkar uppskatta vinet och din pappa ölen - men jag ska lära dig (när du blir tillräckligt gammal) att dricka sake till sushin! Det gör bara vi riktiga sushiälskare!
Din pappa och Christoffer var här ikväll - din bror visade upp sina skådespelaretalanger - jag skrattade gott! Han är en riktig pajas!
Du måste kolla med din läkare vad som gäller med sushin, och varför du inte får äta den. Något kan vi nog trolla fram, som du kan äta!!!
Ha det bra, din lille fis och hälsa din underbara familj och de andra skitungarna på avdelningen!
Vi saknar dig här på nama och hoppas att vi ses snart!
Kramar Jonne och Jenny

2005-07-26 @ 01:03:08
Postat av: Jonas "sushikungen"

Hallå din lille skit!
Vi fick din bloggadress av din söta mamma, så nu kan vi hålla kontakten tills du kommer och äter min goda sushi! Det har hänt en hel del på nama sen du var här sist... Vi har ju uteserveringen nu, och så får vi servera öl, vin och sprit. Din mamma verkar uppskatta vinet och din pappa ölen - men jag ska lära dig (när du blir tillräckligt gammal) att dricka sake till sushin! Det gör bara vi riktiga sushiälskare!
Din pappa och Christoffer var här ikväll - din bror visade upp sina skådespelaretalanger - jag skrattade gott! Han är en riktig pajas!
Du måste kolla med din läkare vad som gäller med sushin, och varför du inte får äta den. Något kan vi nog trolla fram, som du kan äta!!!
Ha det bra, din lille fis och hälsa din underbara familj och de andra skitungarna på avdelningen!
Vi saknar dig här på nama och hoppas att vi ses snart!
Kramar Jonne och Jenny

2005-07-26 @ 01:07:44
Postat av: Christin.Ljunggren

Godmorgon mamma Silvia o super henrik..
kanske sover ni än...jag e på väg till klipperiet..
saknar er mycket....önskar vi kunde ses snart...hoppas hoppas ....puss o kramar i massor ....

2005-07-26 @ 07:10:41
Postat av: Christin.Ljunggren

Godmorgon...
här kommer massor av kramizzar o tankar till er .....saknar er jäåttemycket ...

2005-07-26 @ 07:16:54
Postat av: Jonas "Sushikungen"

Hallå din lille skit!
Vi fick din bloggadress av din söta mamma, så nu kan vi hålla kontakten tills du kommer och äter min goda sushi! Det har hänt en hel del på nama sen du var här sist... Vi har ju uteserveringen nu, och så får vi servera öl, vin och sprit. Din mamma verkar uppskatta vinet och din pappa ölen - men jag ska lära dig (när du blir tillräckligt gammal) att dricka sake till sushin! Det gör bara vi riktiga sushiälskare!
Din pappa och Christoffer var här ikväll - din bror visade upp sina skådespelaretalanger - jag skrattade gott! Han är en riktig pajas!
Du måste kolla med din läkare vad som gäller med sushin, och varför du inte får äta den. Något kan vi nog trolla fram, som du kan äta!!!
Ha det bra, din lille fis och hälsa din underbara familj och de andra skitungarna på avdelningen!
Vi saknar dig här på nama och hoppas att vi ses snart!
Kramar Jonne och Jenny

2005-07-26 @ 12:08:45
Postat av: Karin

Hej Henrik!

Jag har inte hört något på några dagar, skickar här en hälsning att vi tänker på ER alla.
Ha det gott, hoppas att det har gått framåt sedan i lördags sista rapporten.
Kram från Karin o Sölve

2005-07-26 @ 14:03:41
Postat av: Anonym

Hej Henrik!

Jag har inte hört något på några dagar, skickar här en hälsning att vi tänker på ER alla.
Ha det gott, hoppas att det har gått framåt sedan i lördags sista rapporten.
Kram från Karin o Sölve

2005-07-26 @ 14:03:58
Postat av: Karin

Hej Henrik!

Jag har inte hört något på några dagar, skickar här en hälsning att vi tänker på ER alla.
Ha det gott, hoppas att det har gått framåt sedan i lördags sista rapporten.
Kram från Karin o Sölve

2005-07-26 @ 14:04:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits