Lördag 2 juli

Idag vaknade jag klockan 05:00, det börjar bli en vana. Jag vet inte vad det är som händer med mig jag brukar kunna sova väldigt länge, mitt rekord är till 15:30 men då hade jag i och för sig varit uppe till klockan 02:00 på natten. Det kan ju vara pappas celler för han är morgonpigg.

Jag frågade mamma om hon kunde sätta på TV, men det var inga program så tidigt så det fick bli Pokémon på film istället. Jag har fått en infektion igen så att mitt CRP har stigit kraftigt, det ligger på 297. Jag hoppas att det bara är en "vanlig" bakterie som försvinner med antibiotika.

Aptiten är det sådär med, det blir så när man mår lite dåligt. Jag har fått ner en pepparkaka, det är allt. Jaja ett par påsar smågodis också då. Nu har pappa kommit och mamma har åkt hem, hon tog pappas bil för hennes är nog lite sjuk den också. Det är något fel på bilens larm, det gå inte och stänga av. Mamma lämnade nycklarna till Lola som i sin tur lämna dem till pappa, Lola hälsade från mamma "här är nycklarna och du kan göra vad f-n du vill med dem", slut citat. Hon var nog arg, men som det mesta här i livet så går det nog över. 

Linn mår mycket bättre idag och hennes (läs Billys) vita blodkroppar har kommit med raketfart, det tycker vi är jättebra ett stort Grattis och Kram Linn.Nu tittar jag på Eurosport det är Volleyboll för damer mellan Brasilien-Tyskland. Jag tror att Brasilien vinner och sen hoppas jag att det kommer lite fotboll.

Många kramar från Henrik


Kommentarer:
Postat av: Marie

Hej Henke!
Nu har jag kommit hem från semestern på Möllegården. Kan du tänka dig att jag har kört fyrhjuling på en crossbana och hoppat studsmatta och spelat tennis. Fast mest har jag latat mig vid och i poolen och ätit och druckit gott. Härligt att höra att du har det "ganska" ok med dig! Hälsa familjen, systrarna, doktorerna och din apa. Kram från Marie Tengvall

2005-07-02 @ 17:32:53
Postat av: Roger

Hej Henke !

Hoppas att det bara är en vanlig bakterie. Kul att få se dig och syrran det var ett tag sedan.
Tyckte du såg ganska bra ut trots omständigheterna.

Vi har varit på stranden idag hela familjen även Niklas har badat. I kväll skall vi bort och grilla. Ha en mysig kväll med pappa och spara några godispåsar till de snälla systrarna och doktorn ;-)

Många kramar till dig och Christoffer,pappa och syrran från oss Agneta,Niklas,Johan,Robin och Roger

2005-07-02 @ 18:17:11
Postat av: Karin o Sölve

Hej Henrik!
Du var mej en morgonpigg kille kl 05.00, då vet jag knappt var jag är.Jag brukar stiga upp mellan 06.30 och 07.30.
Nu får vi hoppas att du snart blir av med infektionen så snart penicillinet börjar verka.Du får försöka få ner en liten gnutta mat till det är bra för då får du lite extra krafter.
Jasså pappa har kommit idag och mammas bil är inte riktigt bra då får ni försöka att fixa den så att den inte stannar för henne.
Nu ska jag ta mig en cykeltur ner till långa bryggan i Bjärred och kolla på vattnet inte bada det är för kallt.
Önskar Er båda en fortsatt bra lördagkväll.
Kram från Karin o Sölve

2005-07-02 @ 18:20:11
Postat av: Simon

Hej Henrik!

Idag ska jag fösöka leka trädgårsmästare. Har lånat en elektrisk såg som jag skall såga ner några små träd med. Christer tror säkert att jag inte klarar det och han har nog rätt men jag ska försöka i alla fall. Åtminstonde tänker jag inte falla ner från häcken och göra illa mig, som pappa gjorde. För jag kommer hålla mig på marken. Hehe.
Mitt hus håller på och blir ommålat så när ni kommer på besök kommer det vara så fint.

Ha en bra dag och hälsa pappa.

Simon

2005-07-03 @ 10:24:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits