Jag utbringar Min skål!

Vilken härlig dag tralalala tralalala lalala... Jacek stack in sitt huvud i dörren idag med ett brett leende. Varför denna glädje, jo mina vänner mina vita blodkroppar har stigit till 0,22. Jag, mamma, pappa och Christoffer har fåt glädjefnatt, det fungerar. Pappas celler har börjat växa i min kropp. Det är nästan för bra för att vara sant, men det är sant. Tjoho Yiiippii Vilken härlig dag tralalala tralalala lalala...  Jag höjer glaset och utbringar en skål för alla, för jag är så glad.

min skål

Jag och resten av familjen är lite omtumlade för tillfället så vi får återkomma med mer besked när lyckoruset har lagt sig. Yes Yes Yes!

Kramisar och åter Kramisar till alla från världens lyckligaste Henrik med familj


Kommentarer:
Postat av: Anna

SÅÅÅÅ UUNNDDEERRBAAART! Men vi visste ju att med en sån pappa som är sååå stark så kommer det att bli super-duper celler i massor till Supermannen Henke!!
Och då kan jag bara säga att vår "lilla" överraskning till Henrik och till resten av familjen kommer väldigt lägligt. Vi ses i eftermiddag. Massor av kramar till er alla från Anna o Erika (som båda jobbar så att svetten lackar sista dagen innan semestern)

2005-07-08 @ 11:19:03
Postat av: Nina

Vilken lycka!! Detta vi har väntat på ju!! Är sååå glad för eran skull. :) Hoppas du har det bra idag! Nu ska jag gå till stan och köpa lite jordgubbar och se om jag hittar något BUS till dig..:) Tänker på dig/er. Kramiz Nina

2005-07-08 @ 11:28:23
Postat av: Mia Norman

Hej Supermannen!
Vilken lycka - man blir så SUPER glad för er skull!
Jag jobbar tillsammans med din SUPERpappa och läser din dagbok varje dag och idag var det extra roligt!
Mys på idag och hälsa!
Kramar från Mia

2005-07-08 @ 12:38:45
Postat av: Roger

Hej Henke !

Vilken lycka kul att höra att det fungerar !!
Vi för skåla tillsammans snart alla tycker jag med övrig familj när ni förhoppningsvis snart får komma hem.

Många kramar från oss alla

2005-07-08 @ 12:58:07
Postat av: Den STOLTA

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Jag drömer det gjick jag kommer sen och tillbringar en skål för den makalösa Henrik alias Superman. Kram & Puss
stoffe,Mr White och pappa.

2005-07-08 @ 14:48:49
Postat av: Andreas, Malin, Ebba och Hugo

Jippi och hurra!
Åh, vad roligt det var att läsa dagens rapport på bloggen!
Många långa grattiskramar till vår bästa superman, hans superpappa, hans supermamma och hans superstoffe.

2005-07-08 @ 15:19:05
Postat av: Alexnader ljunggren

Yeeeeesssss!!! :D GUD VAD BRAAA :D Mycket roligt att höra Henke ;) ha dte bra vi hörs pusspusss!

2005-07-08 @ 15:24:19
Postat av: Åsa

Henrik Superman! Vilken härlig fredag det blev:) Jag blev så glad att jag hamnade på Panduro Hobby igen (du kanske kommer ihåg påskpysslet som ingen visste var det kom ifrån...). Där hittade jag något som du och brorsan kan fixa till och sen får vi se vem som vinner! Hälsa din pappa att han måste vara jättestark med såna celler:)
Stor fredagshelg kram till er alla fyra,
Åsa

2005-07-08 @ 15:33:55
Postat av: Jonas M

HÄRLIGT Henrik! Vilka fredagsnyheter du kan leverera. Man blir så himla glad och det krävs ju en verklig "Ekelundare" för att värma mer än solen en sån här sommardag!
Hela familjen Melin höjer en bägare för hela din familj och era Superceller.
Ha en mysig kväll och kram till alla!
Jonas

2005-07-08 @ 15:52:53
Postat av: Marie

SUPERHENKE!
Du är den största fightern jag känner just nu!
Jag ska gå på "tjejträff" nu.
Vi lovar att skåla för Er!
Kram o grattis // Marie Tengvall

2005-07-08 @ 16:37:10
Postat av: Hillevi och Sven i Höllviken

Hallå "Henke Superman" m. fam!
Med stor glädje har även vi tagit del av dagens rapport. vi önskar Dig all lycka även i fortsättningen och hoppas att Du snart kommer hem till alla kompisar. Snart kommer Joel och Erika. Erika kommer säkert att berätta om sitt besök hos Dig i dag. Stor kram till hela familjen!
Hillevi och Sven i Höllviken

2005-07-08 @ 16:37:16
Postat av: Simon

Glädjer mig för er skull!
Höjer en skål till er också!

Kram
Simon

2005-07-08 @ 18:08:06
Postat av: ljunggrens

yess fan vad gytt henke!! vi saknar dig o hoppas att du mår braa... o får komma hem snart!! Från ljunggrens

2005-07-08 @ 21:06:56
Postat av: Karin

Hej Henrik och alla Ni andra tre!
Gud va glada vi blev när vi fick höra att dina värden är på väg upp.
Hörde att Erika o Anna har besökt Dej idag och att du spelade lite fotboll med Erika.
Vilken lycka att få Zlatans tröja, då blev du väl glad?
Idag har vi varit vip gäster i Falsterbo på hästtävlingar där vi ätit gott,vi fick massor med godis, jag älskar godis.
Kram till hela familjen från Karin o Sölve

2005-07-08 @ 21:12:27
Postat av: postat av Christin.Ljunggren

Ohhhh.....vilken LYCKA....
Ni e värda ALLT....denna fredag glömmer vi aldrig...underbara Familjen Ekelund.....pussar o kramar.........

2005-07-08 @ 22:24:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits