Jag började dagen med lite salt godis.

Jag vaknade idag lördagen den 16:e juli och var sugen på lite godis, denna gång var det saltgodis som gällde. Efter det fick jag medicin som jag tog i tablettform, jag kommer även att få den flytande medicinen i tablettform och det är bra för jag hatar den flytande.

Jag duschade länge för jag tyckte de var skönt, men det var nog inte så bra att stå så länge i varmt vatten. När pappa hade torkat mig och vi skulle borsta tänderna så svimmande jag. Nu ligger jag i min säng helt utslagen.

Ingrid var inne och tittade på mig och berättade att mina värden fortsätter att sjunka, de Neotrofila är nu nere på 0.16 och Leukocyter på 0,32. Trombocyter har också gått ner till 0,22, vad är det som händer? Jag skall få en Neupogen spruta som har till uppgift att locka ut mina vita blod-kroppar från benmärgen till blodbanan, jag hoppas verkligen att det kommer några.

Eftersom både jag och pappa inte mår så bra, fast på olika sätt, så blir det inget mer idag.

Kram Henrik 


Kommentarer:
Postat av: Gudrun Fogelberg-Varga

Hej Henrik och familjen. Jag fick adressen till din hemsida av Annie och Petter och nu försöker vi följa upp hur du mår. Vi håller våra tummar allt vad vi kan. Jag lägger in Gabors mailadress eftersom han läser sin lite oftare än vad jag gör. Vi tänker på Dig, Christoffer, mamma och pappa. En stor kram till Er alla från oss alla d.v.s. fam Varga i Lerum.

2005-07-16 @ 13:14:31
Postat av: Monica

Hej
Vi håller alla tummar vi kan, hoppas att märgen kommer igång snart, är det något vi kan göra så säj till.Många varma kramar från Linn och Monica

2005-07-16 @ 14:06:21
Postat av: Christin.Ljunggren

Hej.....skickar många tankar till er.....puss o kram Fam. Ljunggren.....

2005-07-16 @ 14:15:03
Postat av: Ståhlarna

Hej Henrik!

Roligt att du och mamma kunde vara med på Ronald en stund i torsdags. Alltid trevligt att träffa er!

Tråkigt att höra att dina värden inte håller och vi förstår att ni inte mår så bra. Nu håller vi tummar (och allt annat vi kan hålla) för att det bara är något tillfälligt och att du snabbt kommer igång igen.

Stor kram till er alla.

Susanne o Bengt, Erik, Mico

2005-07-16 @ 15:05:38
Postat av: Karin

Hej Henrik!
Du får ta det lugnt kanske inte duscha för länge åt gången, men visst det är sköt att duscha jag håller med Dej.
Hoppas att sprutan som du fått hjälper till att höja värdena, vi håller tummar.
Krya nu på ER båda två.
Hälsning o kram från Karin o Sölve

2005-07-16 @ 16:06:36
Postat av: carolina ljunggren

hej henke!! tråkigt att höra att dina värden har sjunkit!! men jag hoppas att det ska bättra sig!! vi ses!! puss // carolina

2005-07-16 @ 16:16:21
Postat av: Andreas, Malin, Ebba och Hugo

Hej Henrik!
Nu är vi åter hemma efter vår lilla Danmarksresa. Tråkigt att läsa att supercellerna ligger lite på latsidan. Vi fortsätter att hålla alla våra tummar för er!
Många kramar från danklarna.

2005-07-16 @ 22:06:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits