HBK-MFF

Idag gäller det! Ska HBK komma undan deras största förlust mot MFF den 3 juni 1943 12-0. Ja ni läste rätt 12-0 och då skall ni veta att laget är mycket bättre idag, Jag och pappa önskar våra MFF grabbar lycka till, vi firar med saft efter storvinsten.

Till Anders Andersson och Jesper Bech ett speciellt lycka till i HIMMELSBLÅTT! 

Åååh MFF.
Vi älskar Malmö FF
Vi sjunger,
Vi krigar,
Vi älskar vårt lag
Ett skott,
Ett mål,
För Malmö

Melodi: Cielito lindo (mexikansk folkvisa)

1 000 tack familjen Hammarström för DVDn Självmål & Fotbollstabbar, jag skall se den med pappa kväll den är säkert jätterolig. Vill även tacka Er Anna och Erika, vilken fin teckning du har gjort till mig Erika och vilka häftiga spion pennor, de skall vi ha roligt med.

Många kramar från MFF fan No 1, Henrik Superman


Kommentarer:
Postat av: Jonas M

Hallå Henrik och Pappan!
På vägen hem försöker jag hinna in om tobaksaffären för att sätta en slant på ert "insidertips". När MFF sedan nätat 12:an och ni är hemma igen kan ni ju komma förbi och hämta ut en rejäl slant. Tills dess höjer också jag ett glas saft och skålar för er!
Sommarhälsningar Jonas

2005-07-04 @ 16:04:51
Postat av: Anna

Hej Henke Penke!
Må tro att du håller tummarna för di blåe ikväll. Men det blir väl en lätt match ;-). Hoppas du mår lite bättre nu än i morse. Tror du inte det är Pappa-cellerna som går på högvarv för att producera nya blodkroppar? Det tror i alla fall jag. Om posten går som den ska så kommer det ett lite hemligt brev till dig i morgon från en mycket speciell person... Nu blev du allt bra nyfiken, va!
Tjingeling från Anna

2005-07-04 @ 16:47:41
Postat av: cina. wikeborg

Hej Henke.
Nu har även vi hittat in på din hemsida. Vilken fantastisk ide! Julia och Hanna hälsar jättemycket och även deras pappa Micke. Julia är på en bondgård och vaktar lamm och Hanna är hos Felicia idag. Vi vuxna arbetar men imorgon åker vi till Bornholm. Jag minns när du, Christoffer och din mamma kom och hälsade på hos oss där. Det var så kul! Vi har ingen dator på Bornholm så vi skickar kort istället. Vi håller tummarna för MFF ikväll också. Hälsa din goa familj. Kram från Cina

2005-07-04 @ 17:19:54
Postat av: Roger

Hej Henke !

Självmål & Fotbollstabbar det är godbit att se fram emot. Johan, Robin och Niklas skrattade åt dessa blunders men det kanske man inte skall göra ;-)

Håller tummarna

2005-07-04 @ 17:43:05
Postat av: Karin o Sölve

Hej Henrik!
Hoppas nu att det är bättre än i morse!
Ja, fotboll det är inte precis mitt intresse men jag hoppas att du får en trevlig kväll vid tvn, håll inte tummarna för hårt bara.
Är ditt lag MMF??
Hur är det har du kommit på något namn till båten i Åhus?
Jag vet att din mamma är i Åhus i dag och ska hämta Christoffer, jag tror att Stefan,Joel och Erika samt Albin ska åka med dem hem i morgon för Stefan körde med Hanssons bil dit i fredags varför vet jag inte.
Ha det nu bra, hälsa till Din pappa
Kram från Karin o Sölve

2005-07-04 @ 18:02:13
Postat av: Lotta Börjesson

Hej Henrik,
Du vet säkert inte vem jag är men jag har kännt din mamma och pappa i många år. Jag tror mer än 20...
Det var Sussie och som berättade för mig om den här fina sajten.
Jag bor i Belgien i en stad som heter Bryssel. Mina barn gillar också MFF så vi har koll på när de spelar. Annars finns det ett fotbollslag här som heter Anderlecht. Där finns det en del svenskar som spelar så det brukar vi har lite koll på.
Jag hoppas att allt går bra för dig och att dina värden stiger snart. Vi håller tummarna.
Hälsa Mamma och pappa
Kram Lotta

2005-07-04 @ 22:28:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits