Godnatt !

grodan

dröm sött, dröm om mig Henrik


Kommentarer:
Postat av: stoffe

Sov gott,vännen.

2005-07-09 @ 23:57:49
Postat av: Anna

Hej Superman!
Hoppas du och pappa har sovit riktigt gott i natt. Och att magen nu inte gör ont mer. Och såklart ser
vi fram emot att höra hur supercellerna jobbar på. Må så gott, vår kämpe. Kramar från Anna, Erika, Joel o Stefan. Zlatan hälsar säkert han med!

2005-07-10 @ 08:52:25
Postat av: Christoffer Jönsson

Hej Henke,
Har varit ute på tältsemester med Rebecka och resten av familjen på Öland. Hade kanonväder hela tiden, till och med för varmt. När vi badade så såg vi en stor torsk hade jag haft en håv så hade vi haft fisk till middag.
Hela familjen hälsar.
Fotbolls Chrille

2005-07-10 @ 10:05:04
Postat av: Eva

Godmorgon Henke!
Hoppas du har sovigt gott, det har vi i allafall
gjort. Vi har varit borta en del och sovigt i en gäst stuga och då är det alltid skönt att få komma hem till sin egen säng. I dag ska vi till stranden och bada, det är varmt och skönt i vattnet så till och med jag tänker bada.
Kramis Eva (Petters mamma)

2005-07-10 @ 11:06:23
Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Superman!
Grattis, grattis, grattis!!!!!
Wow vad det hänt mycket medan vi varit i Kolmården.
Det gläder oss så att de vita blodkrpparna har börjat klättra uppåt.
Vilken present, två Zlatan tröjor. Det är du verkligen värd.
Nu håller vi tummarna att det fortsätter i samma
goda stil.
Kram
Anne-Maj
Ha det så bra o hälsa hela familjen.

2005-07-10 @ 11:27:48
Postat av: Marcus Christensson

Hej Henke,

Vi har varit i Frankrike och precis fått ditt brev. Nu vet jag varför du inte svarar när jag ringer.
Kul att höra att dina värde blir bättre. Kanske vi kan leka snart. Skriv när jag får komma och hälsa på dig.

Kramar

Marcus

2005-07-12 @ 17:32:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits