Fredag 8 Juli

Vilken härlig dag, tralalala tralalala lalala! Ni vet redan att mina vita blodkroppar börjar stiga, för det har pappa redan talat om. Vilken lycka, det ger en god indikation och en förhoppning att de kommer att stiga successivt under de närmaste dagarna. Det firade jag med mamma genom att spela basket på rummet.

Anna som är en nära vän till oss, ringde och sa att hon och hennes dotter Erika skulle komma förbi och lämna över en riktig fin present för att fira min fantastiska dag. Jag låg och funderade länge och undrade vad det kunde vara, när de kom låg jag och sov, Erika ville så gärna lämna över presenterna, så hon lade dem i sängen och petade försiktigt på mig. Äntligen fick hon liv i mig och vi hjälptes åt att öppna.

Det första paketet var en Sverige tröja med Zlatans autograf, vilken lycka!  Vad kan det vara i paket två, ivrigt packade jag upp det och i min hand håller jag en jättefin matchtröja från Juventus med namnet Ibrahimovic och inte nog med det, den är signerad av världens bästa fotbolls-spelare  Zlatan, med en hälsning som lyder såhär "till världens bästa Superman Henrik"! Tusen tusen tack Zlatan! 

Jag låg länge i min säng och begrundade dessa mästerverk till tröjor och undrade hur i hela friden Zlatan visste att jag var sjuk. Jag kunde inte låta bli att fråga mamma som berättade att på Annas arbete finns en väldigt snäll dam som heter Ewon, som är väninna med Zlatans mamma. Anna lämnade över ett brev till Ewon som gav det till Zlatans mamma, som i sin tur lämnade det till Zlatan, världens bästa fotbollsspelare.

Nu vill jag skriva några personliga rader till dig Zlatan, jag har förstått att du har varit inne och läst lite på min blogg och jag känner mig verkligen stolt! Du har skänkt mig och min familj stor glädje, för även de fick en personlig hälsning. Jag önskar dig och dina nära och kära all lycka och välgång i framtiden. Om Aftonbladet skriver dumma saker om dig, så ring mig så skall jag skälla på dem. Många kramar till Dig och din familj.

1 000 tack Anna, du är helt underbar. Hade inte varit för åldersskillnaden och du hade varit gift, hade jag friat till dig. Kramisar till dig och din familj också. 

HENRIK, mamma som är duktig på att prata och städa, pappa som är duktig på att spela fotboll och innebandy med mig och min storebror Christoffer som är en fena på att simma. Vilken härlig dag, tralalala tralalala lalala... 

PS: Om du träffar några snygga tjejer kan du väl höra av dig! DS


Kommentarer:
Postat av: Billy Ydefjäll

Hej Henrik
Nu är jag hemma i Växjö igen och hoppas att Linn o Monica kommer hem på onsdag. Härligt att höra att de vita har börjat röra på sig. Jag har varit i Lund så länge så nu så jag har börjat tänka på Skånska och kom då på en refrämg på Timbuktus låt som passar dig:
För The botten is nådd, hur långt kan man gå
Hur lågt kan man sjunka hur kasst kan man må
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ned ska jag klättra upp igen

Kämpa på nu Henrik så ses vi / Billy

2005-07-08 @ 23:09:07
Postat av: Lola

Underbara nyheter!!!! Att de vita är på G, men allra mest tröjorna från Zlatan. Ser framemot att få beundra dem :)
Tänker på er alla! kramiz Lola

2005-07-09 @ 11:48:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits