Fredag 1 juli

Jaha, då hade vi en ny dag och en ny månad och ett konstaterande att jag vaknade med feber 38,5. Läkarna säger att det är inget konstigt att man får det eftersom jag inte har något immunförsvar jag har legat mest man blir ju så trött. Under tiden mamma skriver till er sorterar jag Haribo små godis påsar som pappa kom in med här på eftermiddagen. Jag lägger dem i en back och begär på när jag blir sugen. Systrarna får lov att ta men det är jag som styr upp det, de får nämligen bara ta de mini påsar som inte jag gillar. Just nu räknar jag mina mini påsar och är uppe i följande gula mini påsar har jag 36 st,gröna 27,röda 20, blå 11 dessa brukar jag dela ut eftersom de inte är mina favoriter. Pappa och Christoffer har varit i Åhus några, dagar det känns givetvis lite synd att inte få vara med eftersom jag tycker väldigt mycket om att vara där, det är vänner till oss som har en jätte fin stuga som vi brukar vara med. Nu har vi satt på filmen Eva och Adam jag gillar den, mamma tror väl säkert att jag tittar på den föratt Eva i filmen är så söt. Jag och mamma önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll kramar HENRIK

Kommentarer:
Postat av: Karin o Sölve i Bjärred

Hej Henrik!
Otur med feber idag, men som din doktor säger så har det säkert med ditt immunförsvar att göra.
Som jag talade om för dej så har min syster också fått nya stamceller och cytostatika efter det och då fick hon också feber några dagar och fick också lite extra blod och sedan blev hon lite bättre.
Du mumsar väl inte för mycket godis hihi,jag tycker också väldigt mycket om godis, nu får jag kolla om det finns något kvar i skåpet, för Erika tycker också jätte mycket om godis och hon brukar nalla lite när jag inte ser det.
Nu får du och mamma ha en skön fredags kväll, ni ska säkert titta på tv eller ser ni kanske hellre på en film.
Ha det gott min lille vän Kram från Karin o Sölve

2005-07-01 @ 18:38:34
Postat av: Pappa

Hej min lilla Älskling
Du såg riktigt pigg ut idag även om du hade lite feber och frossa. Jag hoppas att det inte var något annat än frossa så att det snabbt går över. Snart har du fyllt din back med alla små godispåsar, jag undrar om du orkar äta upp alla eller du kanske är snäll mot syrrorna och ger dem en påse då och då. Jag kommer i morgon, är det något som du vill ha så ring och berätta så skall jag köpa det till dig.
Mamma har varit jätte duktig och skrivit i din blogg när pappa har varit borta. Sköt om dig och mamma nu så hörs vi i morgon, Älskar Er!
Puss och Kram Pappa Christer

2005-07-01 @ 18:42:51
Postat av: Åsa & Sanna

Hej Henrik!
Ja, vad det går snabbt, redan juli och solen skiner varenda dag. Jag kan knappt se min dataskärm för solen skiner rakt in. Idag är Sanna och jag ensamna hemma precis som du och din mamma. Ibland är det jättemysigt att få vara bara två och mysa tillsammans. Sanna mumsar på pommespinnar för det gillar hon. Kristian är ute med några kompisar. Han gillar att sitta på restaurangerna i stan och titta på folk:) Ni får också ha en fortsatt bra fredagskväll, jag hoppas att du slipper vakna med feber imorgon bitti. Stor kram till er båda, Åsa & Sanna

2005-07-01 @ 19:01:52
Postat av: kusin med pojkvän

hmmm, tänk att jag visste ju att Brasilien skulle vinna så jag slog inte vad på riktigt, håller ju på brassarna ja med förutom Sverige förstås!!
Men det visste du ju redan eller hur!!
Idag har vi varit i Fengersfors och tvättat Erics och hans farfars bilar...eller Eric tvätta jag bara solade men det är ju så det ska vara tycker jag..:) Vad roligt att du fick en MFF tröja det är nog många som är avundsjuka på den..
Ha det underbart bra så hörs vi av
Kramar och Pussar Jenny & Eric

2005-07-01 @ 19:02:30
Postat av: Syster yster och hennes polare

Tjenixen superman, jag bara undrar var dom där godispåsarna är gömda eller varför jag inte fått syn på dem? Jag är ju känd som godismonstret vet du väl. Hur mår din apa idag? Han såg lite lila ut i ansiktet igår. Puss och kram henkipenk

2005-07-02 @ 12:24:08
Postat av: Annie

hallo hallo i stugan!

hörde att du fått feber igen det var inte bra men vi hoppas att det går över snart.
Vad gott det lät med godis i dag är det ju lördag.

och vi fortsätter som vanligt badar och äter och solar på dagarna. och du gör gu ditt bästa för att må bra.

du kan hälsa din mamma att hon är välkommen till oss i kväll på en kopp kaffe eller ett glas vin eller något annat smarigt.

många soliga kramar ANNIE! =)

2005-07-02 @ 16:31:17
Postat av: petter

Hej hej Henke!!
Ikväll ska vi fira midsommar ja visst låter det knäppt men det ska vi faktiskt för vi var ju inte hemma när alla andra firade så ikväll ska Hanna ,Julja Felicia,Olivia Jonas Mari Kina och Micke komma över och äta lite gott hehe.
Synd att du har fått feber nu det är ju aldrig kul men specielt inte nu.
hoppas att du blir frisk snart för jag vill väldigt gärna träffa dig!!

Många hälsningar petter (vi ses snart.)

2005-07-02 @ 16:57:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits