Så glad kan jag vara...

Henrik
 

 

Att livet inte är rättvist visste ni nog alla. Efter att jag har sovit gott så vaknade jag klockan 08:00, då var det Sofia och Nina som kom in och tog prover på mig. Efter en dusch och munhygien så ligger jag i sängen igen och tittar på TV.

 

Sofia kom in med dagens skörd av vykort, jag fick 3 stycken och det var mest på avdelningen, tack alla ni som skickar vykort och skriver på min blogg, hon ville nog mest av allt glömma att lämna över resultatet på dagens provsvar och vi förstår henne. Jag har fortfarande inga värden och allting känns bara så fel. Vi trodde inte man kunde bli nedtryckt mer än var vi redan är, men tydligen finns det inga gränser.

 

Vi orkar inte skriva mer idag, jag tror ni förstår.

 

Kram Henrik och pappa

 



Kommentarer:
Postat av: Pascall

Svårt att läsa om värdena dubbelt upp för vår del dels att man önskar inget annat att det ska sätta igång för dig Henke sen att Pascall ska gå igenom samma sak.
Men än är ju inte tiden ute är det 15 dagar som är gränsen så är det det för att det kan ske dag 15 inte lätt att skriva tänk positivt när inte ens jag kan vara det hur ska ni då kunna vara det men om 15 dagar är den 100 % iga tiden att det ska funka så nu har bara 85 % av tiden gått och om man då jämför det med att Zlatan ska skjuta en straff och det blir bara 85 % träff på den så vet vi(kommer inte ihåg vilken match han sjabblade till det men det vet säkert du Henke) att den inte går in, sen kan man se att om målvakten får en straff på 85% procent så räcker det att han är 86% snabb så tar han bollen, ja nu kryper den lilla matematikern tillbaka, det jag vill säga att det finns hopp kvar att pappa (86%) tar över och Henke (85%) ger med sig det krävs väldigt lite enligt min teori och det bygger på fotbollsfakta och det kan inte vara fel.
Stor kram er alla fyra!

2005-08-03 @ 11:17:49
Postat av: Håkan Stålis

Henrik och resten av familjen,

Ja, vad ska man säga. Det känns bara orättvist att du och ni har det som ni har det. Och ändå finns det ju inga alternativ till att se framåt och kämpa på en dag i taget. Med din och er styrka, familjen Superman, så har ni tagit er så här långt och snart måste det vända med stigande värden. Det finns inget annat!

Själv sitter jag på balkkontoret (dock inte salmiakbalkar) och kämpar i min lilla värld. Solen börjar faktiskt skina just nu och man börjar så smått ladda upp för kvällens rysare mot Maccabi Haifa. Litmanen på plan för första gången i den ljusblå dressen förmodligen och minst oavgjort gäller. Tur att TV-kanalen Sportexpressen sänder så att man kan se matchen direkt.

Vi hörs snart igen.

Kramar
Håkan

2005-08-03 @ 11:21:02
Postat av: Hanssons

HejSuperman !
Det var tungt att läsa din blogg idag. Vi känner med Er och alla Åhustummar är hårt knutna för att morgondagens blogg skall ha positiva besked. Det måste bara bli så. Henke, kämpa på, vi vet att Du kan och vill.
Vi håller tummarna även för di ljusblå ikäll som vi hoppas du orkar följa.
Stor kramar från Åhus !
Hansson

2005-08-03 @ 11:43:36
Postat av: Jenny

Det va inget trevligt att läsa i din blogg idag gubben, kan inte skriva annat än att jag hoppas och hoppas varje dag och det är bara att fortsätta med det.. Annars så kan jag skriva att idag har jag idag stått 5 meter högt på en ranglig stege och putsat 33 fönster. Ja va bara lite rädd eller så va jag ganska mycket rädd..
Hoppas på bättre läsning imorgon min gubbe lubbe
Sköt om dig och Krama pappa.
Eric Hälsar.

2005-08-03 @ 12:48:39
Postat av: Stoffe o mamma o mormor

Halloj Henke idag var jag en liten björn som sover i ide. Jag vaknade kl 12. Hehehe. Alla hemma saknar dig och vi har städat Mr White´s bur igår den blev väldigt fint men vi hade inte sågspon så vi tog hö istället. Ha det så bra nu då Henke och gode gud nu att Dina värden rör sig!
Ha det så bra önskar Eggenberger o Ekelund! =)

2005-08-03 @ 13:07:38
Postat av: Alexandra Rankloo

Hej Henrik!
Du är häftig! Jag saknar dig.. Jag har börjat spela tennis och jag ska bli bättre än min storasyster! Jag är på god väg ;) Skott rymmde här om dagen. Mamma blev jätteledsen och vi var tvungna att hämta honom i hundfängelset, eftersom polisen hade tagit honom!
Jag tänker på dig
/ Zach

2005-08-03 @ 13:16:18
Postat av: Karin

Hej Henrik och alla Ni andra i familjen!

Mycket ledsamt att det inte rör på sig, och förstår att du kan inte må så väldans gott när du inga värden har.Vi som alla andra tänker på ER och håller alla tummar.
Kramar från Karin o Sölve i Bjärred

När ondskan som vårelden flammar
och sprids som ett ogräs och gror
vill kväva den flämtande låga
av tro som alltjämt i dej bor.
Då ska du knäppa dina händer
till bön i din faders hus
det skänker dig ro och försoning
skänker dej glädje och ljus.
Av Lars Berghagen

2005-08-03 @ 14:03:40
Postat av: Anne-Maj Anderberg

Hej Henrik m familj!
Det kändes tungt att läsa din sida idag. Ni ska veta att vi håller alla tummar så hårt vi bara kan.
Vi önskar inget hellre än att det ska börja röra på sig i provsvaren.
Vi skickar Er alla varma tankar och en STOOOOOR KRAM!
Anne-Maj, Lasse o Tindra

2005-08-03 @ 14:10:51
Postat av: Leon + familj

Så tråkigt att läsa om värdena. Vi tänker på dig, på er alla, och vi följer med i bloggen. Och jag säger som min fotbollstränare alltid sa (mycket fotboll här): Bara fortsätt skjuta på mål. Du kanske missar nio gånger, men den tionde sitter den...

Postat av: Monica

Hej
Vill bara tala om att vi tänker på er hela tiden, livet är så himla orättvist. Vi har varit skogen Linn och jag och plockat blåbär, det blev ca 50 st sedan tröttnade Linn, men vi fick ju lite frisk luft ialla fall.Vi vill ge er de största goaste kramar till er alla.Kram Monica med familj.

2005-08-03 @ 14:57:06
Postat av: Billy

Hej Henrik o Christer!
Det var inte roligt att läsa din sida idag, jag som hade hoppats att värden nu skulle vara på väg uppåt. Men jag är en obotlig optimist och är övertygad om att den nya märgen kommer att visa sig genom bra värden. Håll ut! Ni ska veta att vi håller alla 10 tummar i Växjö för att du ska fixa det har. Du vet ju att många fotbollspelare har formsvackor...och efter det kommer målen.
Hälsa alla i familjen och ge en stor kram från hela familjen Ydefjäll.

2005-08-03 @ 15:04:08
Postat av: Anna o Erika

Hej Henke-mannen!
Ibland är det inte rättvist alls. Vi tänker så mycket på dig och din tappra familj och hoppas att du snart mår bättre o att dina värden pekar uppåt. Så som du kämpar på så måste det bara vända och gå åt rätt håll.
Hoppas du kan se matchen ikväll annars får du följa den på radion. Hur tror du det kommer att gå? Du hoppas väl också på att se finnen på plan!
Många kramar från familjen Langåker

2005-08-03 @ 16:00:39
Postat av: Susannne

Hej Henrik,
Det var inget roligt besked som du fått, men du har så mycket kämpaglöd i dej så det vänder snart.
Vi får hoppas att du orkar se matchen ikväll med pappa.
Hela familjen hälsar till dej och familjen.

Många kramar från Susanne, Kim & Måns

2005-08-03 @ 16:53:01
Postat av: carolina ljunggren

heej henke det var länge sen jag skrev eftersom vi har ju haft stugan!! mmen det var en trevlig liten pratstund jag fick med dig igåår!! filmen var säkert jätte spännande!! mos i ögat // tutti

2005-08-03 @ 17:00:16
Postat av: Petter

Hejsan svejsan.
Tråkigt tråkigt tråkigt allting ska ju inte kännas fel utan tvärt om och vädena ska vara sky höga om du förstår vad jag menar.
Idag har jag och mamma klip träden och jag har ont i mitt knä så vi kan deppa tillsamans.
Hehe ne det tycker jag inte upp med humöret bara så fixar det sog nog
kramar din kommpis Petter.

2005-08-03 @ 17:06:21
Postat av: Ståhlarna

Hej Henke!

Torsdagen den 4/8 - Det är imorgon det, och säkert en riktig turdag!! Håller tummarna.
Kram på er alla.

Alla Ståhlarna

2005-08-03 @ 19:38:42
Postat av: Fam. Wikeborg

Hej Henke
Vi har läst alla meddelande du fått och det är bara fantastiskt att se hur många vänner du och din familj har som hela tiden har er i tankarna och vill inget annat än att du, Henrik ska bli bättre.
Vi har också er i tankarna och känner så mycket för er. Nu vill vi inget annat än att värdena blir bra!
Många varma kramar

Fam. Wikeborg

2005-08-04 @ 12:00:10
Postat av: Alexnader ljunggren

hallå henke ! jag kom precis hem från en cykeltur har fått en ny cykel , jätte fin... idag är en stor dag, för idag kan jag byta örhänge haha, till ett sånt som Beckham har... mycket fint.. saknar dig massor, pusselipusss!

2005-08-04 @ 14:39:02
Postat av: Måns Hultin

Hej Henke!
Jag är på landet, men imorgon är det dax att fara hem till Malmö igen. Pappa ska jobba och mamma ska måla om Sofias rum i ORANGE..!
Jag gillar också MFF jättemycket, de är bäst. Jag har varit på några matcher med pappa. Ibland är det lite långtråkigt (när de inte jobbar bra), men oftast är det spännande och kul.
Saknar dig kompis!
Hälsningar Måns

2005-08-04 @ 16:28:31
Postat av: Linn

Hej Henke superman!
Jag hoppas du mår hyfsat bra, själv mår jag ganska bra.Vi ses på måndag när jag kommer ner över dan.
Jag tänker på er Linn

2005-08-04 @ 18:07:47
URL: http://linnyde.blogg.se
Postat av: Marie Nydahl

Hej Henrik,
Detta är Christin Ljunggrens syster Marie som skriver till dig.
Hoppas du vet vem jag är, men det tror jag. Vi har träffats många gånger, speciellt hemma hos familjen Ljunggren.

När min syster Christin berättade om din egen "Superman" sida ville jag absolut skriva några ord till dig.

Du ska veta att du finns i mina tankar hela tiden!!

Jag har läst allting som du skrivit från första inlägget den 15 juni till dagens datum.

Det har kommit många tårar både av glädje o lite mindre glädje...

Ni är en fantastisk & tapper familj som kämpar på, men ibland är det inte rättvist alls!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du snart mår bättre men framför allt att dina värden blir bättre...

Henke, du har kämpat i så många år, snälla kämpa lite till... så att värdena går åt rätt håll.

Din familj behöver dig,
Alla dina kompisar längtar efter dig, Alexander och Carolina vill så gärna träffa dig snart...
Det vill vi alla...

Många varma kramar till dig Henke,

Hoppas vi ses snart igen,

Marie

2005-08-04 @ 18:38:18
Postat av: fredrik

hallo jag tror inte att du vet vem jag e men carolina l vet undrar bara om du har msn ha det gött //fredde

2005-08-10 @ 22:36:52
Postat av: Jeanette Larsson

Hej Henrik med familj!

Det var trevligt att få träffa din mamma och dig i spelaffären på mobilia idag. Jag har också en pojke i din ålder som heter Martin. Du och Martin har träffats flera gånger på BUS när ni var små, ca.3 år gamla så detta kommer du inte ihåg men det gör jag. Martin är också en kämpe precis som du, det är nog för att ni är så envisa och speciella.
Jag tänker mycket på er och säg till mamma att hon gärna får höra av sig , ni får gärna komma hem till oss för att leka och fika. Många kramar från Jeanette, Bosse, Jesper och Martin

2005-09-27 @ 21:03:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits