Massage

Massage

 

Ännu en ny dag. I natt har det varit ganska jobbigt, jag vaknade klockan halv fyra på morgonen och hade jätteont i benen. Jag väckte pappa så han kunde massera mina ben och säga till om en morfinklubba, jag fick massage i drygt en timme och efter det samt att morfinklubban hade gjort sitt så somnade vi in igen klockan fem. Ingen vet varför jag har ont i benen, det kan bero på många saker, hoppas bara att det går över snart för jag vill inte ha ont i mina fotbollsben. Det är nu två veckor sedan de plockade bort min morfinpump och nu har de halverat styrkan på mitt morfinplåster.

 

Dessvärre så snurrar det ännu mer i våra huvud idag, vad är det som händer? Mina värden är fortfarande lika med noll och det är tolv dagar sen jag fick pappas celler. Albert kom in till mig och eftersom pappa var i köket och gjorde mat till mig så fick jag prata med honom, det var helt ok han är riktigt snäll. Albert gick ut till pappa och pratade med honom, Albert var också lite ledsen att det inte har skett något med mina värden.

 

Albert sa att om det inte har hänt något efter 15 dagar så kommer pappas celler inte ha en chans att växa i min kropp. Så gode Gud om du finns, se till så att min pappas celler börja växa och trivas i min kropp, jag har en sådan livsglädje att jag bara vill ut från sjukhuset och börja skolan, träffa alla mina kompisar och vänner samt mysa och göra roliga saker med min underbara familj.

 

Dagens citat: "pappa, i natt skall vi mys sova"

 

Kram Henrik

 


Kommentarer:
Postat av: Stoffe

Hej Henrik idag har mamma bara handlat och ätit lunh med Marie. Och nu är hon påväg till er. Jag chattar med dig nu! Hehe. Vi hörs eller återkommer eller vad som helst. Hadet bra fottbollskungen!!
Puss o Kram Stoffe din fena.

2005-08-02 @ 18:29:36
Postat av: Pascall

Har precis fått sond i näsan utan bedövning nu ska jag bli mätt. vi håller tummarna så dom vitnar att det ska sätta igång nu, ett tips från min pappa är att fråga mamma om han var lika trög när han träffade din mamma. Alltså för länge sen Henke fråga inte om han är trög nu han kommer att bli lite sur då, ja då om två tre dagar ungefär.
Stor kram på er vi ska nog också göra en sån här sida så pappa kan ge igen... senare då alltså.

Pascall unt Pappa!

2005-08-02 @ 19:13:35
Postat av: Karin

Hej Henrik (Henke)!
Ja jag säger detsamma nu får din pappas cellerna börja komma igång och växa i dej, du måste ut och känna av lite sommar innan skolan börjar.
Hoppas att du får sova i natt så att inte den dumma värken kommer igen.
Den som förlorar pengar, förlorar mycket.
Den som förlorar en vän, förlorar ännu mer.
Men den som förlorar tron, förlorar allt.
Hälsning och kram till Er alla vi tänker på ER
Karin o Sölve

2005-08-02 @ 20:04:51
Postat av: Ståhlarna

Hej Henke!
Förstår att det inte alltid är så lätt att hålla modet uppe, men kom igen grabben!! Kämpa på!!
Vi "håller om" dej och ditt gäng!

Susanne o Bengt, Erik o Lina, Björn, Miko

2005-08-02 @ 21:47:06
Postat av: Monica

Hej!
Det känns så tungt att höra läget, men ge inte upp,kämpa på , jag tror att rum 3 är ett tur rum. Vi håller alla tummar vi har. De varmaste kramar från oss i småland. Vi skulle just nu bara vilja vara hos er och bara hålla om er. Kram från fam ydefjäll

2005-08-02 @ 22:02:22
Postat av: Stefan, Mia, Frida, Klara

Hej Henrik.
Jag vet att din pappa har världens starkaste celler så de kommer att växa jättemycke inatt när du sover. När du vaknar imorron så är du en lika stor superman som din pappa. Pussa och krama Pappa Mamma Stoffe. Kämpa på från Stefan Mia Frida Klara

2005-08-02 @ 22:53:59
Postat av: Eva

Hej Henke!
Det är skönt med massage det ska jag också få i morgon fast inte av en katt då. Min massör heter Martin och är mycket duktig på att fixa till mina stela axlar.
Idag ska Petter och jag klippa äppleträd, Petter är bra på att klättra upp i träden och klippa dom grenar som jag inte når.
Vi hoppas naturligtvis att pappas celler bara har varit lite tröga i starten, och nu sätter superfart att växa i din kropp.
Många kramar från Eva med familj.

2005-08-03 @ 09:21:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits