Måndag 1 augusti

Dagen har varit som vanligt, lite feber och illamående. Nu har pappa kommit och mamma har åkt hem till Christoffer som har börjat sin simträning idag och nästa vecka skall han på simläger i Stockholm. Idag kom även Linn och hennes mamma Monica hit, de hade med sig mycket godis, 1 000 tack mina goa vänner. I går fick jag ytterligare en fotbollströja, det är en Brasiliansk landslagströja med numer 10 på ryggen, just det RONALDINHO, världens bästa fotbolls. Tusen tack familjen Eggenberger.

Annars är det bara avvaktan och en orolig sådan, man sover ganska dåligt och det snurrar av funderingar i huvudet på en hela tiden. Om bara mina värden kunde komma så man blir lite glad, det är nu 11 dagar sedan som jag fick pappa celler och det kan ta ytterligare tre till fyra dagar innan man kan märka något.

Jag hoppas att ni alla där ute har det bra och ni skall veta att jag längtar jättemycket att få komma hem till mitt rum och alla kompisar och vänner som jag känner. Jag hoppas jag hinner ut innan sommaren har tagit slut så att man får spela fotboll och bada.

Kram Henrik


Kommentarer:
Postat av: Monica

Hej
Har nu kommit hem från Lund.Linn mår bra och alla hennes värden är bra.Det känns så orättvist att få åka hem när ni måste ligga kvar, vi saknar er och all goer mad. Nu håller vi alla tummar att värdena börja röra sig i rätt riktning.Kram från Ydefjållarna

2005-08-01 @ 18:26:39
Postat av: JENNY BJARNMARK

HEJ
FÖRSTÅR ATT DU LÄNGTAR UT TILL SOMMARN OCH ALLT SOM TILLHÖR DEN, JAG HOPPAS ATT ALLT BLIR BRA SÅ DU HINNER MED ALLT DU VILL! BAMSEKRAM TILL DIG FRÅN MIG!!
KRAM FRÅN JENNY

2005-08-01 @ 22:23:54
Postat av: Pascall

Lavemang!!! Pappa tittar förvånat på när jag "bajsar" Henrik detta är inte lös i magen och inte rally bajs heller utan något helt nytt vi har döpt det till forsränning.
Vi åkte till Växjö i dag med feber, ont i huvet, magen, halsen, munnen, öron inflammation och forsränning.
Vi blir väl här 10 dgr med antibiotika, hoppas komma upp på benen så fort som möjligt jag tror vi har nått botten tidigare ikväll.
Ser inte ut att bli sommar denna veckan heller så det är ju helt o.k. att ligga här då vi får ta med Linn och åka till Lego land när vi är klara med detta, right?
Kram på dig!

2005-08-01 @ 22:35:23
Postat av: Karin

Hej Henrik!
Nu får vi hoppas att feber och illamåendet snart ge med sig, för det blir jobbigt för dej.
Väntar också på att de nya cellerna ska börja fungera så att allt går framåt och att du kan komma hem till din lille kanin.
Vad roligt för Christoffer att han ska till Stockholm på simläger,han är väl en riktigt baddare på att simma den lille killen.
Ha det gott kram från Karin o Sölve

2005-08-01 @ 22:54:29
Postat av: Familjen Eggenberger

Hej Henrik !

Vi fick hjälp ikväll av Helsingborg som slog Djurgården nu är det bara 3p till serieledning.

Jag hoppas att dina värden snart stiger så du kan få spela lite fotboll och bada.

Robin,Niklas och Johan har köpt ett spel FIFA Street som de spelat sedan vi kom hem och där är Ronaldinho den bästa att ha i sitt lag.

Jag har målat idag också :-(

Många kramar från oss alla till er alla

2005-08-01 @ 23:12:26
Postat av: Jenny

Hallå super super superman - du vet de är en låt med The Pinks så när pappa läser upp detta får han sjunga :)-
Idag började jag jobba första dagen efter semestern och vilken dag sen.. Ola min chef ringde mig 10.30 och fråga va ja blivit av och ja sa att ja börjar väl 12.30.. Men nej nej det gjorde jag ju inte utan jag började 8.00 idag och 12.30 imorgon.. Läste visst fel på schemat. Så det kan bli.
4 dagar kvar alltså, jag hoppas hoppas att det ska ordna sig för dig.. Sköt om dig min kusin så hörs vi i morgon..
Pussen på bussen

2005-08-02 @ 12:02:15
Postat av: Anna o Erika

Hej Henke!
Nu är vi på biblan i Åhus o kollar in din blogg igen. Vi hoppas också innerligt att cellerna börjar röra på sig så att du snart kan få komma ut i sommaren. Som tur är har du ju lite roliga syrror som du kan busa med sålänge. Annars får du busa med mamma, pappa och Fenan. Eller äta lite godis, för det har du ju gott om :-)!! Hoppas du fick grattat storebrorsan i lördags. Vi ringde och sjöng för honom på telefonsvararen 2 gånger.
Erika och Lovisa tränar kaninhoppning nästan varje dag. Du må tro att Kalle o Nono hoppar fint. Du kan väl hälsa Mr White att han är välkommen hit och vara med.
Må så gott Superman och hälsa alla.
Massor av kramar från Anna o Erika. Joel o Stefan hälsa oxå.

2005-08-02 @ 14:43:28
Postat av: Familjen Dankel

hej henrik!
Har äntligen hittat en dator med internetuppkoppling här i de norrlänska skogarna.De växer inte på träd precis. Det är lite stressande att inte kunna följa din blogg dagligen. Vi tänker ofta på er alla! Vi har det bra men har börjat längta hem till er alla i Skåne. Hugo är nog lite trött på att flacka runt som vi gjort nu ett tag och har förvandlats till världens grinigaste busunge men är som tur var fortfarande världens gulligaste unge. Nu är visst maten klar! Kan du spruta en 10:a vatten på Nina från oss? Snälla!! Kram danklarna

2005-08-02 @ 16:57:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits